Fitness Seller

Behoefte

Happylife

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m97
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Beste bazen, naar mijn vorige topic kreeg ik de indruk dat meerdere mensen zich in het dagelijks leven bezig houden met de hoeveelheid wc bezoeken op dagelijkse basis. Het gaat hier om de bruine boodschap!

Nou vroeg ik me dus af, hoe vaak ga jij? Vind je dit normaal? Is het om genetische reden of komt het door je voedingspatroon?

Ik ga 3 tot 4x per dag voor mensen die dit gemist hebben. Mijn ouders spotten er al jaren mee. Een quote van mun vader; Als jij er niet hebt gescheten dan ben je er niet geweest.

Echter heb ik geen idee waarom ik zo vaak moet, ze zeggen echter wel dat het gezond is. Eet vrij veel (je moet toch eten?) en vezel rijk.

• Like
Waarderingen: Rawr
Ik ga ook 3 tot 4 keer op een dag, zal er aan liggen wat ik heb gegeten en ik vind het vrij normaal, vind het wel wat grappigs hebben omdat de rest van m'n familie altijd ontzettend veel moeite heeft ;p
Respect voor dit topic, maakte m'n dag weer goed :)

Ik ga ook 3 tot 4 keer op een dag, zal er aan liggen wat ik heb gegeten en ik vind het vrij normaal, vind het wel wat grappigs hebben omdat de rest van m'n familie altijd ontzettend veel moeite heeft ;p
Respect voor dit topic, maakte m'n dag weer goed :)

als het maar over poep gaat he?:)

anomii, mooie meisjes poepen niet!
een aangezien jij net zegt dat je het 3 of 4x op een dag doet.. weet ik hoe laat het is!

Schijt zelf 1 a 2x op ee dag.. depends..

3 tot 4 keer? hoeveel kcal eet je?

ik maar 1 keer per dag.. Maar dan wel een goeie hoop..

Heb je, als je een snelle stofwisseling hebt, meer last van vaak skijten? Of maakt dat niet uit?

en van mooie meisjes stinkt de poep minder:p

Hoe hoger ik in eiwitten zit, des te meer ik moet schijten op een dag:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha! Ok de topic heeft een ludiek onderwerp. Echter had ik deze wending niet voorzien! Kga KA-POT hier!

OT:
ik poep 1 x per dag, elke ochtend om 08.00 uur, maar moet wel halverwege een keer doorspoelen anders zit ik erop.

minimaal 2 keer per dag? soms 3 hangt natuurlijk af van wat ik eet.

Ligt er een beetje aan, als ik heel de dag van huis ben schijt ik maar 1 keer een hele hoop aan het eind van de dag, als ik heel de dag thuis zit te studeren ga ik wel een keer of 3, lekker man! Thuis wordt er altijd gespot dat ik er zo lang mee bezig ben, komt omdat ik altijd wel wat te lezen meeneem :)

haha fantastisch:D

bij mij scheelt het veel of ik veel of weinig (pure) shakes inneem.
met eten erbij is het een stuk rustiger van onder:p

onze plee is van de 2e wereld oorlog, niet zo'n grote stortbak ook. soms wel 2 of 3 keer spoelen bwahah!

Laatst bewerkt:
Ik moet in de bulk soms 3 keer per dag, nu in de cut moet ik wel veel minder.. Het enige wat ik haat is dat als ik voordat ik naar bed wil moet schijten, serieus dat haat ik gewoon.. Ik probeer dan altijd te zorgen dat ik de ochtend erop lekker kan vlammen.

haha
als je er niet hebt geschten ben je er niet geweest
lol

ik schijt ook zo een 2 a 4 keer per dag

op wedstrijddagen soms 7 of 8 keer

lol

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijke topic! Kan je stellen dat hoe ouder je wordt hoe minder je gaat?

Ik toegeven dat ik vroeger echt mun schijt nooit kon ophouden! Vreselijk dat als je het aan voelt komen maar niet in de buurt van een toilet bent je weet dat je je broek vol gaat duwen. (middels wel 14 jaar geleden, maar toch weer een boeiende herinnering!) Heb daar vandaag de dag toch gelukkig minder last van. Maar het komt nog steeds wel voor, om even op die voor het slapen boodschap in te gaan, dat je op de klotigste momenten moet schijten. Pff tijdens het stappen! Wauw, naar de hallal boer moeten om vervolgens in 1 streep naar het toilet te rennen. En dan na de boodschap iedereen attent groeten en een water bestellen! Hoe staat het met de stelling; als je moet, dan moet je? Om in te gaan op het verhaal van molenaar d, die alleen thuis zijn lading kwijt wil!

Heerlijke topic! Kan je stellen dat hoe ouder je wordt hoe minder je gaat?

Ik toegeven dat ik vroeger echt mun schijt nooit kon ophouden! Vreselijk dat als je het aan voelt komen maar niet in de buurt van een toilet bent je weet dat je je broek vol gaat duwen. (middels wel 14 jaar geleden, maar toch weer een boeiende herinnering!) Heb daar vandaag de dag toch gelukkig minder last van. Maar het komt nog steeds wel voor, om even op die voor het slapen boodschap in te gaan, dat je op de klotigste momenten moet schijten. Pff tijdens het stappen! Wauw, naar de hallal boer moeten om vervolgens in 1 streep naar het toilet te rennen. En dan na de boodschap iedereen attent groeten en een water bestellen! Hoe staat het met de stelling; als je moet, dan moet je? Om in te gaan op het verhaal van molenaar d, die alleen thuis zijn lading kwijt wil!

Haha ja als je moet dan moet je, maar ik kan het wel verschrikkelijk lang ophouden. Ben wat jaartjes terug bijvb eens met school 5 dagen in Rome geweest, die toiletten in de jeugdherberg waren zo afschuwelijk smerig dat ik heel de week niet gescheten heb :eek:
Had er eigenlijk ook weinig last van :)
Mrgoed als het toilet ergens een beetje te doen is, dan schijt ik ook wel buiten de deur hoor. Voordeel is dat ik studeer, dus ik zit nou eenmaal veel thuis.

Terug
Naar boven