AndroidHealthClinic

Begin van winstrol kuur (nog niet zeker)

wachtmaaraf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Hallo,
ik zal me ff voorstellen. Ik ben 21 jaar en al een aantal jaar bezig met trainen (kracht training) en voor de rest mma en boksen (niet actief meer). Ik ben nu anderhalf jaar serieus bezig en heb goede vorderingen gemaakt. Ik begon met 86 kilo en een papz*k buik. Na 2 x het 12 wekende programma van kris gethin te hebben voltooid ben ik begonnen met Gaspari 365 trainings er heb deze 2 maanden gedaan. Daarna nog een tijd ronnie coleman 365 training schema. Toen heb ik 4 weken DTP (pyramide sets) gedaan. En de afeglopen tijd heb ik mijn eigen trainigschema in elkaar gelflanst met die sets en reps die ik het beste bij mij vind passen (natuurlijk wisselllend per 2 weken met aantal reps etc. Ik heb altijd een zelfde voedingsschemagehad voor door de weeks ( 6 maaltijden en een paar shakies op basis van kris gethins dieet plan) Naast het trainen zuip ik ook geregeld en heb ik ook de nodige troep maaltijden. Ik weet dat dit niet goed is maar ja daar leef ik ook voor en mijn vordering zijn goed al weet ik dat het iets beter kan als ik hierop zou letten.
Mijn stats zijn nu dumbbell press 46 kg 6-8 reps bench press 115 kg biceps curl 50 kg 6-8 reps squats 140 kg 6-8 reps (ivm zwakke enkel) shoulder press 40 kg dumbelss 6-8 reps

Ik heb op dit moment nog een vet laagje zitten op de onder kant van mn borst en onderkant van mn buik.
omtrek arm koud 39 cm
taille 82 cm
gewicht 83 kg
vet rond 14%

Doel:
taile 80 cm
gewicht 86 kg
vet 11 %

Dit wil bereiken om een winstrol kuur (6 weken oral) te nemen zonder nakuur.

Ik had in gedachten 30 30 50 50 30 20

Ik heb veel gelezen over deze kuur op het forum en andere sites. Maar ik wil zeker weten dat dit het geschikte middel is om mijn doel te bereiken. Ik weet dat voedingsschemabelangrijk is. Ik wil in deze kuur mijn eiwit iname verhogen en 6 dagen trainen p/week en 4 dagen cardio van 40 min.

iemand reacties hierop tot zover?

Ben zelf ook begonnen met deze kuur met 40mg/pd..

Dit bevalt me prima, ben nu 5 kg aangekomen in 3.5 week, wel met goed voedingsschema/trainingsschema natuurlijk.

Ben van de 80,9 naar de 86 gegaan.. en moet nog 3 weken :)

Opbouwen/afbouwen is een beetje onzin denk ik.. gewoon gelijk naar de 40 of 50 mg/pd gaan.

Nakuur.. tsja de ene zegt van wel, de ander zegt van niet.
Ik doe het wel met 2 weken nolva 20mg/pg ,, maar dat is ieder zijn eigen keuze.

succes met je kuur :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
reactie

zou ik mogen weten welk merk jij gebruikt mbij 40ed.

oke dank je wel heb je fotos van jou vorderingen toevalliug?

Laatst bewerkt:
Nee, ben nogal gesteld op mijn privacy en heb wat tatoo's op mijn armen, dus ben vrij herkenbaar :)

anavar pakken ipv winstrol. beter voor je vetverbranding.
50 mg/dag bvb, 6 weken

50 mg/dag bvb, 6 weken

+1

Winstrol zal vooral met je vocht gaan werken en je tijdelijk wat scherper zetten.

Als je 5 kg van Winstrol in puur spier op 3 weken bij kwam, dan is het een teken dat je voeding/training daarvoor lang niet op orde was

50 mg/dag bvb, 6 weken
True, maar dezer tijd heb je veel kans dat als je anavar koopt je gewoon winstrol krijgt of dat er winstrol in vermengd zit. Plus dat de anavar gains moeilijker te behouden zijn dan winstrol gains.
Kan hij beter winstrol doen met een goed cut schema.

