XXL Nutrition

Beginner

stefz8

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
79kg
Hallo !

Ben anderhalve week geleden begonnen met 'fitnessen', wel slechts thuis om te beginnen.. Men heeft me aangeraden om het 5x5 stronglifts programma te gebruiken als beginprogramma, dit om kracht te kweken ... Nu ben ik steeds snel hierdoorheen ? Is het mogelijk dat ik na het uitvoeren van deze oefeningen nog enkele andere oefeningen erbij neem, zolang het kan ?

Qua voeding wil ik niet meteen beginnen met een volledig schema, omdat ik niet van de ene op de andere dag mijn ongezonde tussendoortjes kan laten vallen .. Ben nu reeds enkele weken aan het afbouwen met de ongezonde voeding en het gezonde aan het opbouwen, dus ik schat dat ik over een 2-3 tal weken zo goed als geen ongezond voedsel meer zal binnenpakken ...

Ik drink zowel voor als na mijn training whey perfection, goed zo ? Of beter een pwo voor en whey erna ?

Ik meet trouwens 1m92 met 80 kg ...

Ik weet dat dit niet voor iedereen onmiddellijk even vanzelfsprekend is, maar als je resultaat wil.. Zal je je voeding in orde moeten brengen. Goed dat je dat al begrepen hebt. Wat je wel eventueel kan doen is 1 maaltijd 'wat de pot schaft' in je voedingsschema zetten.. Zo kan je het ook gemakkelijker volhouden :)

Je kan ook gerust met andere schema's beginnen... Full body 3dagen/week,
is wat ik denk waar de meeste mee beginnen ofof een 3-4-5 day split... varieer wat in je reps... 3x10 4x8 3x12, 12-10-8-6,...

Andere schema's Upper/Lower body, of Push & Pull schema... lees je maar eens in in de sticky's van de trainingsschema's
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

Succes :)

Na die stronglifts eventueel nog wat isolatieoefeningen. Maar ook wat hierboven al gezegd wordt, lees de sticky's eerst maar eens. Staat veel informatie voor jou in!

Je kan soms echt wel wat "ongezonds eten" als het maar in je macros past.
Zou alleen wel letten op trans vetten

Terug
Naar boven