XXL Nutrition

Beginneling

Skinnyboy1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
55kg
Beste forumleden.

Ik ben een weekje geleden met gewicht te heffen.
Maar ik zal eerst mijn verhaal is doen.

Dus ik ben een jongen van 22 jaar, 55kg(en ja ik eet echt wel genoeg)
Ik wil gewoon een beetje meer spieren krijgen.
Ik heb thuis een set liggen van decatlon, met een stang en met halters.
Ik train nu 3x4kg met de halters, maar wat is nu het verschil voor te trainen met een stang en met halters.
Is het ook normaal dat ik het beter in mijn schouders voel dan in mijn biceps.
Binnen kort ga ik ook maar eens naar de fitness gaan.
Heeft er nog iemand tips, nog één ding zijn er nog voeding tips(ik lust echt niet veel)
Mijn bedoeling is gewoon een beetje verdikken en geen bodybuilder te worden.
Alvast bedankt.

Beste forumleden.

Ik train nu 3x4kg met de halters, maar wat is nu het verschil voor te trainen met een stang en met halters.
Heeft er nog iemand tips, nog één ding zijn er nog voeding tips(ik lust echt niet veel)

Alvast bedankt.

Train je met een schema?
Voor voeding lees eerst even de sticky's.

Beste forumleden.

Sorry maar nee.. je eet niet genoeg. meer eten = aankomen. Vul alles wat je eet in op een calorietel app/site zoals bijvoorbeeld "Mijn Eetmeter"
en kijk hoeveel calorieen je per dag binnen krijgt. Dit is erg belangrijk want vaak overschatten mensen hun eigen voedsel inname. DOEN dus.

Dan zal je fatsoenlijk moeten trainen, word lid van een sportschool en begin met een standaard 3x fullbody schema. Let op goede uitvoering
en progressie.

Verschil is er maar niet erg belangrijk op dit moment. Je kan met allebei gespierder worden.

Waarschijnlijk niet en doe je de uitvoering verkeerd. maar vertel eerst is even welke oefening je doet!

goed plan

Alvast bedankt.
Lees alle stickies door @ Voeding & Training. En vul voor een tijdje je voeding in @ een app/site dat de calorieen berekend en post
hier hoeveel dit is

Veel handige info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/startersguide-voor-beginnende-sporters-378470/

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reactie's.
Ik denk dat het de bicepscurl heet,
@Ronnie Coleman momenteel train ik nog niet met een schema, omdat ik nog niet in de sportschool ben ingeschreven.

@ helium. Eerst en vooral bedankt voor je antwoord. Ook al zul je het niet geloven ik eet meer als genoeg, waarschijnlijk niet zoals jij, maar iedereen dat mij kent vraagt zich af hoe dat komt dat ik zo mager ben. Misschien eet ik niet het juiste dat kan wel.
Wat eet ik, gewoon dagelijkse kost.
Zoals spaghetti,kip,soep,patatten, en noem maar op.
Ik snoep wel veel, dat is misschien niet zo goed. Wat ik zeker ga doen is de stickies lezen, misschien kan ik mijn eet gewoonte wel aan passen.

Alvast bedankt voor de reactie's.
Ik denk dat het de bicepscurl heet,
@Ronnie Coleman momenteel train ik nog niet met een schema, omdat ik nog niet in de sportschool ben ingeschreven.

@ helium. Eerst en vooral bedankt voor je antwoord. Ook al zul je het niet geloven ik eet meer als genoeg, waarschijnlijk niet zoals jij, maar iedereen dat mij kent vraagt zich af hoe dat komt dat ik zo mager ben. Misschien eet ik niet het juiste dat kan wel.
Ik snoep wel veel, dat is misschien niet zo goed. Wat ik zeker ga doen is de stickies lezen, misschien kan ik mijn eet gewoonte wel aan passen.

Goedzo dat zal veel duidelijker maken en zal je goed helpen met voeding- en trainingsschema te maken

Alvast bedankt voor de reactie's. Ik denk dat het de bicepscurl heet,
Met een bicep curl zou je het niet in je schouders moeten voelen.

"Meer als genoeg" nee anders zou je geen probleem hebben om aan te komen. Ja misschien wil je dit niet horen maar zo is het nu eenmaal.
Je zou meer kunnen eten dan je vrienden/familie/wie dan ook (of het idee hebben dat) maar ieder persoon is anders. Heb je bijvoorbeeld een actieve baan
dan zul je veel meer moeten eten dan iemand die de hele dag op zijn kont zit en zo kunnen we door gaan. Begin eerst is met het bij te houden op een site/app
zodat je duidelijk weet hoeveel calorieën je op een dag binnen krijgt en let ook op de hoeveelheden van je voeding aangezien je er anders alsnog niks mee kunt

Je eet echt te weinig, ik en dit hele forum durven er echt een wedje op te leggen!
Gewoon Myfitnesspall downloaden, daar kan je als je lui ben ook nog de barcode inscannen zodat je niet hoeft te typen.
Ik kan ook veel meer eten dan al mijn vrienden, maar dat betekent gewoon dat ik nog meer moet eten.
IETS ALS "NIET KUNNEN AANKOMEN" BESTAAT NIET!

succes!

