Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit wel een nuance verschil tussen de chemische structuur van tretinoine en isotretinoine (wat ik hiermee wil zeggen is dat het dus niet dezelfde werkzame stof is, het zijn gewoon beide vitamine A derivaten).Je kan in plaats van benzoylperoxide ook tretinoine 0.05% gebruiken. Dit is dezelfde werkzame stof als iso-tretinoine (roaccutane), maar niet de mogelijke bijwerkingen op lever, cholesterol en misvormingen bij het krijgen van kinderen. Huisartsen zullen het daardoor veel makkelijker voorschrijven. Roaccutane mag in eerste instantie officieel alleen door dermatologen worden voorgeschreven.
gast, je moet echt ff minder interessant proberen over te komen en gewoon alles in het nederlands opschrijven ipv in jargon. Ik snap er geen hout van.
Op het moment zit ik nu zo'n 3 weken op differin gel (via huisarts)
werkzame stof hierin is adalpeen. Mijn huid ziet er al stukken beter uit, wel wat last van schilvers en roodheid maar dat word nu wel al minder. Voor nu nog een tijdje mee doorgaan en hopen dat het verdwijnt en acne tijdens een evt kuur ook weet te verminderen/verhinderen
Differin gel heb ik ook hier thuis liggen. ook via huisarts. het werkt wel alleen het probleem is dat je het 2x per dag moet smeren en een paar weken nadat je ophoudt met smeren zit je weer net zo vol met puisten als van te voren. ook kreeg ik er zo'n droge huid van dat ik vaseline moest gaan smeren en dat ik gewoon pijn kreeg bij mijn ogen door de uitdroging van m'n huid.
ik moest het 6 weken lang 2x per dag gebruiken (smorgens en savonds)1x werd er geadviseerd, werkt tot nu toe prima.
hoelang heb je het gebruikt?
Hoelang doe je met differin gel? kost ong 25-30 euro per tube
Gratis? Eigen risico is niet gratis tenzij je onder de 18 bentuhm ligt eraan op welke lichaamsdelen je het wil gebruiken en hoe vaak je het op smeert natuurlijk. je kunt beter naar de huisarts gaan dan krijg je hem gratis.
Meestal na een half jaar krijg je een rekeningHeb hem ook 'gratis' maar de rekening zal nog wel komen..Volgens de apotheek doe je er ongeveer een maand mee.
ik moest het 6 weken lang 2x per dag gebruiken (smorgens en savonds)
ik had ook nog een flesje alcohol wat ik ook 2x per dag moest gebruiken (met een watje uitwrijven. het heette erytromycine)
heb het alleen geen 6 weken vol gehouden. toen mijn gezicht zo erg begon uit te drogen dat mijn ogen open houden al pijn deed ben ik er mee gestopt en heb ik het gewoon random gebruikt als ik weer wat meer puistjes kreeg. gebruik het nu nog steeds soms.
Je kunt ook gewoon je r*tard mode uitschakelen, zo moeilijk is het niet.gast, je moet echt ff minder interessant proberen over te komen en gewoon alles in het nederlands opschrijven ipv in jargon. Ik snap er geen hout van.
Gratis? Eigen risico is niet gratis tenzij je onder de 18 bent
Dunno maar kan je toch net zo goed beginnen met een laag dosis en afhankelijk van de bijwerkingen verhogen?
Heb het over Roa nemen btw. Ben je er echt van af, heletijd creme smeren wat op je kleren kan komen etc etc lijkt me ook ****ed up
Dan zou ik ****ing veel smeren per dag en steeds naar mn huisarts gaan en elke shit proberen, is toch gratis

Dunno maar kan je toch net zo goed beginnen met een laag dosis en afhankelijk van de bijwerkingen verhogen?
Heb het over Roa nemen btw. Ben je er echt van af, heletijd creme smeren wat op je kleren kan komen etc etc lijkt me ook ****ed up