AndroidHealthClinic

Beginner 15 jaar.

Ligt aan de intensiteit waarmee je voetbalt. Vriendin van mij voetbalt al jaren met gemak elke dag en dan ook echt zwaar trainen, hun elftal zit dan ook in de top van nederland.

Benen zien er toch aardig uit voor 'niet trainen van de benen', beter dan wat gemiddeld in de sportschool rond loopt.

Maar goed, als je van 1x in de week voetballen gespierde benen zou krijgen zou de gemiddelde puber zijn rechter arm ook niet hoeven trainen:o

Overigens veel succes Brennie, als ik jou was zou ik met een paar vrienden naar de sportschool gaan als je het serieus wil gaan doen, heb je onderlinge competitie en professionele begeleiding.

Niet met vrienden gaan ;)
Dan kun je je niet goed concentreren.
En je hebt er altijd bij die er een beetje bij te staan.
En veel mensen gaan zich aan julie ergeren :)

Niet met vrienden gaan ;)
Dan kun je je niet goed concentreren.
En je hebt er altijd bij die er een beetje bij te staan.
En veel mensen gaan zich aan julie ergeren :)

haha inderdaad. een trainingsmaatje is alleen handig als hij zelf net zo serieus traint. niet van dat volk wat met 4 of 5 man gaat en dan elke keer omwisselt... heb dat 1 gehad toen ik samen met een klasgenoot een proefles ging doen bij een sportschool. toen waren we met 4 op 1 bankje.. nou nee bedankt. elke keer praten tussendoor en veel te lang wachten tot je weer mocht.... leek net een theekransje.

• Topic Starter Topic Starter

En dat is goed, of niet? ;p

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 18:57 ----------

zóóó 3 a 4x per week, jij moet wel dikke beenspieren hebben :p

@supersized, nog steeds zo serieus?

dutchlifter, waarom zit je nu zo te vitten?
Jij vindt dat 3-4 keer per week gaan voetballen niet gelijk is aan sporten? Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd en ouder die helemaal NIETS doen van sport, dus wat valt er nu eigenlijk te lachen?

Jij vindt dat 3-4 keer per week gaan voetballen niet gelijk is aan sporten? Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd en ouder die helemaal NIETS doen van sport, dus wat valt er nu eigenlijk te lachen?

Daar gaat 't niet om, tuurlijk is dat ook sporten en veel beter dan de gemiddelde persoon, 't gaat om 't feit dat je door voetbal geen beenspieren krijgt zoals door krachttraining en dat 't er niet uitziet als je alleen dikke armen hebt en dan 2 stelten onder je lichaam hebt staan. Bij bodybuilding train je je hele lichaam, dus dat advies ga je ook krijgen op dit forum en als je dan vasthoudt aan dat voetballen is dat jouw keuze maar verwacht dan ook dat soort reacties :)

Hoe kan ik nu iets verwachten als ik nieuw ben ... --'
En het is ook niet mijn bedoeling om een Arnold Schwarzenegger te worden, gewoon een beetje een gespierder lijf :D

En dat is goed, of niet? ;p

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 18:57 ----------

jij bent om te lachen.
En tuurlijk je bent nieuw, maar als wij zeggen dat je door jouw voetbal geen grote beenspieren krijgt, en jij TOCH door blijft zaniken over dat je zo goed 3 a 4x per week met je voet bij je bal zit, en zodoende niet je benen hoeft te trainen. Wordt je al snel getrolled.

Hoe kan ik nu iets verwachten als ik nieuw ben ... --'
En het is ook niet mijn bedoeling om een Arnold Schwarzenegger te worden, gewoon een beetje een gespierder lijf :D

Ok meld je hier maar aan: [Link niet meer beschikbaar]

Doei :wave::wave:

i like turtle

jij bent om te lachen.
En tuurlijk je bent nieuw, maar als wij zeggen dat je door jouw voetbal geen grote beenspieren krijgt, en jij TOCH door blijft zaniken over dat je zo goed 3 a 4x per week met je voet bij je bal zit, en zodoende niet je benen hoeft te trainen. Wordt je al snel getrolled.

Ok meld je hier maar aan: [Link niet meer beschikbaar]

Doei :wave::wave:

Bedankt, die site is inderdaad eerder iets voor mij, wist niet dat die bestond (;

zóóó 3 a 4x per week, jij moet wel dikke beenspieren hebben :p

@supersized, nog steeds zo serieus?

Die jongen is hardleers maar goed, hij is al weg zie ik.
je moet mensen niet meteen afvallen,al helemaal niet als ze nieuw zijn.
Je hebt het over grote benen en zelf weeg je maar.70 kg, daar word toch ook niets over gezegd

heb een account gemaakt op dutchfitness... ik vind er heel wat ivm vetverlies, cardio enz. maar niet hoe je deftig spieren moet trainen, dus ik blijf toch even hier!

