mandy91
Cool Novice
- Waardering
- 0
je wilt gaan eten als een anorexiapatiënt...lichaam gaat op spaarstand, er veranderd niks aan jouw gewicht, je wordt je dieet zat en gaat weer normaal eten...en dan ben je een maand later 4 kilo zwaarder omdat je lichaam alles opslaat
waarom jam op je brood? jam=troep, zoete suiker troep, jam is van de duivel
Je moet je eten gewoon als iets noodzakelijks zien, wij tanken toch ook allemaal de juiste brandstof voor onze autootjes, mensen zijn net eender, dus je moet eten gewoon gaan zien als een noodzakelijk kwaad, bek open, gezonde zooi erin...je moet er niet van gaan genieten want als eten je hobby wordt en je zit de hele dag op je hol dan wordt je dus inderdaad chubby....hoogwaardige koolhydraten dus en ban al die suikers uit, alleen wat suiker via fruit(fructose) is wel okey
als je wel gewoon lekker wilt blijven eten dan zou ik maar wat meer gaan bewegen, koop bijvoorbeeld een fiets en mp3speler, ga 4 x per week een uur fietsen(en dan bedoel ik niet als een oma maar opwarmen/doortrappen/sprinten/rustig/sprinten/rustig/doortrappen, pas wel op voor al die mong*len op de weg...ook goed dat je dan wat met gewichten aan de gang gaat(kan gewoon thuis) om je metabolisme wat op te krikken en wat lean-mass te kweken en fat te burnen
i.i.g ga niet te weinig eten want daar reageert je lichaam dus gewoon averechts op en ook houden vele mensen(dus waarschijnlijk ook jij) dat dus gewoon niet vol en gaan ze zich lekker volproppen
Ik eet cker niet als een anorexiapatient en ik ga me ook niet volproppen omdat ik het niet vol kan houden. Ik eet gewoon normaal alleen wat gezonder. Ipv snoep neem ik iets gezonds zoals komkommer, rozijnen, appel of fruitkick. En bewegen doe ik regelmatig. Elke dag buikspieroefeningen en 2 keer in de week karate.

...ook goed dat je dan wat met gewichten aan de gang gaat(kan gewoon thuis) om je metabolisme wat op te krikken en wat lean-mass te kweken en fat te burnen
maar jij denkt dan meer aan KT ofnie?
die heeft iets anders ingedachten dan jij 

behalve dan die cardiolessen van IJSER