Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat ik dus ook al zei: RoaccutaneGewoon via de huisarts?
![]()
EDIT 14:40 -- nieuwe img link.. Imgur link is down.
Werkt echt goed of niet?! Ik had één kuur van een paar maanden en echt een gigantisch verschil, geen puistje meer te zien.
Heb gehoord dat een tonic van appelazijn ook moet helpen als je er maar een beetje last van hebt.Acnenomore gekocht via internet, staan erg handige tips op en gaat met name om het bestrijden van Acne van binnen uit d.m.v detox of dieten.
Je kan binnen 14 dagen absoluut acne vrij zijn maar zeg dan maar dag tegen je muscles.
Gebruik nu zo'n antibiotica kuur + benzoylperoxide. Hopen dat dat helpt.
Werkt goed tot nu toe! Eerste week was het nog niet weg, maar nu krijg ik er echt niets meer bij. Nog even iets meer als een maand met die kuur doorgaan, en dan hoop ik dat onderhoud met benzoylperoxide voldoende is. Het enige jammere is dat mijn huid wel permanent droog is.
argan olie
natuurlijk product en voor veel dingen goed!
ben er zelf gisteren achter gekomen en heb via google een proefmonster gevonden van 20 ml voor alleen de verzendkosten van 1.95
ik verwacht dat ik het zelf morgen in huis krijg
Ik ben sinds 12 juli ook begonnen met minocycline, en gebruik ook benzoylperoxide als plaatselijk middeltje. Kan nog geen resultaat zien, hopelijk komt het met wat geduld in orde.
Ik heb geen hevige hinder meer van droogheid door de benzoylperoxide (gebruik het wel bijna een maand).
De activiteit ging gelijk omlaag bij mij. 1.5 week na de start nog 1 heel klein puistje en nu vrij (behalve wel veel rode vlekken van acne uit het verleden)
Bij mij geeft benzoyl veel schilfers. Echter heb ik een gemengde huid. Wat ik nu doe is benzoyl alleen smeren op de vettige plekken (die gaan niet schilferen en dat zijn juist de plekken waar het acne risico het hoogst is). Dit zijn de middenwangen, zijkant voorhoofd en voorhoofd. Rond de kaak en ogen/mond/neus juist creme.