XXL Nutrition

Beginner, verbeterpunten

Tijmenn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
66kg
Aangezien dit mijn eerste post is zal ik me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Tijmen ik ben 18 jaar oud, 185cm lang en ik weeg 66kg (heb een lichte bouw) ik ben nu ongeveer een jaar bezig met fitnessen waarvan 2 maanden wat serieuzer (meer eten) Ik train voor massa (8reps, 3 sets)

Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit:

Dinsdag: benen schouders
Donderdag: Borst triceps
Zaterdag: Rug biceps

Buikspier oefeningen doe ik om de training.

Ik ben 2 maanden geleden begonnen met meer eten, ik woog toen 60.1kg en nu weeg ik 66.2kg (ik weeg 's ochtends wanneer ik op mijn lichts ben)

Ik woon nog thuis dus ik heb weinig invloed op wat ik 's avonds eet ook zit ik nog op school waardoor ik alleen in de pauzes kan eten.

Eetschema:
7:45 50gram brinta 10 gram suiker en 600 ML melk
10:40 3 boterhammen met vlees of kaas
12:40 5 boterhammen met vlees of kaas
15:30 restje warm eten van de dag ervoor (+/- 400gram)
19:00 warm avond eten
22:30 450gram franse magere kwark melkan

Tips en verbeterpunten worden gewaardeerd.

buikspier oefeningen kun je mijn inziens geheel schrappen. als je goed traint,m train je automatisch je buikspieren

Je mag wel wat meer eten, sowieso gezonde vetten erbij

en misschien proberen vaker te trainen, als je 6 kg in 2 maanden aankomt denk ik dat je voeding wel in orde is, tenzij die boterhammen met vlees big macs zijn :D

Cashewnoten/amandelen oid.
Omega 3 ( kan in capsule, kan ook via bijv haring )
omega 6/9 hoeft niet
Dat zijn gezonde vetten die je moet hebben.

Je hoeft niet vaker te trainen, schema is goed zo (weet alleen niet welke oefeningen je doet). Tussen 19:00 en de kwark kan je nog wel een maaltijd eten bijvoorbeeld nog wat boterhammen en wat noten voor gezonde vetten idd.

Ja eet brood want die koolhydraten ga je nog nodig hebben rond die tijd
///////////////sarcasm

Je hoeft niet vaker te trainen, schema is goed zo (weet alleen niet welke oefeningen je doet). Tussen 19:00 en de kwark kan je nog wel een maaltijd eten bijvoorbeeld nog wat boterhammen en wat noten voor gezonde vetten idd.

Kwark eet je before you go 2 bed? Anders breek er veel spier af en/of je spieren herstellen niet goed.

Ja eet brood want die koolhydraten ga je nog nodig hebben rond die tijd
///////////////sarcasm

Wat meer Kcal is toch niet slecht, plus dat er nog beleg op zit dus zijn ook eiwitten/vetten. En wie zegt dat KH slecht is in de avond? Dat is allang achterhaald.

(bron) http://www.leangains.com/2011/06/is-late-night-eating-better-for-fat.html

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 11:55 ----------

Kwark eet je before you go 2 bed? Anders breek er veel spier af en/of je spieren herstellen niet goed.

Ja daarom kan hij in de avond tussen zijn avondeten en kwark nog een maaltijd gebruiken. En dan voor die gaat slapen kwark.

Terug
Naar boven