Fitness Seller

Nieuws Bedrijf zoekt alleen mensen van Dietsen bloed

Alsof blanke ooit masaal slaven zijn geweest. Alsof blanke ooit nadelige gevolgen door discriminatie hebben ervaren. Alsof autochtonen in het verleden zijn uitgebuit. Alsof allochtonen over de rug van autochtonen rijk zijn geworden :roflol:
.

Arbeitseinsatz en holocaust.

Arbeitseinsatz en holocaust.
I stand corrected :D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Maaaaar, in het heden kan je niet zeggen dat joden zo gediscrimineerd worden dat ze er negatieve gevolgen door ervaren.

i stand corrected :d

---------- toegevoegd om 17:16 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

maaaaar, in het heden kan je niet zeggen dat joden zo gediscrimineerd worden dat ze er negatieve gevolgen door ervaren.

wat

Damn, de meeste mensen hier moeten zich toch in erg bekrompen kringen begeven.

• Like
Waarderingen: mat
Dat is grotendeels gewoon waar.
Daar ben ik het niet mee eens, een blanke zou deze vorm van discriminatie toch net zo min accepteren als een zwarte? Dat zou wel moeten iig. The last time I checked was het niet maatschappelijk geaccepteerd dat allochtonen autochtonen discrimineerde. De reden dat er een groter punt wordt gemaakt van discriminatie tegen allochtonen heeft natuurlijk met het verleden te maken en niets anders. Ik denk dat veel mensen dat over het hoofd zien.

• Topic Starter Topic Starter
Alsof blanke ooit masaal slaven zijn geweest. Alsof blanke ooit nadelige gevolgen door discriminatie hebben ervaren. Alsof autochtonen in het verleden zijn uitgebuit. Alsof allochtonen over de rug van autochtonen rijk zijn geworden :roflol:

Het ligt niet zo simpel als: "een "zwarte mag wel "k*t blanke" zeggen, maar de blanke mag niet "k*t zwarte" zeggen". Was het maar zo simpel :P

Dat van die open dag alleen voor minderheden is wel een kwalijke zaak als dat echt zo is.

Dafuq? Nooit gehoord van lijfeigenschap? Tot half 19de eeuw werden hele grote groepen net zo behandeld als de gemiddelde slaaf en regelmatig zelfs slechter. Zo'n groot verschil in tijd zit er niet tussen de afschaffing van lijfeigenschap en de afschaffing van de slavernij in veel landen.

Uitbuiting van de blanke bevolking in veel Europese landen was minimaal net massaal als de massaliteit van de slavernij. Horigheid en lijfeigenschap zijn systemen die vanaf de vroege middeleeuwen tot aan het industrieel tijdperk hebben bestaan. Dat is in veel landen langer dan de slavernij heeft bestaan.

We komen als Nederland wel terecht in een vizieuzecirkel.
De overheid neemt wilt meer vrouwe en allochtonen aannemen. Gevolg de besturing van het lang gaat achteruit. Gevolg crisis. Gevolg meer werkloze allochtonen. Allochtonen gaan huile, omdat ze overheid discrimineert en ze niet kunnen werken. Gevolg overheid neemt weer meer allochtonen aan.

Zolang men onderscheid blijft maken tussen allochtoon en autochtoon bij dingen als sollicitaties, blijft discriminatie tegen allochtonen een groter punt dan discriminatie tegen autochtonen.
Helaas zal er niet binnen nu en snel een afnamen zijn in het onderscheid dat gemaakt wordt aangezien een vervelend groepje allochtonen op een negatieve wijze het nieuws blijft halen :roflol:

Daar ben ik het niet mee eens, een blanke zou deze vorm van discriminatie toch net zo min accepteren als een zwarte? Dat zou wel moeten iig.

