JefSpecial
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
ik had eerst een mooi chubby puber lichaampje, en wilde een sixpackjuu
langzamerhand ga je er in verdiepen, kijk je filmpjes van Arnold etc
dan begint het trainen van meerdere spiergroepen, en stel je doelen
het gevoel van verbetering: je wil hoe dan ook die 40kg benchen, maar het lukt gewoon echt niet. de week erop doe je 42,5kg
na je middelbare school begint het allemaal te groeien en kom je erachter dat hard work pays
nu is het vooral die 'verslaving' ja, hoef mezelf niet te pushen om te trainen. en de theorie die er bij komt kijken.
en vooral het eten, verheug me elke nacht in bed op het bordje brinta met een banaantje en eitjes op de vroege ochtend
langzamerhand ga je er in verdiepen, kijk je filmpjes van Arnold etc
dan begint het trainen van meerdere spiergroepen, en stel je doelen
het gevoel van verbetering: je wil hoe dan ook die 40kg benchen, maar het lukt gewoon echt niet. de week erop doe je 42,5kg
na je middelbare school begint het allemaal te groeien en kom je erachter dat hard work pays
nu is het vooral die 'verslaving' ja, hoef mezelf niet te pushen om te trainen. en de theorie die er bij komt kijken.
en vooral het eten, verheug me elke nacht in bed op het bordje brinta met een banaantje en eitjes op de vroege ochtend

dat mensen geen ruzie met mij zoude zoeken en voor de meisjes ma vooral voor mezelf 
en via jongere broertje eens mee gaan trainen
Niet meer dik, voel echt een drive 's-ochtends om lekker aan de slag te gaan, voel me veel gezonder (ondanks meer blessures nu haha) Life feels good