Allereerst hallo,
Mijn eerste bericht per direct in het AAS gedeelte van het forum
allereerst wat kleine informatie over mezelf
21 Jaar oud
sport nu ongeveer 2/3 jaar met kleine pauzes (1 a 2 maanden)
weer 68 Kilo en ben 185 lang ( een smal ventje dus
)
mijn eetpatroon is niet optimaal en Bulken is echt een "pain in the ass" maar ben sinds kort weer flink aan het schrokken (ik weet het zal moeten om te kunnen groeien)
ik volg het forum regelmatig en ben een echte lurker
Het speelt regelmatig door mijn hoofd om een te gaan kuren maar het hoe en wat allemaal daar ben ik echt een leek in dus bij deze mijn vraag aan jullie wat is het beste om mee te beginnen?
nogmaals ik ben vrij smal en lang (ectomorph postuur),
ben met sporten inmiddels 5 to 7 kilo aangekomen (erg weinig) maar kom qua gewicht erg moeilijk aan ( mijn mama
zegt altijd dat breekt pas uit als je 30 bent
)
ik heb een hele tijd gesport in een sportschool met die-hard bodybuilders, ik was verreweg de smalste persoon die er rondliep maar kon met al die bomen
van jongens aardig opschieten van hun heb ik ook de meeste oefeningen wel redelijk onder de knie gekregen.
wat is jullie advies:
Ga eerst maar eens vreten mannetje en zorg dat je wat kilo's pakt?
of heeft het toch wel significant effect om te kuren met een tochwel smal postuur en zo ja wat?
Gr
Guido
p.s. Ik heb dus nog nooit gekuurt ( ik zal ook nog eens verder gaan lezen over de eraringen hier op het forum. Thnx in advance
Mijn eerste bericht per direct in het AAS gedeelte van het forum
allereerst wat kleine informatie over mezelf
21 Jaar oud
sport nu ongeveer 2/3 jaar met kleine pauzes (1 a 2 maanden)
weer 68 Kilo en ben 185 lang ( een smal ventje dus
)mijn eetpatroon is niet optimaal en Bulken is echt een "pain in the ass" maar ben sinds kort weer flink aan het schrokken (ik weet het zal moeten om te kunnen groeien)
ik volg het forum regelmatig en ben een echte lurker
Het speelt regelmatig door mijn hoofd om een te gaan kuren maar het hoe en wat allemaal daar ben ik echt een leek in dus bij deze mijn vraag aan jullie wat is het beste om mee te beginnen?
nogmaals ik ben vrij smal en lang (ectomorph postuur),
ben met sporten inmiddels 5 to 7 kilo aangekomen (erg weinig) maar kom qua gewicht erg moeilijk aan ( mijn mama
zegt altijd dat breekt pas uit als je 30 bent
)ik heb een hele tijd gesport in een sportschool met die-hard bodybuilders, ik was verreweg de smalste persoon die er rondliep maar kon met al die bomen
van jongens aardig opschieten van hun heb ik ook de meeste oefeningen wel redelijk onder de knie gekregen.wat is jullie advies:
Ga eerst maar eens vreten mannetje en zorg dat je wat kilo's pakt?
of heeft het toch wel significant effect om te kuren met een tochwel smal postuur en zo ja wat?
Gr
Guido
p.s. Ik heb dus nog nooit gekuurt ( ik zal ook nog eens verder gaan lezen over de eraringen hier op het forum. Thnx in advance
dan 2 boterhammen met vlees
volgensmij is het veel te weinig, ook als ik na ander voedingsschemas kijk dus dat wordt aanpassen.