PS. Breed word je niet zomaar, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Laatst bewerkt:
Beste forumleden.

Alvast bedankt.

maar hij traint niet met schema"s en hij eet genoeg maar hij wil meer spieren :roflol: ga eten skinnyboy

beginner van kuren

hallo
ik had een vraag in verband met winstrol 10mg en alphabol 10mg
ik ben nu 14dagen bezig met winstrol alleen .
ze hebben mij aangeraden winstrol in samenstelling te nemen met alphabol .
maar niemand kan me de juist dosering zeggen of informeren ..
nu was mijn vraag wie me hier mee verder kan helpen .
moest mijn gewicht van belang zijn voor mijn schema van dosering op te stellen .
ik weeg momenteel 64kilo
ik kom van 57kilo .

mvg dubbkee

hallo
moest mijn gewicht van belang zijn voor mijn schema van dosering op te stellen .
ik weeg momenteel 64kilo
ik kom van 57kilo .

mvg dubbkee

:roflol::roflol::windup:

Lekker goed voor je lever ook.
Haha, hoe is je nakuur?:roflol:

hallo
ik weeg momenteel 64kilo
ik kom van 57kilo .

mvg dubbkee

Waarom nu al kuren? Op 64 kg valt er nog zoveel kilo's naturel te behalen..

Waarom nu al kuren? Op 64 kg valt er nog zoveel kilo's naturel te behalen..

ik weet best wat jullie er mee bedoelen orale kuren zijn nu 1x ongezonder dan cute.
dat heb ik ook pas allemaal achteraf te horen gekregen .
ik ben nu bezig bij 20mg winstrol en 10mg alphabol .
ik zou graag willen weten of dit de juiste dosering is .
of moet er iets vanaf of iets bij ?
en Dehaantje ik ben al jaren proberen kilo's bij te komen .
zit in de aard van de familie mager zijn .
daarmee hebben ze mij zover gekregen om te starten bij een orale kuur van winstrol en alphabol .
na 8weken ga ik nakuren op nolvas ...
en daarna een deftige cute kure volgen van test e . (is naar het schijnt zeer goed om bij te starten)
maar ik zou een persoon moeten vinden die me de nuttige informatie kan geven momenteel over mijn orale kuur , en achteraf mijn dosering via mijn gewicht kan nakijken wat ik aankan voor te starten met test e .

aub wie kan me hier bij verder helpen ....

mvg dubbkee

ik weet best wat jullie er mee bedoelen orale kuren zijn nu 1x ongezonder dan cute.
dat heb ik ook pas allemaal achteraf te horen gekregen .
ik ben nu bezig bij 20mg winstrol en 10mg alphabol .
ik zou graag willen weten of dit de juiste dosering is .
of moet er iets vanaf of iets bij ?
en Dehaantje ik ben al jaren proberen kilo's bij te komen .
zit in de aard van de familie mager zijn .
daarmee hebben ze mij zover gekregen om te starten bij een orale kuur van winstrol en alphabol .
na 8weken ga ik nakuren op nolvas ...
en daarna een deftige cute kure volgen van test e . (is naar het schijnt zeer goed om bij te starten)
maar ik zou een persoon moeten vinden die me de nuttige informatie kan geven momenteel over mijn orale kuur , en achteraf mijn dosering via mijn gewicht kan nakijken wat ik aankan voor te starten met test e .

aub wie kan me hier bij verder helpen ....

mvg dubbkee

Dit zijn excuses, je eet nog niet eens genoeg.
Ik was 55 kilo voor ik begon met trainen en GOED ETEN, nu ben ik anderhalf jaar verder en 30 kilo zwaarder!
Ik kan je beloven dat je na die test-e kuur 3kilo verder bent dan je begon.
En met al die schade is dat het niet waard!
bereken je onderhoud en let op je voeding, we hebben hier het beste met je voor.
En ik weet dat je het niet graag hoort maar jij moet de komende tijd nog niet aan kuren denken.
Je kan makkelijk in een half jaar 8 kilo pakken, dat red je nog niet eens met een kuur.
En als je het wel red dan ben je het na 2 maanden weer kwijt!

ik weet best wat jullie er mee bedoelen orale kuren zijn nu 1x ongezonder dan cute. dat heb ik ook pas allemaal achteraf te horen gekregen . ik ben nu bezig bij 20mg winstrol en 10mg alphabol . ik zou graag willen weten of dit de juiste dosering is . of moet er iets vanaf of iets bij ? en Dehaantje ik ben al jaren proberen kilo's bij te komen . zit in de aard van de familie mager zijn . daarmee hebben ze mij zover gekregen om te starten bij een orale kuur van winstrol en alphabol . na 8weken ga ik nakuren op nolvas ... en daarna een deftige cute kure volgen van test e . (is naar het schijnt zeer goed om bij te starten) maar ik zou een persoon moeten vinden die me de nuttige informatie kan geven momenteel over mijn orale kuur , en achteraf mijn dosering via mijn gewicht kan nakijken wat ik aankan voor te starten met test e . aub wie kan me hier bij verder helpen .... mvg dubbkee

Begin eerst is met je vraag te posten in de juiste SECTIE in je EIGEN topic. Dit is niet de bedoeling.

Terug
Naar boven