MuscleMeat

Beginner met voeding vragen

SQMO

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
65kg
Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, Mijn naam is Mo 20 jaar en ik had enkele voeding vragen.

Ik ben 180 en weeg 65 kilo ben dus best mager maar ook niet te dun. Wat raden jullie mij aan om te eten om breder en gespierder te worden. Ik heb een snelle spijsvertering wordt niet snel dik ook al eet ik veel (Meeste gevallen veel junk ala.. Chips,Friet,Burgers,Koekjes etc etc)

Hoe kan ik het beste aanpakken en wat zijn goeie dingen om te eten voor iemand die niet snel aankomt en toch wil aankomen zodat ik spieren kan kweken.

Moet ik als slanke persoon stoppen met junk eten ??

Dit is wat ik gisteren heb gegeten bijvoorbeeld.

Ontbijt 7:30: 2 boterhammen met Jam
Ochtendpauze 10:00: 1 Ontbijtkoek
Middagpauze 12:00: Friet special met broodje kroket
Middagpauze 15:00: Blikje Cola en 2 Rozen koeken
Avondeten 18:00: Macaroni met kaas en wat groenten.
Avondsnack 20:00: Zak Chips met blikje energy drink en wat snoep

Ik hoor graag jullie tips!

Groetjes Mo

ik zou rond 15 uur 2 blikjes nemen, verder zit je wel goed denk ik.

of the sticky's lezen, dat helpt mss ook. :rolleyes:

Dat je dun bent wil niet zeggen dat je kunt blijven junken. Goed eiwit rijk voedsel gaan eten.en schema maken

Ik zou er wat döner en big macs bijdoen om de optimale spierkwekerij op actief te zetten...

dafuq zo ongezond :p

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk snap ik dat je niet alleen junk moet gaan zitten eten maar wat zijn nou specifieke voedingen die er bekend om staan als je als slank persoon breder wilt worden.

Moet ik ook bijvoorbeeld als extraatje shakes tot mij nemen ? Om het proces te versnellen ?

Nog belangrijker welke voeding vertraagt juist nou het proces.

Bereken eens je onderhoud en kijk eens naar wat voorbeeldschema's in deze sheet

Bijlagen

Tuurlijk snap ik dat je niet alleen junk moet gaan zitten eten maar wat zijn nou specifieke voedingen die er bekend om staan als je als slank persoon breder wilt worden.

Moet ik ook bijvoorbeeld als extraatje shakes tot mij nemen ? Om het proces te versnellen ?

Nog belangrijker welke voeding vertraagt juist nou het proces.

Zo iets bestaat niet, het ligt aan hoeveel calorieen binnen krijgt. Als je onder je onderhoud zit ga je afvallen en als je er boven zit ga je aankomen.

Haha dat is het lekkerste voedingsschema dat ik ooit ben tegengekomen

Specifieke voeding waar je breder van wordt is meer eten dan je onderhoud aka bulken. Je kunt best junk eten als je maar je minimale eiwit/vet binnenkrijgt per dag. En vet in de zin van pinda/oliën niet frituur.

Er is niks mis met frituur.

Terug
Naar boven