XXL Nutrition

Begin kuur

Gezien de reacties die je krijgt op deca, hoop ik wel dat je er wat mee doet. Anders heeft het ook geen zin om advies te vragen op het forum.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu 1x een inject gedaan met Deca en test-e, eigenlijk na (stom van mijzelf) beter nadenken had ik het liever niet gedaan.
Helemaal nu ik alle nadelen heb afgewogen met de voordelen, lijkt het mij ook niet slim om daar nu mee verder te gaan.
(Zo geef ik andere ook graag een tip mee, LEES goed en bereid je vooral goed voor voordat je aan een kuur begint!).

Als ik vanaf nu geen Deca meer toevoeg (1ml - 200mg/ml) in de rest van mijn kuur, heeft dat dan verdere gevolgen voor mijn axis- en of gehele kuur?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu 1x een inject gedaan met Deca en test-e, eigenlijk na (stom van mijzelf) beter nadenken had ik het liever niet gedaan.
Helemaal nu ik alle nadelen heb afgewogen met de voordelen, lijkt het mij ook niet slim om daar nu mee verder te gaan.
(Zo geef ik andere ook graag een tip mee, LEES goed en bereid je vooral goed voor voordat je aan een kuur begint!).

Als ik vanaf nu geen Deca meer toevoeg (1ml - 200mg/ml) in de rest van mijn kuur, heeft dat dan verdere gevolgen voor mijn axis- en of gehele kuur?

Weinig, hou het vanaf nu gewoon bij test, verhoog anders eventueel de test als je gelijk een wat zwaardere kuur wilt, je zou om de 5 dagen 500mg kunnen injecteren.

Ik zie het al gebeuren dat je die deca blijft injecteren, maanden nodig hebt om te herstellen en zwaar terugvalt---> gelijk weer een nieuwe kuur erin propt om die terugval tegen te gaan en in een vicieuze circkel terechtkomt.

Beter pak je gewoon goed herstel met die test, je zult dik tevreden zijn!:)

Weinig, hou het vanaf nu gewoon bij test, verhoog anders eventueel de test als je gelijk een wat zwaardere kuur wilt, je zou om de 5 dagen 500mg kunnen injecteren.

Ik zie het al gebeuren dat je die deca blijft injecteren, maanden nodig hebt om te herstellen en zwaar terugvalt---> gelijk weer een nieuwe kuur erin propt om die terugval tegen te gaan en in een vicieuze circkel terechtkomt.

Beter pak je gewoon goed herstel met die test, je zult dik tevreden zijn!:)

Bedankt voor je reactie, vanaf nu injecteer ik geen Deca meer.
Ik hou het lekker bij de Test-e ik heb 2 ampullen staan van beide 250mg(10ml).

Even voor de duidelijkheid, 500mg houd in 2ml? injecteren per 5dagen.
Nu pak ik ook 2ml test-e maar dan in 7dagen.
Kan ik niet gewoon de dosis per 7 dagen verhogen? naar 3ml test-e?

Aangezien mijn achterwerk nog steeds flink pijn doet :D

Sowieso je eerste kuur, waarom wil je gelijk zoveel AAS in je reet proppen? Als je niet tegen die prikjes kunt moet je het gewoon niet doen. 500mg is een prima 1e kuurtje. Elke 7 dagen 2ml zetten, je gaat alleen nog een extra vial test-e nodig hebben als je 12 weken wilt kuren, zelfs 10 ga je niet redden met 2 vials.

Extra teste is onderweg, maar die verhoging van test-e was naar aanleiding van de reactie van Mjita.
Hij zegt 2ml test-e injecteren in 5 i.p.v. 7 dagen.

Ja is een mogelijkheid, maar zie hier niet echt de meerwaarde van voor een 1e kuurtje. Je zult wellicht wat "harder" gaan, maar ga je bij je 2e kuurtje dan gelijk al 1gr per week zetten?

Terug
Naar boven