Fitness Seller

beginner

Ura

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik ben M, 26 jaar, ben 1.80 en 90kg, Op zich niet verkeerd alleen mijn gewicht is geen spiermassa....
Ik was aan het denken, moet ik nou eerst afvallen of juist die kilo's gebruiken en omzetten?
Ik wil al heel lang en die buik kwijtraken en wat aan mijn lichaam gaan doen.
Wat zouden jullie aanraden?

Gr Ura

Standaard pakket : cutten freten trainen slapen

Wat is nu je huidige eetpatroon? Train je al een tijdje?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn huidig eetpatroon is ongeveer 2000 kcal over 3 maaltijden en tussendoortjes.
Moet ik dat verlagen?
Op dit moment ben ik ongeveer 2 weken bezig met trainen => conditie (4 * per week 20km skaten want hardlopen was een aanslag op mijn knieën) en de gewone oefeningen : sit-ups, opdrukken, optrekken.
Daarvoor eigenlijk nooit gesport dus helemaal beginner

Ok ik zou beginnen om meer te eten en dan over 6 maaltijden. In de sticky's staat onder andere hoe je dit opbouwt en wat je precies moet eten enzo. Alleen als je al vaker gaat eten gaat je verbranding omhoog. Het mooiste is als je ook gewoon een sportschool opzoekt natuurlijk =). Krachttraining kun je goed gebruiken om eerst spiermassa op te bouwen en in jouw geval omdat je net begint: en spiermassa opbouwen en wat vet verliezen. Als je spiermassa toeneemt gaat je verbranding omhoog en omdat je net begint kun je nog heel wat spiermassa aankomen waardoor je verbranding dus stijgt. Uiteindelijk kun je je wat meer richten op vetverbranding, maar goed ik zou echt eerst lekker trainen als ik jou was ;).

Terug
Naar boven