XXL Nutrition

beginnerskuur test e only !

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen gewogen op nuchter maag. 96,2 kg. Heb het af en toe ineens warm. Training gaan lekker, maar kan niet echt zeggen dat ik krachtgains merk.

Had achteraf mischien toch beter low test high tren kunnen doen. Was ik ook scherper komen staan en heb jongens gezien die er goede resultaten mee hebben gehaald. Maar goed dat is iets voor de volgende kuur wellicht.

Of zou omswitchen nog een mogelijkheid zijn?

Je hebt nu 4 weken gehad? kunt wellicht naar 2 x 125mg p/week + 150mg tren a eod gaan de komende 6 weken.

Ik volg

Zit eraan te denken om test e te laten voor wat het nu is. En tren erbij te zetten.

Dus : 250mg test e 2x per week. En 250 tren e 2x per week. De aankomende 6 weken

Of is dit meteen een heavy kuur op deze manier ?

Tren is vaak gedosseerd op 200 mg per ml.. Als je scherper wilt staan is 250 test 400 tren goed.. Je zou dan 2x per week kunnen prikken 125 mg test 200 mg tren.. Maar pas na 4 weken zal je tren goed werken en test moet je 2 weken langer door trekken dus ik zou of ; je kuur verlengen als je met lange esters wilt werken of tren a nemen zodat die gelijk werkt.. Maar als je nu in week 4 test zit zou ik tren erbij zetten en over 4 weken als de tren goed werkt je test verlagen naar 2x 125 mg dus dan zou het zijn 1-4 500 mg test 5-8 500 mg test 400 mg tren 9-14 250 mg test 400 mg tren 15 en 16 250 mg test dan 2 weken niks dan een luxe Nakuur van 4 weken of meer arofixen (aromasin +nolva)

Laatst bewerkt:
Tren is vaak gedosseerd op 200 mg per ml.. Als je scherper wilt staan is 250 test 400 tren goed.. Je zou dan 2x per week kunnen prikken 125 mg test 200 mg tren.. Maar pas na 4 weken zal je tren goed werken en test moet je 2 weken langer door trekken dus ik zou of ; je kuur verlengen als je met lange esters wilt werken of tren a nemen zodat die gelijk werkt.. Maar als je nu in week 4 test zit zou ik tren erbij zetten en over 4 weken als de tren goed werkt je test verlagen naar 2x 125 mg dus dan zou het zijn 1-4 500 mg test 5-8 500 mg test 400 mg tren 9-14 250 mg test 400 mg tren 15 en 16 250 mg test dan 2 weken niks dan een luxe Nakuur van 4 weken of meer arofixen (aromasin +nolva)

Thanks voor het reageren. Maar ik wil me eerste kuur simpel houden. En dus niet zoveel schommelen met de hoeveelheden.

Ik vind dat schommelen we mee vallen maar goed het is jouw kuur. Je kan ook tren erbij zetten wat je zelf voorstelde, alleen zonder je hoeveelheid test te switchen , 500 test 400 tren , maar ook dan zou ik je kuur verlengen ivm lange ester vd tren en het eerder stoppen van de tren.. Je kan ook ace erbij nemen maar die zou ik voor later bewaren tijdens een prop ace kuur . Naja het zijn wat suggesties. Je kan ook de tren überhaupt bewaren voor in de toekomst.

Het is je eerste kuur toch? En je bent nog geen 4 weken bezig, die kracht komt echt nog wel anders is je test flut, maar ook dit zal wel meevallen aangezien je nu een kilo of 8 bent aangekomen?

Ik zou deze lekker afmaken, herstellen en volgend jaar richting de zomer low test/high tren pakken :)

Het is je eerste kuur toch? En je bent nog geen 4 weken bezig, die kracht komt echt nog wel anders is je test flut, maar ook dit zal wel meevallen aangezien je nu een kilo of 8 bent aangekomen?

Ik zou deze lekker afmaken, herstellen en volgend jaar richting de zomer low test/high tren pakken :)

Ben nu ruim 5 weken bezig.. spuit 10 gaat er morgen in. Maar idd mischien is het beter om het voor me volgende kuur te houden.

Rome is niet in 1 dag gebouwd en Arnie was niet na 1 kuur mister O.
Ook al gaat alles sneller als je kuurt, het is nog steeds belangrijk om 'rustig' aan te doen en je lichaam te laten wennen aan je nieuw ontwikkelde spiermassa, anders raak je dit ook makkelijk weer kwijt. Wat je nu doet is een prima kuur, doordat je volgende keer dezelfde basis pakt en dit stackt met een andere aas zoals tren ga je er ook dan het maximale uit pakken.

Heb niet alle posts gevolgd hoor maar wou even melden dat ik de test pas na 5.5-6 weken echt begon te merken. Had wel gekickstart met dbol de eerste 3.5 week en dat merkte ik natuurlijk wel meteen.

update !. Spuit 10 is gister gezet. wederom easy. Wat stelt het toch weinig voor :P

Heb me dosering verhoogt naar 750mg per week. Dus ik zet nu 375 mg 2x per week. De omgeving begint het echt te zien, krijg steeds vaker opmerkingen van dat ik echt aan het groeien ben :).
We knallen net zo hard door!

update !. Spuit 10 is gister gezet. wederom easy. Wat stelt het toch weinig voor :P

Heb me dosering verhoogt naar 750mg per week. Dus ik zet nu 375 mg 2x per week. De omgeving begint het echt te zien, krijg steeds vaker opmerkingen van dat ik echt aan het groeien ben :).
We knallen net zo hard door!

Herkenbaar! Prettig om te horen als andere het zien. Waarschijnlijk kijk je zelf vaak in de spiegel en zie je het minder!! Merk je er ook aan je kleding? Strakkere broeken en shirts?

Goed bezig en nu komen je beste weken als het goed is.

Herkenbaar! Prettig om te horen als andere het zien. Waarschijnlijk kijk je zelf vaak in de spiegel en zie je het minder!! Merk je er ook aan je kleding? Strakkere broeken en shirts?

Goed bezig en nu komen je beste weken als het goed is.

Sterker nog 2 broeken passen al niet meer. Heb al nieuwe gescoord. shirtjes komen ook strakker te zitten. Maar wat je zegt als ik voor de spiegel sta merk ik het verschil nauwelijks. Maar kijk dan ook vaker in de spiegel als normaal haha.

98.2 kg .... gaat lekker ! maar me kop ook... die is dikker geworden haha.

vocht, let je wel goed op je inname van natrium? al wat krachtgains gemaakt?

Je bedoeld de inamen van zout? Nee hier let ik niet op. Kook wel zonder zout, alleen in me kruiden van me kip zit zout. Verder natuurlijk in het brood en het avond eten. Maar heb niet het idee dat ik extreem veel zout binnenkrijg.

Kracht gains blijven nog steeds weg. Ofja het squaten gaat makkelijker. En meer herhalingen met bench press. Als ik er zo overnadenk ben ik overal wel wat sterker in geworden. Het is alleen niet opvallend veel zeg maar.

Hoop dat het meevalt, maar net getraind en werd me toch een partij beroerd. Ga nu toch wat eten en dan snel te bed. Hopen dat het zo voorbij is .

ben je in 5 weken nu 7kilo bijgekomen? gaat dat niet wat snel (lees: kom je niet onnodig vet aan)
hoe bevalt je kuur tot dusver. nog positieve of negatieve ervaringen?

Terug
Naar boven