anavar schijnt wat ik lees de mildste steroid te zijn. Wat kan ik persoonlijk verwachten van deze kuur met een redelijk tot goed voedingsschema(redelijk tot goed = vrijdag of zaterdag nacht agter de dames aan zitten)

anavar schijnt wat ik lees de mildste steroid te zijn. Wat kan ik persoonlijk verwachten van deze kuur met een redelijk tot goed voedingsschema(redelijk tot goed = vrijdag of zaterdag nacht agter de dames aan zitten)
Hmm zoals ik zei zijn Anavar gains moeilijk te behouden, de kans dat je dus alles weer kwijt bent door op vrijdag of zaterdag te gaan feesten (met evt alcohol) is zo heel groot... En dan bedoel ik wel door heel lange avonden zonder de juiste voeding etc. Ik zou sowieso nu nooit geen Anavar meer doen, ik heb het ook gedaan omdat het de mildste vorm was maar geld geven voor iets wat je daarna kwijt bent is het ook niet waard. Plus dat IMO te soft is, als je persee een oral kuur wil doen ga je beter aan de winstrol op minstens 50mg e.d.
Moest ik echt goede raad moeten geven zou ik je meteen aanraden om gewoon een test only kuur te doen, ga je veel meer mee bereiken en is minder schadelijk.

Edit: wat je kan verwachten, tot 6kg winst maar daar hoef je dan weer niet te hard op te rekenen, 6kg is al veel. Meeste gainen rond de 4-5kg (dan heb ik het wel over winstrol he)

Laatst bewerkt:
Hmm zoals ik zei zijn Anavar gains moeilijk te behouden, de kans dat je dus alles weer kwijt bent door op vrijdag of zaterdag te gaan feesten (met evt alcohol) is zo heel groot...

Met geen enkele AAS zul je veel spierwinst behouden als je slechte (en weinig) voeding en veel alcohol tot je neemt in het weekend. Dat heeft weinig met Anavar te maken.

Persoonlijk zou ik geen relatief zwaar middel gebruiken als Winstrol met zo'n levensstijl.

+1

Winstrol zal vooral met je vocht gaan werken en je tijdelijk wat scherper zetten.

Als je 5 kg van Winstrol in puur spier op 3 weken bij kwam, dan is het een teken dat je voeding/training daarvoor lang niet op orde was

Klopt, heb voordat ik begon een voedingsschema gemaakt, was voor die tijd niet echt serieus bezig met schema's, ben blij dat ik dat nu wel ben

Winstrol kan daarnaast ook leiden tot gewrichtsproblemen.

Ikzelf blijf wel van androgene DHT producten. Lijkt gek van me, maar m'n haarlijn en van nature onbehaarde borstkas zijn me veel waard.

oke anavar valt af idd winstrol dan ook voor mij omdat je het niet met alchol kan combineren. Nu kan je denken dat ik het trainen niet serieus neem door dit maar dat zie je dan fout. Bij test ben ik bang voor de side's zoals acne en t**ten en evt hartvalen. Overdrijf ik hierbij? Wanneer moet je test (of kan) gebruiken pas als je aan je natuurlijk max zit (kijk mn stats) voorlopig nog niet dus. Of kan ik het gebruiken om ff vooruit te knallen en daarna lekker door te gaan op een hoger level. Ik ben niet bang dat ik lichamelijk (spieren en gewrichten) het niet aankunnen deze heb ik soepel gehouden door mma trainingen etc>

Winstrol kan daarnaast ook leiden tot gewrichtsproblemen.

Ikzelf blijf wel van androgene DHT producten. Lijkt gek van me, maar m'n haarlijn en van nature onbehaarde borstkas zijn me veel waard.

Bulshit, van anavar ga je geen haaruitval krijgen, van winny kan dat wel gebeuren. DHT is niet bepalend voor haaruitval, het gaat om de androgene binding en laat nu net winstrol een hogere androgene binding hebben op prostaat en haargrens dan simpel anavar.
Dianabol is geen dht maar als je gevoelig bent voor haaruitval, nou neem dan maar zeker geen dianabol in.

denk dat ik de steroids helemaal links laat liggen als ik dit allemaal hoor:P juiste keuze?

denk dat ik de steroids helemaal links laat liggen als ik dit allemaal hoor:P juiste keuze?
Je kunt testosteron enanthate proberen, en als je merkt dat er je er sides van krijgt, verlaag je gewoon de dosis. Dat je het pas moet gebruiken als je op je max. zit is onzin, je moet er gewoon voor zorgen dat je, naast het verstand van AAS, genoeg verstand hebt van voeding. ;)

Terug
Naar boven