The last time I checked was het niet maatschappelijk geaccepteerd dat allochtonen autochtonen discrimineerde. De reden dat er een groter punt wordt gemaakt van discriminatie tegen allochtonen heeft natuurlijk met het verleden te maken en niets anders. Ik denk dat veel mensen dat over het hoofd zien.

Heb je het nou over hoe het in de praktijk is, of over hoe het volgens jou zou moeten zijn? In de praktijk bestaat er amper iets als 'discriminatie tegen autochtonen' en je hoort er ook nooit iets over, denk jij dat dit is omdat dit nooit gebeurt of omdat er geen aandacht aan geschonken wordt? Ik heb vaak genoeg allochtonen meegemaakt die wel degelijk autochtonen discrimineren.

• Topic Starter Topic Starter
We komen als Nederland wel terecht in een vizieuzecirkel.
De overheid neemt wilt meer vrouwe en allochtonen aannemen. Gevolg de besturing van het lang gaat achteruit. Gevolg crisis. Gevolg meer werkloze allochtonen. Allochtonen gaan huile, omdat ze overheid discrimineert en ze niet kunnen werken. Gevolg overheid neemt weer meer allochtonen aan.

Ah nu ligt de crisis aan de allochtonen en vrouwen zeker? En homo's natuurlijk! Maar daar hebben jullie in Zeeland gelukkig geen last van, dat slaan ze er daar wel uit.

Maar goede trollpost verder.

Dafuq? Nooit gehoord van lijfeigenschap? Tot half 19de eeuw werden hele grote groepen net zo behandeld als de gemiddelde slaaf en regelmatig zelfs slechter. Zo'n groot verschil in tijd zit er niet tussen de afschaffing van lijfeigenschap en de afschaffing van de slavernij in veel landen.

Uitbuiting van de blanke bevolking in veel Europese landen was minimaal net massaal als de massaliteit van de slavernij. Horigheid en lijfeigenschap zijn systemen die vanaf de vroege middeleeuwen tot aan het industrieel tijdperk hebben bestaan. Dat is in veel landen langer dan de slavernij heeft bestaan.
Niet gehad op school helaas :p
"Het verschil met slavernij is voornamelijk dat lijfeigenen een gezin konden stichten (wat met slaven lang niet altijd het geval was), een stukje land mochten bebouwen om hun gezin te voeden en niet zonder hun gezin en hun land konden worden verkocht."

Maar als ik dit zo lees klinkt het een stuk minder erg dan om als slaaf uit je land gerukt te worden om op een plantage te werken. Correct me if im wrong. Verder dan wat wikipedia mij wijsmaakt kom ik niet.:roflol:

Ah nu ligt de crisis aan de allochtonen en vrouwen zeker? En homo's natuurlijk! Maar daar hebben jullie in Zeeland gelukkig geen last van, dat slaan ze er daar wel uit.

Waarom denk je dat amerikaanse huizenprijzen en kredieten naar de t*ring gingen? Tuurlijk komt dat door die allochtonen eric

.

Laatst bewerkt:
Conclusie, het komt allemaal door die wijven
:roflol: women are the source of all evil

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Heb je het nou over hoe het in de praktijk is, of over hoe het volgens jou zou moeten zijn? In de praktijk bestaat er amper iets als 'discriminatie tegen autochtonen' en je hoort er ook nooit iets over, denk jij dat dit is omdat dit nooit gebeurt of omdat er geen aandacht aan geschonken wordt? Ik heb vaak genoeg allochtonen meegemaakt die wel degelijk autochtonen discrimineren.
Beide toch wel, als het gebeurd wordt er geen aandacht aan geschonken. Volgens mij zou dat met het oog op gelijkheid anders moeten zijn, maar dat kan niet omdat er nog geen gelijkheid bestaat tussen autochtonen en allochtonen. Helaas...

Geen last van crisis in Zeeland:D

Ik, Zeeuw zijnde, kan bevestigen dat we dat er hier uit slaan.

Terug
Naar boven