Fitness Seller

Beginner 15 jaar.

Ziet er goed uit ga zo door.

Je moet resultaat vergeten, richt je op je trainingen en schema's, resultaat komt vanzelf als je schema's/trainingen goed zijn. Train alles, begin bijvoorbeeld met een fullbody compound schema, isolatie komt vanzelf wel. En gewichten zeg je? Gewoon beginnen met de stang en eerst de juiste techniek aanleren voor je goed gaat verhogen.

Succes!

haha inderdaad. een trainingsmaatje is alleen handig als hij zelf net zo serieus traint. niet van dat volk wat met 4 of 5 man gaat en dan elke keer omwisselt... heb dat 1 gehad toen ik samen met een klasgenoot een proefles ging doen bij een sportschool. toen waren we met 4 op 1 bankje.. nou nee bedankt. elke keer praten tussendoor en veel te lang wachten tot je weer mocht.... leek net een theekransje.

Geen fitness met 3 bankjes langs elkaar? Ik ga nu ook met 2 andere vrienden tegelijk op fitness en we zijn van plan meestal met 2 anders met 3 te gaan. Alleen lijkt mij eerlijk gezegd ook weer een beetje saai.
Onze fitness is groot genoeg en heeft alle apparaten zeker dubbel (ok soms is het druk, dat klopt).
Nu krijg ik het idee dat ik ook theekransjes ga krijgen :o .

dat je niet met meer man kan trainen is onzin, mits je het goed doet. ik ga naar de gym met 4 kennissen eenmaal daar train ik standaard met 1 van hun zo is het toch gezellig en train je ook nog efficiënt, en natuurlijk als je met ze 4en 1 oefening doet of apparaat werkt het niet :p
alleen trainen vind ik ook ook wel ok

luister naar iedereen,
voetbal mooie sport maar niet voor massa en kracht.
benen trainen is belangerijkste van het hele lichaam.
ik heb gehoord (corrigeer mij als het anders is)
dat als je de benen traint er een soort bepaalde stof of iets dergelijks vrij komt waardoor de rest beter groeit ofzo? weet niet of het waar is.
maar toch onderschat je benen niet.
wil je een mooi boven lichaam begin met de onder lichaam

luister naar iedereen,
voetbal mooie sport maar niet voor massa en kracht.
benen trainen is belangerijkste van het hele lichaam.
ik heb gehoord (corrigeer mij als het anders is)
dat als je de benen traint er een soort bepaalde stof of iets dergelijks vrij komt waardoor de rest beter groeit ofzo? weet niet of het waar is.
maar toch onderschat je benen niet.
wil je een mooi boven lichaam begin met de onder lichaam

Onzin, alleen als je benen traint krijg je tijdelijk meer testosteron en dat is het.

Terug
Naar boven