AndroidHealthClinic

beginner

ziet er goed uit? no squat is no good! hehe

ot: rugpose blijft idd moeilijk hoor dat is misschien de feeling zoeken die je na een tijdje krijgt met rug trainen neem ik aan. je moet proberen je rug zo groot mogelijk te maken (uitspreiden) en niet in elkaar duwen.

Als ik legpress lees denk ik automatisch aan squat,omdat ik zelf niet kan squaten,alleen maar legpresses.Vanwege men nogal snel overbelaste rug:o Maar je hebt gelijk hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik zit nu toch wel met een klein probleempje , want mn chest is het sterkst van allemaal dus als ik wil bp , inciline benchpress enzo ga doen merk ik dat mn borst veel meer aankan maar door mn armen het niet gaat.. hoe kan ik dit een beetje weer normaal krijgen

Triceps beter aan pakken. Skullcruchers , cable push down , kickbacks. Neem aan dat je bedoelt dat je moeite hebt met de lock out ?

Triceps beter aan pakken. Skullcruchers , cable push down , kickbacks. Neem aan dat je bedoelt dat je moeite hebt met de lock out ?

mwa dat valt mee , want mn triceps pak ik ook altijd hard aan dus daar zal het hem wel niet zo erg mee zitten.. want ik ga altijd door tot de max met triceps met minimaal 10 reps..

mwa dat valt mee , want mn triceps pak ik ook altijd hard aan dus daar zal het hem wel niet zo erg mee zitten.. want ik ga altijd door tot de max met triceps met minimaal 10 reps..

Dan moet je wat minder reps doen en wat zwaarder gaan op je triceps, dan worden ze sterker, dus 6 - 10 reps. En probeer wat meer met de palm van je hand te duwen bij je presses, dan gaat de kracht directer op de borst.

weer lang geleden dat ik foto's heb gepost , zal binnekort weer is nieuwe posten , ben nu bezig aan een nieuw schema wat ik heerlijk vind trainen dus hopen dat het goedkomt!

Nieuw Schema:

Maandag :

Borst:
bankdrukken
fly's cable cross over
fly's van onder naar boven
opdrukken

triceps:
french press stang
dippen
onderhands pushdown met stang

woensdag: