Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe wou je een Roa dan komen meneer mack?
Gewoon via de huisarts?
o rly?

Oh, echt joh? Ga me nou niet vertellen hoe het werkt want die foto die ik postte, die heb ik zelf gemaakt.die geven je dat niet zomaar, alleen als je helemaal onder zit en ze alles al hebben geprobeerd

@Little Daddy: ya rly.. eigen foto, speciaal voor jou gemaakt.
Oh, echt joh? Ga me nou niet vertellen hoe het werkt want die foto die ik postte, die heb ik zelf gemaakt.
Het enige wat ik vóór Roa heb geprobeerd is benzoylperoxide 2,5% .. die werkte voor geen meter.
foto is niet zichtbaar, maar jij hebt dus geen moeite om roa te krijgen?
zal misschien ook aan je acne liggen. Ik zit niet onder, maar het is wel aanwezig. Op sommige dagen wat meer als op andere dagen. Maar het blijft wel continue aanwezig. Met kuren zit ik wel helemaal onder..
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/beetje-over-acne-voor-dummies-320959/index4.html#post7461381
De img link in de quotes doet het inderdaad niet. Dat is de oude link.
Ik wil niet de indruk wekken dat Roaccutane wordt gegeven aan iemand met 'weleens een puistje' of enkele kleine puistjes die constant aanwezig zijn. Nee, ik hoefde er geen moeite voor te doen.. daarvoor heb ik alleen Benzoylperoxide 2,5% en Eryacne gebruikt. Beiden zonder resultaat. Dat mensen zeggen dat je 'alles geprobeerd moet hebben' is onzin, dat het per huisarts een beetje kan verschillen is mogelijk.
Gewoon via de huisarts?
![]()
EDIT 14:40 -- nieuwe img link.. Imgur link is down.
Helpt enkel tijdelijk.
Nee dat zijn ze niet.krijg ook ROA, dermatologen zijn zo easy xD. Alle andere cremes/washes of whatever is een waste of time en geld
Relapse is vrij laag bij roa gebruik.
Ik had laatst ineens weer regelmatig puistjes en dan vooral op mijn rug. Pak nu elke week een zonnebank (lichtste, ongeveer 15min per keer) en ik ben weer puist vrij. Ik hoef niet super bruin te worden, doe het puur tegen puistjes. Heb overigens wel een gezonde teint nu, was eerst zo wit als een lijk. Wordt nu nauwelijks bruiner door het zonnen. Kortom, puistjes vrij en een gezonde teint.
"al zijn er wel middeltjes voor de huid waar P. acnes iets minder blij mee is."
Zoals?

Zijn nog wat middeltjes bactericidal tegen p. acnes, is helaas resistent tegen de meeste soorten antibiotica.