AndroidHealthClinic

Begeleiding voor FlexCup omg. UTRECHT

Detek

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
79kg
Na een paar jaar loeihard buffelen in de gym heb ik besloten iets zinvols te doen met mijn lichaam: meedoen aan de FlexCup 2013. Ik zoek echter wel begeleiding (poseren incluis), omdat het mijn eerste keer op het podium wordt.

Is er iemand in omgeving Utrecht die me kan begeleiden? Ik hoor het graag!

kloppen je stats nog??

Is dat de vraag?

hij vraagt om begeleiding ???? en als zijn stats jou niet bevallen zeg je ga nog maar een paar jaar trainen
zeker ??

ik was inderdaad benieuwd, want als die stats kloppen dan ben ik bang dat de flexcup voor dit jaar niet echt een haalbare kaart is.
veel mensen updaten hun stats niet, dus het kan zomaar zijn dat hij inmiddels 90 kg weegt.

en bij the way, als hij met zijn gewicht op 8 % staat dan is hij niet zwaar, maar wel een stuk verder dan met 77 kg en 16%

het is natuurlijk wel handig om realistisch te zijn, ipv dat de TS straks voor een publiek staat en zich de rest van het jaar k*t voelt, misschien beter om een jaar door te schuiven. in een jaar kan veel gebeuren

maar goed het is aan een ieder om het zelf te beslissen.

ik heb ook even terug gekeken door TS zijn posts, daar krijg je niet meteen het idee bij dat hij klaar is om een wedstrijd voorbereiding te beginnen.

maar een begeleider kan hem misschien ver brengen in 5 maanden.

maar bij deze.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ders-voor-bodybuilding-fitness-figure-151950/

waar train je trouwens in utrecht??

Stats zeggen niks. Gewicht is een slechte indicator

prima,
jullie hebben wedstrijd ervaring, en ik geen reet.
ik vind het enorm knap om jezelf zo te kunnen voorbereiden.

maar heeft iemand al een begeleider voor TS

prima,

de 1e flex-cup was echt een beginners wedstrijd met als debuut een d- klasse puur om de jongens over de streep te trekken is nu na 3 jaar geen sprake meer van alle andere bonden en wedstrijden hebben een d-klasse en het niveau word hoger dus het maakt niet uit waar je meedoet ... alleen bij de ybf en nac word je nog op fysiek en lengte beoordeeld

prima,

Je hebt gelijk enigszins.
Though de D klassen is daarvoor bedoeld , en als hij gewoon in goeie shape komt / of zijn beste ooit zul je daar nooit voor hoeven te schamen.

haha hij zoekt er eene en ik kwam er maar niet van af:o

iemand wilden perse dat ik mee deed met flexcup toen ik nog niet zo lang trainde

na zeker 30x (niet overdreven) te hebben gezegd dat ik hem NIET als begeleider wilden en NIET mee wilden doen met flexcup bleef hij maar door dreunen dat ik dat wel moest doen

ik heb hem geblokkeerd en zal er nooit meer een woord tegen zeggen... die beroemde flapdrol van dit forum had me dat paar jaar geleden aangedaan:( ben zn naam vergeten...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn stats kloppen nu. Ik zit op 9% met 77 kg. op de teller. Even doorbulken, dus. Ik wil inderdaad bij de d-klasse gaan staan. Aan de foto's van vorige jaren te zien ben ik niet geheel kansloos, denk ik.

Verder zoek ik nog steeds een begeleider. Dank!

Mijn stats kloppen nu. Ik zit op 9% met 77 kg. op de teller. Even doorbulken, dus. Ik wil inderdaad bij de d-klasse gaan staan. Aan de foto's van vorige jaren te zien ben ik niet geheel kansloos, denk ik.

Raymond Simon begeleidt ook mensen. Zit hier op het forum. Je kunt hem bericht sturen.

respect.
heel veel succes!

paar jongens die ik ken worden nu ook begeleid naar de flexcup d-klasse in nieuwegein. de sportschool heet 'de mix' misschien heb je hier iets aan.

Terug
Naar boven