AndroidHealthClinic

Begin motivatie, en de motivatie vandaag

ik had eerst een mooi chubby puber lichaampje, en wilde een sixpackjuu
langzamerhand ga je er in verdiepen, kijk je filmpjes van Arnold etc
dan begint het trainen van meerdere spiergroepen, en stel je doelen
het gevoel van verbetering: je wil hoe dan ook die 40kg benchen, maar het lukt gewoon echt niet. de week erop doe je 42,5kg

na je middelbare school begint het allemaal te groeien en kom je erachter dat hard work pays

nu is het vooral die 'verslaving' ja, hoef mezelf niet te pushen om te trainen. en de theorie die er bij komt kijken.
en vooral het eten, verheug me elke nacht in bed op het bordje brinta met een banaantje en eitjes op de vroege ochtend

eerst wou ik er gewoon beestig uitzien :p dat mensen geen ruzie met mij zoude zoeken en voor de meisjes ma vooral voor mezelf :D

en nu gewoon zo groot mogelijk proberen te worden, keihard trainen en eten en rusten meer kan ik spijtig genoeg niet doen ;)

eerst :14 jaar voetbal gedaan dan beetje ruig ruig beginne stappe :P en via jongere broertje eens mee gaan trainen

nu : addicted to gymm kan niet zonder als rust dag heb baal als ik als een stekker:P

Werd een beetje te dik, nu vind ik het leuk om te trainen (net als 99,99% hier) en als ik een dagje geen zin heb, denk ik bij mezelf als k nu nie ga, ga k de volgende keer ook nie en dan blijf ik het uitstellen, dus gewoon gaan :D dn word het gewenning :p

Vroeger:

- vond mezelf altijd te dik (was ik ook met +35%, FUUUAAARRRRKKK!);
- vroeger weinig zelfvertrouwen, voor mijn gevoel was iedereen om me heen sterker dan ik;
- keek altijd op tegen gespierde kerels;
- vrouwen.

Nu:
- kan niet groot/sterk genoeg zijn;
- "verslaving";
- gezondheid;
- levensstijl;
- vrouwen.

Q

Te dik, ongemotiveerd, depressief, ongezond en niet tevreden, nu anderhalf jaar later en voel me veel beter :) Niet meer dik, voel echt een drive 's-ochtends om lekker aan de slag te gaan, voel me veel gezonder (ondanks meer blessures nu haha) Life feels good

Eerst begon ik te trainen omdat ik dacht dat als ik "breed" zou zijn makkelijk chicks kon krijgen, en ik al sinds mijn 14e met halters wilde trainen. Nu ben ik helemaal gek van de levensstijl en wil ik vooral een mooi gespierd maar atletisch lichaam hebben

Vroeger: sterk worden
Nu: sterker worden

Eerst begon ik te trainen omdat ik dacht dat als ik "breed" zou zijn makkelijk chicks kon krijgen, en ik al sinds mijn 14e met halters wilde trainen. Nu ben ik helemaal gek van de levensstijl en wil ik vooral een mooi gespierd maar atletisch lichaam hebben

fuuuuuaaarkk

Dezelfde reden als meeste hierzo ik werd te dik en als er één ding is wat ik haat dan is het dikke mensen wel(Vooral in de bus met die vieze lucht).
Ik heb me dus bij een sportschool ingeschreven om actief te zijn zonder enige kennis van voeding.

Nu is begint het langzamerhand erg serieus te worden qua voeding begin langzamerhand te merken dat mijn armen groter worden en dat ik "vleugels" krijg.
Kortom het begint een levenstijl/Verslaving te worden maar dankzij bodybuilden ben ik nu ook meer gefoccused bezig met school ipv gamen :P.

Mijn streef fysiek is hetzelfde als frank zane, persoonlijk vind ik ronnie coleman en jay cutler iets teveel van het goede

Terug
Naar boven