XXL Nutrition

Been training na inject 500mg Test-e

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Laatst bewerkt:
Juist goed... verdeelt het beter :)

En minder last van de injectspot (lees geen last)

Hahaha ik zou het verplaatsen als dit ze eerste injectie is anders kan ie helemaal niet meer lopen... ik doe altijd benen 1 dag voor injectie

• Topic Starter Topic Starter
Heb je wat aan he?! :roflol:

Eerste injectie ooit doet gewoon pijn omdat je spieren dat.niet gewend zijn. dus zou niet.nog eens benen trainen

ja zoiets had/vond ik ook inderdaad. denk dat we gewoon upperbody doen vandaag en dan over +/- 4 dagen keer legs gaan proberen, en dan volgende dag nieuwe inject.

Geen benen trainen en zeker geen cardio. Enigste keer dat ik ooit een 'bol' + koorts had in eerste kuur was toen ik na inject benen heb getraind en dag erna cardio. Resultaat was 3 dagen in bed en kon niet meer zitten, liggen, nada :p

1e x zou ik er 48 uur tussen laten

Thanks, we slaan hem vandaag over. Doen upperbody over uurtje.

Ik heb er zelf nooit problemen mee, zet nu 1,5 ml test en 2ml mast in me quad.
Maar ik kan na de injectie gewoon benen trainen of hardlopen, maakt egt niks uit!

Edit, begrijp dat dit z'n aller 1e injectie is?
Dan zou ik indd f kijken hoe zijn spier er op reageert, als hij nou nergens last van heeft kan je de volgende keer gewoon knallen.

Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf nooit problemen mee, zet nu 1,5 ml test en 2ml mast in me quad.
Maar ik kan na de injectie gewoon benen trainen of hardlopen, maakt egt niks uit!

Edit, begrijp dat dit z'n aller 1e injectie is?
Dan zou ik indd f kijken hoe zijn spier er op reageert, als hij nou nergens last van heeft kan je de volgende keer gewoon knallen.

Hangt er gewoon vanaf of de persoon pijnlijke injectiespots heeft van bepaalde merken. Van sommige UG merken kan ik de eerste 4, 5 spuiten ook wel twee dagen met pijnlijke injectispots zitten. Indien ik na een spuit of de dag erna mijn benen train, is het nog erger. Kan je twee volgende dagen erna niet deftig lopen. Van HG merken heb ik ook niet de minste last en dan maakt het niet uit of je je benen traint.

Ik had eens winny HG en géén greintje last,niks,nul,noppes???

En heeft ie last gehad van de inject? 2de dag is meestal het ergst (dus morgen)

Is dit nou de juiste plaats om je injecteren?:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht persoonlijk, een stuk hoger injecteren? .. of zie/zette ik het nou helemaal verkeerd in mijn vorige kuur?

je kan gewoon in je hele outerquads zetten hoor. Liefst alleen niet te hoog of te laag bij je knie, dat is minder fijn.

Oke thanks kukishu.

Je kan ook injecteren na je beentraining.

We hadden na eerste inject, upperbody gedaan. vanaf nu idd na / dag na beentraining, zodat er weer 4 dagen tussen zit.

Leg je platte hand boven je knieschijf en een platte hand onder je bekken daartussen moet je injecteren. Tenminste zo doe ik het

Terug
Naar boven