nielsbecue
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 75kg
hallo iedereen
Ik ben 17jaar en 7 maand en weeg 75 kg nu.
Ik train al een 2 maand ongeveer en zou graag binnen 1.5 jaar een mooi afgetraint lichaam hebben(niet overdreven)
Nu mijn vraag is of iemand mij een beetje kan helpen in verband met trainen en voeding,
Ik eet niet regelmatig, dus al ik honger heb neem ik iets om te eten(ik weet wel dat je zo weinig mogelijk vet en zoveel mogelijk eiwitten moet binnen hebben)
voedingschema ziet er ONGEVEER als volgt uit( LET OP IK DOE NACHTWERK DUS STA IK PAS SMIDAGS OP)
-14:00 3-4 boterhammen met confituur,en een beetje vlees + 1 glas fruitsap
-15:30 protein shake met 3.3 proteinen/100ml
-17:00 training(zie hieronder)
-18:00 eten wat de pot scchaft(soms is het wel ongezond zoals chipolata of zo iets)
-20:00-06:00 eet ik een paar boterhammen(werk in bakkerij)
-06:00 kom ik thuis en doe ik nog een training en dan ga is slapen
training:
mijn ouders zijn gescheiden(verdeling week-week)
en bij mijn moeder heb ik een duwbank en dumbbells (dumbbells kan ik meenemen als ik bij mijn vader ben) heb ik totaal 36kg aan gewichten(+7.5kg voor bar)
waneer ik bij mijn moeder ben doe ik meestal gewoon het volgende:
ik leg aan mijn gewichten aan mijn bar wat ongeveer 45 kg maak, duw dit 10x omhoog, haal 10kg af (nog 35kg) direct nog 10x duwen, haal nog eens 6kg eraf(nog 29kg) en duw dit voor zoveel ik kan, hierachter wacht ik 1-2m. en doe dit opnieuw, dit doe ik 3keer per training( 2trainingen per dag) achter ik mijn borst heb getraint doe ik nog een paar sit ups( met mijn rug lager dan 180°) tijdens de dag door doe ik nog push ups, zoon 200 per dag ongeveer soms meeer soms minder
bij mijn vader doe ik gewoon heel de dag door verschillende push ups
iemand tips?
zal wel nodig zijn denk ik als ik dit herlees lol
---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 18:23 ----------
ik herhaal dit 5-6x per week
en de 45kg haal ik de 3de keer met moeite maar het lukt me wel altijd
zou het kunnen dat ik meer gewichten moet halen en minder reps doen?
Ik ben 17jaar en 7 maand en weeg 75 kg nu.
Ik train al een 2 maand ongeveer en zou graag binnen 1.5 jaar een mooi afgetraint lichaam hebben(niet overdreven)
Nu mijn vraag is of iemand mij een beetje kan helpen in verband met trainen en voeding,
Ik eet niet regelmatig, dus al ik honger heb neem ik iets om te eten(ik weet wel dat je zo weinig mogelijk vet en zoveel mogelijk eiwitten moet binnen hebben)
voedingschema ziet er ONGEVEER als volgt uit( LET OP IK DOE NACHTWERK DUS STA IK PAS SMIDAGS OP)
-14:00 3-4 boterhammen met confituur,en een beetje vlees + 1 glas fruitsap
-15:30 protein shake met 3.3 proteinen/100ml
-17:00 training(zie hieronder)
-18:00 eten wat de pot scchaft(soms is het wel ongezond zoals chipolata of zo iets)
-20:00-06:00 eet ik een paar boterhammen(werk in bakkerij)
-06:00 kom ik thuis en doe ik nog een training en dan ga is slapen
training:
mijn ouders zijn gescheiden(verdeling week-week)
en bij mijn moeder heb ik een duwbank en dumbbells (dumbbells kan ik meenemen als ik bij mijn vader ben) heb ik totaal 36kg aan gewichten(+7.5kg voor bar)
waneer ik bij mijn moeder ben doe ik meestal gewoon het volgende:
ik leg aan mijn gewichten aan mijn bar wat ongeveer 45 kg maak, duw dit 10x omhoog, haal 10kg af (nog 35kg) direct nog 10x duwen, haal nog eens 6kg eraf(nog 29kg) en duw dit voor zoveel ik kan, hierachter wacht ik 1-2m. en doe dit opnieuw, dit doe ik 3keer per training( 2trainingen per dag) achter ik mijn borst heb getraint doe ik nog een paar sit ups( met mijn rug lager dan 180°) tijdens de dag door doe ik nog push ups, zoon 200 per dag ongeveer soms meeer soms minder
bij mijn vader doe ik gewoon heel de dag door verschillende push ups
iemand tips?
zal wel nodig zijn denk ik als ik dit herlees lol
---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 18:23 ----------
ik herhaal dit 5-6x per week
en de 45kg haal ik de 3de keer met moeite maar het lukt me wel altijd
zou het kunnen dat ik meer gewichten moet halen en minder reps doen?