XXL Nutrition

Brab0 & Gains

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 94K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Uitslag van de COVID-19 test van mijn vrouw is negatief :joint::rocknana:

Merge naar de gym

CA52A5C4-8514-4CFC-82B3-A0E18EECE75B.gif
 
Training 19-10-2020

Pull Ups
10 x bodyweight
10 x bodyweight
8 x bodyweight + 10 KG
8 x bodyweight + 10 KG

T-Bar row
4x
10 x 70 KG

Dumbbell row
3x
8 x 40 KG

Pull down (inside pull wide grip)
10 x 75 KG
10 x 75 KG
8 x 75 KG

Barbell Curl
10 x 20 KG
10 x 40 KG
9 x 40 KG
9 x 40 KG

Push Down triceps extension
20 x 30 KG
10 x 30 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG

Pfoeh. Zware training. Valt ook niet mee om alles binnen het uur af te krijgen.
Mijn huidig gewicht is 75 KG. Ik probeer vanaf deze week weer het fietsen op te pakken om rustig aan richting de 70 KG te gaan werken. Ik kan wel blijven wachten totdat de winter voorbij is maar ik ken mezelf. Even wachten tot mijn winterkleding voor het fietsen binnen is :)
En als ik 70 KG ben dan nog maar eens een tussentijdse evaluatie om te kijken of we naturel verder bouwen of enhanced.
 
road to 70 ik doe mee!!!
 
Mooi voor jullie!

Zeker. Het is nu herfstvakantie in deze regio dus de hele week met 2 ADHD sprinkhanen binnen zitten zou niet goed voor ons mentale gesteldheid zijn :p
 
Training 19-10-2020

Pull Ups
10 x bodyweight
10 x bodyweight
8 x bodyweight + 10 KG
8 x bodyweight + 10 KG

T-Bar row
4x
10 x 70 KG

Dumbbell row
3x
8 x 40 KG

Pull down (inside pull wide grip)
10 x 75 KG
10 x 75 KG
8 x 75 KG

Barbell Curl
10 x 20 KG
10 x 40 KG
9 x 40 KG
9 x 40 KG

Push Down triceps extension
20 x 30 KG
10 x 30 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG
8 x 42.5 KG

Pfoeh. Zware training. Valt ook niet mee om alles binnen het uur af te krijgen.
Mijn huidig gewicht is 75 KG. Ik probeer vanaf deze week weer het fietsen op te pakken om rustig aan richting de 70 KG te gaan werken. Ik kan wel blijven wachten totdat de winter voorbij is maar ik ken mezelf. Even wachten tot mijn winterkleding voor het fietsen binnen is :)
En als ik 70 KG ben dan nog maar eens een tussentijdse evaluatie om te kijken of we naturel verder bouwen of enhanced.

Wanneer je rond de 70 kg zit heb jij het eens ervaren hoe het is om te cutten. Nu nog een succesvolle bulk er achteraan plakken, daar ging het dus 'mis'. Intussen heb je ook een betere basis te pakken, is er wellicht minder kans dat de sportscholen sluiten en heb je er nog eens over na kunnen denken. Ik voel nog dat er twijfel zit op het gebied van gezondheid.
 
Wanneer je rond de 70 kg zit heb jij het eens ervaren hoe het is om te cutten. Nu nog een succesvolle bulk er achteraan plakken, daar ging het dus 'mis'. Intussen heb je ook een betere basis te pakken, is er wellicht minder kans dat de sportscholen sluiten en heb je er nog eens over na kunnen denken. Ik voel nog dat er twijfel zit op het gebied van gezondheid.

Aan het einde van de contest zat ik op de 72 KG. Ik had beter op dat tempo door kunnen zetten.
Het is niet zozeer dat ik (natural) niet zwaarder mag worden ofso. Ik wil gewoon klaar staan qua VP mocht de injectie er in gaan. Op gebied van gezondheid zal ik altijd vragen blijven hebben. AAS is niet geheel zonder risico zoals je weet :)
 
Aan het einde van de contest zat ik op de 72 KG. Ik had beter op dat tempo door kunnen zetten.
Het is niet zozeer dat ik (natural) niet zwaarder mag worden ofso. Ik wil gewoon klaar staan qua VP mocht de injectie er in gaan. Op gebied van gezondheid zal ik altijd vragen blijven hebben. AAS is niet geheel zonder risico zoals je weet :)

Dat snap ik. Ik ben van mening dat het handig is om te weten hoe je fatsoenlijk kunt bulken en cutten alvorens je gaat kuren. Om dit met juice nog eens te gaan uitvogelen lijkt mij zonde van je progress.
Met een kg of 70 ben je nog niet echt hard natuurlijk...ik denk dat je zelfs richting de 65 moet. Eigenlijk zijn dat best lullige stats om mee te kuren.
Er zijn ofc geen regels verbonden aan welk startpunt je moet hebben alvorens je aan AAS begint. Maar dergelijke stats duiden wel op weinig ervaring, ervaring die je imo nodig hebt om succesvol te juicen.
 
