AndroidHealthClinic

beginners kuur

veritas 010

Novice
Waardering
0
Ik wil over 2 maanden beginnen met een nieuwe kuur, heb voorheen gekuurt met tabs only.

Ik wil nu iets anders of een combo van. Maar wil niet te opvallend groot worden ivm werk & famillie die ook niet achterlijk zijn.

Wie kan mij wat aanraden, heb wat gelezen over masteron maar voor mij is dit vrijwel onbekend en met test zou ik kunne rekenen op 10kg iets te opvallend dus.

:D

een nieuwe en je bent 20 ???
jij bent goed bezig

kuur gewoon niet
en wacht even en pak dan test

Dus je wil wel groeien, maar niet zo dat mensen het zien? Waarom zou je dan uberhaupt gaan kuren, eet en train dan gewoon door :P

• Topic Starter Topic Starter
een nieuwe en je bent 20 ???
jij bent goed bezig

kuur gewoon niet
en wacht even en pak dan test

ik start met de kuur als ik 21 ben, zelfde leeftijd als jou.. Als ik er niet klaar voor zou zijn zou ik het niet doen en ook niet vragen op deze forum.

En ja ik wil massa pakken met een kuur maar bv 10 kg binnen 2 maanden valt als je thuis woont goed op daarom een beginnerskuur.

dianab heb ik voorheen al 6 weken gepakt maar de kg's die je pakt zijn ook snel weer weg.

Die jongen moet gewoon niet gaan kuren...
En als hij het toch per se wil gaan doen.

10 weken 250 Test-E EW

Zal je al wat mee bereiken...

met een goed eetschema en keihard trainen zullen de mensen in je omgeving denken dat je wat gebruikt...maar als dat niet in orde is zal het ''met'' gebruiken ook niks worden met je.

edit:

Gaat over 2 maanden kuren, wanneer hij dus 21 jaar is.

Laatst bewerkt:
met een goed eetschema en keihard trainen zullen de mensen in je omgeving denken dat je wat gebruikt...maar als dat niet in orde is zal het ''met'' gebruiken ook niks worden met je.

Dat is nou ook mijn mening, zal wel komen omdat we wat ouder en ervarener zijn NF ;)

Test laag doseren.

Desnoods wat anavar ernaast.

Zeer juist, toen ik 18 was dachten ze al dat ik sustanon als ontbijt nam.

Optie 1: 250mg test - 375mg test.
Optie 2: 400mg primo.
Optie 3: 250mg test + 250 mg bold.

500mg Test E 12 weken lang.
week 14-17 nakuren.

Lekker en "standaard" eerste kuur.
Zal je zeker geen spijt van krijgen

Terug
Naar boven