Daarom zijn er ook zoveel sticky's te vinden in 't hoofdfora, neus daar is rond.

Ik ben zelf 16 en ben licht begonnen en vanzelf gaat het hoger. Iedereen moet laag beginnen wil je wat bereiken dat is met heel veel dingen zo.

heb een account gemaakt op dutchfitness... ik vind er heel wat ivm vetverlies, cardio enz. maar niet hoe je deftig spieren moet trainen, dus ik blijf toch even hier!

ga dan in eerste instantie na wat je wilt bereiken, als je alleen je armen wilt trainen en je benen met voetbal kan je hier geen fatsoenlijke reacties verwachten. Voor een getraind lichaam komt meer kijken dan wat bicepcurls, lees de stickies en probeer zoveel mogelijk kennis op te doen. Begin maar eens met je voeding onder de loep te nemen. Enig idee wat en hoeveel je moet eten om spiermassa aan te zetten?

gast ik voetbal ook me hele leven (op niveau)geloof me train je benen een been workout kun je niet met voetbal vergelijken

en waarom bicep je triceps zijn veel groter of ben je een :sd:

gast ik voetbal ook me hele leven (op niveau)geloof me train je benen een been workout kun je niet met voetbal vergelijken

en waarom bicep je triceps zijn veel groter of ben je een :sd:

Zucht, volgens mij ligt dat zogenaamde "niveau" bij jullie voetballers niet echt hoog aangezien elke superdude die hier komt zegt dat hij al zijn hele leven met ballen speelt en ook altijd op niveau.

OT: ga de stickies lezen, mbt wat je wilt bereiken kies je trainingsmetode die het best voor jouw past neem je voeding onder de loep, eigenlijk is dit een herhaling van wat hier boven is gezegt. en wie weet heb je dan volgend jaar je begeerde "gespierder" lichaam.

Zucht, volgens mij ligt dat zogenaamde "niveau" bij jullie voetballers niet echt hoog aangezien elke superdude die hier komt zegt dat hij al zijn hele leven met ballen speelt en ook altijd op niveau.

OT: ga de stickies lezen, mbt wat je wilt bereiken kies je trainingsmetode die het best voor jouw past neem je voeding onder de loep, eigenlijk is dit een herhaling van wat hier boven is gezegt. en wie weet heb je dan volgend jaar je begeerde "gespierder" lichaam.

in de jeugd tweede divisie niet hoog en in mijn 1ste jaar senior 1ste klasse 2de geworden via nacompetitie promotie afgedwongen nee dat is niet hoog natuurlijk

ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je voetbal niet meet een been workout kan vergelijken zelfs niet als je op hoog niveau speeld

Hey Brennie,

Als je gespierder wil worden zal je naar de gym moeten gaan. Zoek een paar oefeningen op voor elke spiergroep en stel een trainingsschema samen. Dit kan je doen door hier de sticky's te lezen. (topics die gemarkeerd staan) Daar staat veel informatie in, je zal er veel uit leren. Het is aanbevolen dat je ook je benen trained want veel massa zal je er niet op krijgen door te voetballen. 3 belangrijke factoren zijn : trainen, eten, slapen.
Ook over het eten valt veel op dit forum te vinden, voeding kan je een heel eind op weg helpen. Ook je voetbalprestaties kunnen bevordert worden d.m.v. de juiste voeding. Indien je niet genoeg/juist eet zal je de spiergroei zeker niet optimaal bevorderen. Je zal niet in 1, 2 , 3 gespierd worden. Er is karakter en geduld voor nodig. Dus je hoeft er zeker niet mee in te zitten dat je ' te ' gespierd zal worden want geloof me, dat zal niet gebeuren. Veel succes met je doelen.

Ligt aan de intensiteit waarmee je voetbalt. Vriendin van mij voetbalt al jaren met gemak elke dag en dan ook echt zwaar trainen, hun elftal zit dan ook in de top van nederland.

Benen zien er toch aardig uit voor 'niet trainen van de benen', beter dan wat gemiddeld in de sportschool rond loopt.

Maar goed, als je van 1x in de week voetballen gespierde benen zou krijgen zou de gemiddelde puber zijn rechter arm ook niet hoeven trainen:o

Overigens veel succes Brennie, als ik jou was zou ik met een paar vrienden naar de sportschool gaan als je het serieus wil gaan doen, heb je onderlinge competitie en professionele begeleiding.

Met rennen verplaats jij je bodyweight, dit heeft zeker wel invloed op je spieren van de benen hoor. En wat doe je met wanken? een beetje heen een weer gaan, dat kan je niet vergelijken met een sprint trekken

Terug
Naar boven