MuscleMeat

beginnerskuur test e only !

Ben vorige week maandag ook begonnen met enkel test e samen met mijn trainingspartner.
Heb een inspuiting gedaan van 0,5mg en vandaag zou ik 1mg spuiten.
Mijn doel hiermee is om beetje gespierder te worden maar zonder dat ik ineens de hulk wordt als je begrijpt wat ik bedoel, wil er gewoon enkele kilo'tjes bij op korte tijd.
Mijn ervaring hiermee is dat ik s'avonds niet snel in slaap val omdat ik me druk maak over vanalles en nog wat, op trainingen is het iets makkelijker (alhoewel ik denk dat het vooral in het kopje zit). Het enige dat ik wel opmerk is dat ik een andere pijn ondervind als ik train.
Als ik beslis vandaag mijn laatste inspuiting te doen wat voor gevolgen geeft dit dan?
Heb ook geen nakuur.

Groetjes
blijf van aas af jonge en ga vreten als een gek ;) heb je aas niet nodig :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Zo weer een update :

Spuit 6 zit erin. Maar weer in me rechter quad gedaan omdat me linker nog steeds hard aan voeld.

Ben echt benieuwd wanneer de gains gaan komen. Wanneer merken jullie dat het echt werkt ? ben nu een ruime 3 weken bezig. Zal ook wel komen dat ik geen kickstart heb gedaan.

Zo weer een update

Spuit 6 zit erin. Maar weer in me rechter quad gedaan omdat me linker nog steeds hard aan voeld.

Ben echt benieuwd wanneer de gains gaan komen. Wanneer merken jullie dat het echt werkt ? ben nu een ruime 3 weken bezig. Zal ook wel komen dat ik geen kickstart heb gedaan.

Zal wel snel komen denk ik :)

Weer een update voor de verandering:

Mijn gewicht vanaf het begin tot nu:

15 aug kg 89,3
21 aug kg 92
29 aug kg 92,9
1 sep kg 93,5
6 sep kg 95,1

Dus het gewicht schiet wel op. Al is me bf ook wel wat gestegen maar rond me buik weer wat strakker.

Zo weer een update :

van de meeste hoor je dat ze het echt beginnen merken na 3 a 4 weken ... maw it's coming ;):D

update time...

Spuit 7 vanmorgen gezet. Ging weer goed.

Gewicht gaat ook goed zit nu op 97 kilo.. wel wat in vet en vocht aangekomen. Mischien dat ik de laatste paar weken van me kuur wat ga cutten. Even kijken hoe het loopt.

update time...

Spuit 7 vanmorgen gezet. Ging weer goed.

Gewicht gaat ook goed zit nu op 97 kilo.. wel wat in vet en vocht aangekomen. Mischien dat ik de laatste paar weken van me kuur wat ga cutten. Even kijken hoe het loopt.

Lekker door knallen en dan na de kuur op onderhoud gaan eten en dan extra cardio doen. Zou zonde zijn van je kuur.

Vanavond mijn 6e spuit zetten! Zin in :)

Lekker door knallen en dan na de kuur op onderhoud gaan eten en dan extra cardio doen. Zou zonde zijn van je kuur.

Vanavond mijn 6e spuit zetten! Zin in :)

Ja even kijken hoe de kuur zich voortzet. Thanks

Suc6 welke kuur doe je ?

Teste-e 10 weken. Maar de volgende keer wel een kickstart erbij.

Hoeveel kcal eet je?

eet paar honderd kcal minder. zal je nog steeds blijven gainen en zal je bf onder controle houden.
als je na je kuur wilt cutten omdat je toch te vet bent geworden ga je teveel inleveren

Succes , heb ook 1x test e only gedaan maar om eerlijk te zijn niet content van !
Totaal niet zelf , lag het aan de test dat het fake was of verkeerde voeding op gegeten weet ik niet
Maar heb 12weken 2x in de week 1ml geinjecteerd en ben op de totale 12 weken
Maar een kleine 5kg bijgekomen en een beetje in kracht ..
Meer bijwerkingen gehad dan resultaten ,
Acnee en een enorme coïtusdrift maar heb uiteraard liever results ..
Blijf je volgen en hoop dat jij betere results hebt
Grtz born2lift

Succes , heb ook 1x test e only gedaan maar om eerlijk te zijn niet content van !
Totaal niet zelf , lag het aan de test dat het fake was of verkeerde voeding op gegeten weet ik niet
Grtz born2lift

Iedereen reageert er anders op.
Fake zal het niet zijn geweest als je toch 5 kilo hebt overgehouden. Misschien onder gedoseerd dat zou kunnen. Ik hoop dat mijn spul goed is, het merk heeft namelijk niet echt een goede naam de laatste tijd.

Iedereen reageert er anders op.
Fake zal het niet zijn geweest als je toch 5 kilo hebt overgehouden. Misschien onder gedoseerd dat zou kunnen. Ik hoop dat mijn spul goed is, het merk heeft namelijk niet echt een goede naam de laatste tijd.

Volgens mij gebruik ik de zelfde batch als jou. Ben al wel 8 kilo aangekomen en jammer genoeg ietsje in vet omhoog gegaan. Maar voor mijn kuur zwaar gecrasht en was dus ook wel een beetje te verwachten.

Hoe gaan jou kracht stats dan? Merk je veel vooruitgang? Merk dat het beetje voor beetje gaat, maar niet zoals sommige record na record er door knallen.

Maar ik hoop deze week echt een boost te krijgen :)

Volgens mij gebruik ik de zelfde batch als jou. Ben al wel 8 kilo aangekomen en jammer genoeg ietsje in vet omhoog gegaan. Maar voor mijn kuur zwaar gecrasht en was dus ook wel een beetje te verwachten.

Hoe gaan jou kracht stats dan? Merk je veel vooruitgang? Merk dat het beetje voor beetje gaat, maar niet zoals sommige record na record er door knallen.

Maar ik hoop deze week echt een boost te krijgen :)

De zelfde batch ? Ik heb die helemaal niet geplaatst. Maar alles begint wel voller te worden maae kracht gains zijn er nog niet echt.

Grtz born2lift

Je komt eerlijk gezegd niet over alsof je wist waar je mee bezig was bro. Je giant 5 kg, je hebt acne, coïtusdrift, maar toch ligt t aan je gear. Geloof me, t lag aan jouw voeding en training...

En kuren op je 19e? :rolleyes:

Terug
Naar boven