MuscleMeat

beetje afvallen

• Topic Starter Topic Starter
Miss nog iemand met ECHT goede tips?:p

Heeft er trouwes nog iemand tips of commentaar op me buikspieroefeningen?:)
want daar heb ik nog nie zo veel reacties op gehad

Buikspieren zijn uiteraard spieren en hebben dus ook rust nodig zoals andere spieren, ik zou ze niet elke dag trainen maar om de dag.

Verder is een stevig ontbijt met langzame koolhydraten verreist in my opinion, als je amper wat eet hoe komt dan je verbranding op gang?!

Je eet 's avonds wat de pot schaft, als deze pot bijvoorbeeld bestaat uit eieren met spek, broodjes shoarma en pizza, eet je dan nog wat de pot schaft? Mijn vraag is of jullie thuis gezond eten, zo niet kan dat weleens je keurige moeite overdag verpesten!Bakken in olijfolie bijv.

Heeft er trouwes nog iemand tips of commentaar op me buikspieroefeningen?:)
want daar heb ik nog nie zo veel reacties op gehad

Buikspieren trainen als alle andere spieren. 2-3 keer per week.

Je kan bijv. ook wat squatten, hiermee pak je je buikspieren ook aan. Crunches zijn imo overrated.;)

Buikspieren trainen als alle andere spieren. 2-3 keer per week.

Je kan bijv. ook wat squatten, hiermee pak je je buikspieren ook aan. Crunches zijn imo overrated.;)

idd :P hard squatte haha, maar decline crunches werken ook goed.

overigens zegt iedereen wel altijd dat je abs zelfde manier moet training als de rest. Echter lukt dit mij nooit. 8 decline crunches?? dan voel ik ze nooit hard branden. ik ga ook altijd in de 15-20rep range bij abs. Veel pro's pakken ook deze range, en imo ook het effectiefst. Als je weighted decline shit gaat doen gaat mijn onderrug alleen maar naar de %^#$%#$%

Ga squatten en deadliften . Daarvan gaan je karateresultaten enkel maar omhoog en je krijgt er tenminste echte buikspieren van .
Verder zou ik toch gaan denken aan een goed eetschema . Begin de dag met muesli of havermout met een stuk fruit . Eet 2 uurtjes later een boterham of twee met mager vlees . 's middags weer ns een boterham of 4 . Vieruurtje nemen . Avondeten (groenten , vlees en patat ,rijst of pasta ) . En voor je gaat slapen 250 g kwark . 2 keer per week karate en 2 keer per week krachttraining .

Ik begrijp wel dat ik je niet kan overtuigen wsl , maar dat is toch een perfect gewicht bij jou lengte ? Post 'ns een foto .

dat kan je nooit zeggen, vaak hebben de meeste mensen gewoon ZERO spiermassa. dus dan mis je al die "vorming" waardoor je ONDANKS je (op papier) goede gewicht alsnog "fatty" eruit ziet, skinny fat, wordt dat ook wel genoemd in de bb/fitness wereld.

Buikspieren zijn uiteraard spieren en hebben dus ook rust nodig zoals andere spieren, ik zou ze niet elke dag trainen maar om de dag.

Verder is een stevig ontbijt met langzame koolhydraten verreist in my opinion, als je amper wat eet hoe komt dan je verbranding op gang?!

Je eet 's avonds wat de pot schaft, als deze pot bijvoorbeeld bestaat uit eieren met spek, broodjes shoarma en pizza, eet je dan nog wat de pot schaft? Mijn vraag is of jullie thuis gezond eten, zo niet kan dat weleens je keurige moeite overdag verpesten!Bakken in olijfolie bijv.

ik snap wat je bedoeld, over het algemeen eten we gewoon gezond, en af en toe een keer friet ofziets, maar egt niet vaak

achja...wat is af en toe...om 1 uur en om 8 uur?? :P doe maar 1x in de week max

ow zuster, test stijgt weer als een malle hier.

Ik begrijp wel dat ik je niet kan overtuigen wsl , maar dat is toch een perfect gewicht bij jou lengte ? Post 'ns een foto .

Mijn gewicht is ook goed bij me lengte, en ik vind ok nie dat ik te zwaar ben ofzo, maar ik zou er zelf graag een paar kilo af willen hebben, vandaar;)

Terug
Naar boven