Laatst bewerkt:
Met 65kg kuren klinkt best sneu idd maarja
 
Kijk dit zijn adviezen waar ik iets mee kan! Dank daarvoor.
Vanochtend woog ik 73,5 KG.
As ik richting 65 KG dan blijft er echt weinig over denk ik. Opbouwen is dan natuurlijk wel makkelijker.

Bokito je hebt zeker een punt hoor. Maar natural 10 kg VVM massa erbij gaat mij niet meer lukken (of ik moet er een jaartje of 5-6 over doen).

We gaan het zien.
 
Kijk dit zijn adviezen waar ik iets mee kan! Dank daarvoor.
Vanochtend woog ik 73,5 KG.
As ik richting 65 KG dan blijft er echt weinig over denk ik. Opbouwen is dan natuurlijk wel makkelijker.

Bokito je hebt zeker een punt hoor. Maar natural 10 kg VVM massa erbij gaat mij niet meer lukken (of ik moet er een jaartje of 5-6 over doen).

We gaan het zien.
Snap ik ook hoor, je bent ook niet zo lang toch?

Wat Camelus zegt is misschien wel een goede, wat meer ervaring op doen nog met cutten/bulken anders is het zonde.
 
Snap ik ook hoor, je bent ook niet zo lang toch?

Wat Camelus zegt is misschien wel een goede, wat meer ervaring op doen nog met cutten/bulken anders is het zonde.

1,68 M :D

Mijn leeftijd speelt misschien ook een rol bij de keuzes die ik maak. Ik ben 34. Als ik nog een jaartje of 5-6 natural doortrain dan ben ik 40. Weet niet of ik dan nog zin heb om te ‘shinen’.
 
Niemand heeft het ook over 5-6 jaar naturel toch? Wellicht doe je nog een halfjaar/jaar als naturel en ga je daarna knallen. Tussen je 35-45 kan je juist mooi pieken.
 
Kijk dit zijn adviezen waar ik iets mee kan! Dank daarvoor.
Vanochtend woog ik 73,5 KG.
As ik richting 65 KG dan blijft er echt weinig over denk ik. Opbouwen is dan natuurlijk wel makkelijker.

Bokito je hebt zeker een punt hoor. Maar natural 10 kg VVM massa erbij gaat mij niet meer lukken (of ik moet er een jaartje of 5-6 over doen).

We gaan het zien.
Wij zijn ongeveer dezelfde lengte, dit zegt vrij weinig natuurlijk maar ik moest ook naar een magere 65 kg cutten om er een beetje droog bij te staan :(
 
Wij zijn ongeveer dezelfde lengte, dit zegt vrij weinig natuurlijk maar ik moest ook naar een magere 65 kg cutten om er een beetje droog bij te staan :(

Het is allemaal relatief natuurlijk maar 65 KG is inderdaad niet veel (voor BB begrippen) :) Maar aan de andere kant is het wel ‘gezonder’ bouwen vanaf dat punt.

als ik nu de bulk in ga dan eindig ik ergens rond de 80 kg en moddervet. Leuk voor de krachtgains maar ik zit daar niet meer op te wachten.
 
Het is allemaal relatief natuurlijk maar 65 KG is inderdaad niet veel (voor BB begrippen) :) Maar aan de andere kant is het wel ‘gezonder’ bouwen vanaf dat punt.

als ik nu de bulk in ga dan eindig ik ergens rond de 80 kg en moddervet. Leuk voor de krachtgains maar ik zit daar niet meer op te wachten.
Snap ik zeker! Maar wat je zegt, het is een mooi punt om vanaf daar te gaan clean bulken. Maarja 65 kg op de weegschaal zien is toch shockerend 🤪
 
80kg op 165cm is weer het andere uiterste, das ook niet gezond...
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven