Fitness Seller

Beginnen met bodybuilding

CoyoteGirl

Novice
Waardering
0
Hey,

ik ben sinds kort begonnen met bodybuilding. Ik zou er dus heel graag veel meer over lezen en leren maar de info over bodybuilding voor vrouwen is moeilijk te vinden. Kunnen jullie mij info verschaffen ivm training, voeding etc.? Of goede links geven?

Alvast bedankt!

Welkom,

Ik zou zeggen lees de stiky's eens dan kom je al een aardig eind. En verder leer je hier gaande weg vanalles. Succes met het behalen van je doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Thx, zal ik zeker doen!

Grtz

welkom coyotegirl
meschien kun je ook op www.ergogenics.org kijken staat vaak wel nuttige info maar hier op dbb staat ook genoeg

• Topic Starter Topic Starter
Thx malden, ik had hier ook al gezocht maar vaak werken de opgegeven links niet bij me, die van jou wel dus ga ik hem eens grondig doornemen!

Welkom :wave: En succes!

P.S Wat qua voeding en trainen voor mannen geld gaat voor 95% ook op voor vrouwen..

Hey welcome to dbb en veel succes vooral doorgaan en lees voedings en trainings stickys en alsje vragen hebt altijd stellen gelijk wat!

Welkom en zoals al aangegeven is lees hier goed de sticky's door en gebruik de zoek functie. Dan krijg je op heel veel vragen al een antwoord.
Als je dan een voedings en trainingschema hebt kun je die altijd posten dan zullen er zeker mensen naar kijken en hun mening geven waar anders zou kunnen
Veel succes met het behalen van je doelen

Welkom en succes! :)

Welkom, ik zou zeggen sticky's en zoekfunctionaliteit.

Welkom en succes met je doelen
In de verschillende topics op deze site is zat te vinden over voeding en training.
in elke topic kan je zoeken met de zoekfunctie
Als je het echt niet kan vinden dan hebben wij allen vast wel een antwoord op jouw vragen

Terug
Naar boven