MuscleMeat

beetje whey twijfel...

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
ik twijfel nu een beetje na het lezen van diverse whey-posts...
over de iname vedeeld over mijn dag...

Volgende tijden nuttig ik een maaltijd !! zit momenteel in de bulk ! voor minimaal 2 jaar !! :evil2: (hoezo niet hardcore :D )

Kunnen jullie naar aanleiding van het volgende gegeven eens een eiwitten iname schematje maken....

1 st maaltijd 04.45 uur ongeveer....

(fietsen ; 1,5 uur/2 fietsen = krantenwijk + 1 uurtje vakkenvullen...)

( is er hierna behoefte aan een SNELLE eiwitbron ?)

2de maaltijd; ongeveer; 08.15/08.30 uur

3de maaltijd; ongeveer 11.30 uur

4de maaltijd ; ongeveer om 15.00 uur

training om 16.00 tot 17.15 uur

5de maaltijd; 17.30/45 uur

6de maaltijd; 20.30 uur

bedtijd...

Volgende feitjes;

- WHEY iname mag minimaal 2 x per dag whey max 3 x ( heb ik nu ook)
- per keer max 30/35 gram WHEY
- eiwitten bronnen; WHEY + eiwitten uit gewone voeding; ( o.a; kwark, vis, vlees, melk,yogert,pap...)

Ik zou graag van jullie willen een schematje hebben zodat ik het beste resultaat heb met WHEY, dat dit zo efficient mogelijk gebruikt wordt !

Rekening houdend met bovenstaande gegevens.

Dit alles graag excl. de rest van de voeding/maaltijden...

Ik begin een beetje te twijfelen O.A; naar aanleiding van de zogenaamde post/pre shakes ...

Ben benieuwd naar jullie nieuwe schema voor mij...

:thumb:

Jeetje man respect HARDCORE jij man! wow!

neem aan dat dat sarcastisch is bedoeld.

Ik zou enkel whey nemen voor de training en 's morgens als je nix anders binnen krijgt.
Maar aangezien je vier uur moet wachten op je volgende maaltijd raad ik je aan kwark met muesli en lijnzaadolie te nemen als ontbijt.

robocop zei:
neem aan dat dat sarcastisch is bedoeld.

nee niet

moet je zien hoe vroeg die jongen op staat en gedurende de hele dag netjes zich aan zijn voeding en tijdstippen houd!

Mij krijg je niet het bed uit om dat soort tijdstippen ( al moet ik soms helaas wel voor mijn werk maar dat even terzijde ) dan lig ik nog diep in coma!

dus vandaar respect!

Idd ****in vroeg man ,dat is onmenselijk..

HARDCORE!!

• Topic Starter Topic Starter
Zouden jullie mijn shake die ik om 08.30 neem ongeveer ( dus na de krantewijkies en 1 uur vakkenvullen) vervangen door gewoon bijv; een litertje melk met pap/musli ?

Want wanneer ik een 35 gram WHEY s'morgen mix met water en wat suikers ( appelsap, dubbeldrank in mijn geval) VOOR mijn krantenwijkies ( wat ik eigelijk altijd doe) heeft dat toch een beetje een PRE-WORKOUT-SHAKE functie ?
Wanneer ik klaar ben is mijn OPNAME-PIEK toch ook ongeveer ?

En/of zouden jullie mijn shake NA het trainen verplaatsen naar een kwartier VOOR het trainen zodat ik wanneer ik klaar ben met trainen, gelijktijdig met mijn
WHEY-OPNAME-PIEK eindig/klaar ben ? Dus als functie; PRE- WORKOUT-SHAKE... ?

Ben ik er op deze manier niet het snelst bij met mijn whey, om mijn vooraden aan te vullen ?

Zoals ik het NU heb ( whey)

- 04.30/45 u S'morgens een 30 ( 1,2/3 scoop van ON) gram whey VOOR krantewijkies/1 uur vakkevullen.....

- 08.15/30 u NA mijn krantewijkies/vakkenvullen.... een 30 gram

- 17.30 u ongeveer.... Na het trainen ( 17.30 u)

-

Sboy zei:
nee niet

moet je zien hoe vroeg die jongen op staat en gedurende de hele dag netjes zich aan zijn voeding en tijdstippen houd!

Mij krijg je niet het bed uit om dat soort tijdstippen ( al moet ik soms helaas wel voor mijn werk maar dat even terzijde ) dan lig ik nog diep in coma!

dus vandaar respect!

Normale tijd ;)

elke ochtend heb ik om 04:30 mij ontbijtje naar binnen gepropt :D

jongens iemand ??

Dat het knap is of niet, dat ik zo vroeg opsta, is niet aan de orde....
Dat ik opsta is een ding watzeker is laten we het daar op houden :D

Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? ( zie mijn vraag)

Jaccis zei:
jongens iemand ??

Dat het knap is of niet, dat ik zo vroeg opsta, is niet aan de orde....
Dat ik opsta is een ding watzeker is laten we het daar op houden :D

Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? ( zie mijn vraag)

Lees mijn post...

willem, das vrij duidelijk...

Nog andere suggesties ?

3 XL misschien :D ?

Zou ik na het eten ook wat whey nemen, of volstaat de gewone maaltijd na mijn training ? ( niet te vergeten dat de whey die ik VOOR mijn training dan ineem, zijn piek heeft net NA mijn training ?)

Ik wil nu alles nog wat meer optimaliseren....

willem. bedoel je trouwens dat ik na mijn programma om 08.15/30 uur eigelijk gewoon een goede eiwit maaltijd moet nuttigen i.p.v. een shake + maaltijd ?

wanneer ik zou kiezen voor een Pre-workout shake.... een half uur voor de training.... zou ik dan mijn voorgaande maaltijd vooral KOOLHYRAAT rijk moeten maken ?

PS ik denk dat ik mijn shake om 08.15/30 schrap en vervang door een goede maaltijd ?

En mijn eerste shake ( om 04.15/30 uur) een 5 a 10 gram meer whey neem...

Terug
Naar boven