Fitness Seller

Begin van winstrol kuur (nog niet zeker)

Bulshit, van anavar ga je geen haaruitval krijgen, van winny kan dat wel gebeuren. DHT is niet bepalend voor haaruitval, het gaat om de androgene binding en laat nu net winstrol een hogere androgene binding hebben op prostaat en haargrens dan simpel anavar.
Dianabol is geen dht maar als je gevoelig bent voor haaruitval, nou neem dan maar zeker geen dianabol in.

Waar heb ik bullshit geschreven? Leren lezen man. Ik had het uitsluitend over winny en niet ana.

oke anavar valt af idd winstrol dan ook voor mij omdat je het niet met alchol kan combineren. N

Anavar is een prima (orale) kuur voor beginners om spierkracht te vergroten en/of af te vallen. Integenstelling tot Winstrol is Anavar ook zeer mild met weinig bijwerkingen en kans op risico zoals haaruitval, last van je gewrichten etc. Daarnaast blijven de resultaten wel degelijk hangen als je gewoon goed blijft eten en trainen.

Het belast wél de lever zoals Winstrol dus alcohol is af te raden.
Als je nog niet aan de spuiten wilt zou ik gewoon Anavar 50mg per dag aanraden. Met goede voeding en motivatie zul je daar zeker op groeien en enkele kilo's mee winnen. Een eventuele nakuur van twee weken is wel aan te raden, maar dat is je eigen beslissing.

Even een vraagje, ik ga volgende week beginnen met mijn Anavar kuurtje. Dit is mijn eerste kuur.

Nou komt het.. ik heb over 3 weken een feest waar ik me al de hele jaar op heb verheugd.
Kan ik alleen op dat feestje 3 a 4 drankjes (whiskey) drinken ?

Even een vraagje, ik ga volgende week beginnen met mijn Anavar kuurtje. Dit is mijn eerste kuur.

Nou komt het.. ik heb over 3 weken een feest waar ik me al de hele jaar op heb verheugd.
Kan ik alleen op dat feestje 3 a 4 drankjes (whiskey) drinken ?

Waarom niet beginnen ná het feest? Je kunt je dan helemaal volgieten en riskeert geen onnodige risico's. Over drie weken zit je midden in je kuur en wordt je lever belast. Persoonlijk denk ik niet dat 1 á 2 drankjes veel kwaad kan, maar de vraag is natuurlijk waar het eindigt. Als je op safe wil spelen drink je dan gewoon niet. Lijkt me logisch.

Waarom niet beginnen ná het feest? Je kunt je dan helemaal volgieten en riskeert geen onnodige risico's. Over drie weken zit je midden in je kuur en wordt je lever belast. Persoonlijk denk ik niet dat 1 á 2 drankjes veel kwaad kan, maar de vraag is natuurlijk waar het eindigt. Als je op safe wil spelen drink je dan gewoon niet. Lijkt me logisch.

Hier heb ik wat aan dankjewel :)

Terug
Naar boven