MuscleMeat

Breaking News Bekende Nederlanders voor Zwart Piet make-over

anoushanzume534.jpg

Anousha Nzume, 1 van de jankerds (letterlijk) die de actie is begonnen. Stereotypen van een Arabier boeit haar duidelijk minder. Rechter is haar man.

Op 5:30 begint haar gejank:

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/304134

Vanaf 10:15 wederom gejank maar dan in een andere uitzending van P&W:

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/304740

Oh ja en ze heet eigenlijk Anna Steijn:

http://mwnw.nl/blog/2014/10/15/jan-...aaister-anousha-nzume-een-leugenaarster-46922

Verschrikkelijk mens met een agenda. Meenemen in de zak naar Spanje en bij Frankrijk overboord gooien.
Dit toont weer aan wat een r**ards die anti-zwartepiet klagers zijn. En al die achterlijke ''bn'ers'' janken graag mee. Misselijk volk.
Laten we lekker Rayman is laat op TV gaan kijken, en daarna de Dino show. Lachen man. Gelukkig is het leuk als we onszelf als karikatuur neer kunnen zetten. Maar die boze witte mannen. Nee daar moeten we een stokje voor steken.
Meest verschrikkelijke aids op de tv en dat van onze belastingcenten. Dat dit kan in Nederland!

Dit toont weer aan wat een r**ards die anti-zwartepiet klagers zijn. En al die achterlijke ''bn'ers'' janken graag mee. Misselijk volk.
heb van de andere kant van het debat ook amper een niet-retarded argument gehoord, op dat van calimera na :rolleyes:

Misschien, vind het persoonlijk nog lager om iemand dom/achterlijk te noemen als je het zelf fout hebt:roflol:

wat? Ik heb speciaal al die quotes in elkaar verwerkt ZODAT je alle informatie had -_-'

maar goed... zal je handje vasthouden en je billen afvegen:
Als je een verhaal hebt over een onsterfelijke blanke man die sinds de tijd van de slavernij, in een overwegend blanke maatschappij, enkel met n*gers samenwerkt, dan is er sprake van discriminatie (for all practical purposes -> Lees: de kans dat het puur toeval is en geen discriminatie is zo enorm klein dat het als feit beschouwd mag worden).
Ben je het hiermee eens?

Nee. Ik ben het daar niet mee eens omdat ik de wettelijke definitie van 'discriminatie' volg. Nergens in het verhaal geeft hij aan een blanke niet aan te nemen, waardoor er dus geen discriminatie is.

Dat een kans klein is, is het een fout om dit dan direct als feit te beschouwen.

Nu heb je je antwoord.

Maar wees gerust. Het sinterklaas feest is al lang verpest. Dus welke kleur die pieten ook krijgen, de meeste Nedrrlanders hebbem al lang geen zin meer om het te vieren. En dat heb je dan toch weer mooi geregeld. En het is ook heel gek dat mensen die eigenlijk vrij weinog om de kleur van de piet zelf geven, maar uren kunnen praten over hoe leuk sinterklaas vroeger was (want f**k kerstmis als je jong bent) nu meer en meer stront ziek worden want al die beledigde mensen.

Iets met eigen ramen ingooien.

Het was een conspiracy van de zionisten om het sinterklaasfeest te vernietigen.
Het op racisme gooien bleek hierbij de beste optie te zijn.

Conspiracy successful!

d28.gif

Nee. Ik ben het daar niet mee eens omdat ik de wettelijke definitie van 'discriminatie' volg. Nergens in het verhaal geeft hij aan een blanke niet aan te nemen, waardoor er dus geen discriminatie is.

Dat een kans klein is, is het een fout om dit dan direct als feit te beschouwen.

Nu heb je je antwoord.
in dat geval moeten we elke persoon achter de tralies vrijlaten, want absolute zekerheid is nog nooit verkregen in geen enkele rechtzaak (en is ook nooit te verkrijgen). Daarom heet het 'guilt proven beyond reasonable doubt'.

in dat geval moeten we elke persoon achter de tralies vrijlaten, want absolute zekerheid is nog nooit verkregen in geen enkele rechtzaak (en is ook nooit te verkrijgen). Daarom heet het 'proven beyond reasonable doubt'.

We leven in Nederland, gebruik dan ook Nederlandse termen.

Ik heb het over discriminatie, niet over ''elk persoon achter de tralies vanwege blablabla..''

Discriminatie in de wettelijke termen is iemand niet aannemen (of iets niet verschaffen) vanwege ras, religie, geslacht, leeftijd ed. (muv daarop wettelijke bepalingen zoals alcohol verboden).

Als 1 blanke man, 100 zwarte mensen heeft in zn bedrijf en niemand klaagt over het feit dat hij geen blanke aanneemt, dan discrimineert hij niet.
Duidelijk?

Ik zal nog een voorbeeld geven om het te verduidelijken.

Stel, je loopt een fabriek binnen, rondleiding van de baas. De baas is een blanke man. Hij leidt je rond in zijn fabriek en jij ziet dat hij alleen maar zwarte mensen heeft werken. De baas zegt niet dat hij geen blanke aan zal nemen en alleen zwarte mensen wilt, ook is er nog geen een blanke geweest die heeft geklaagd over het feit dat hij is afgewezen.

Wat zal de politie/rechtbank er dan van maken als jij aankomt met: dit is toch discriminatie!!?
Antwoord: Nee, dit is geen discriminatie.

Dus dit over het punt van discriminatie is wettelijke termen, wat je blijkbaar niet snapte.
Ik had het dus alleen daarover, want jij vroeg mij alleen daarover dus ik gaf daar antwoord op en niet een antwoord over of het dan gaat om wel of geen bewijzen en hoe dit dan zit met alle mensen die achter de tralies zitten.

Jij bent ook lid van de groep r**ards. Welke mong**l gaat er zoveel tijd besteden aan een nutteloze discussie? :roflol:

geen leven hebben heeft niets te maken met je intelligentie "bascross", daarenboven is claimen dat een bepaald standpunt het juiste is zonder enig argument te leveren enorm retarded:)

Meest verschrikkelijke aids op de tv en dat van onze belastingcenten. Dat dit kan in Nederland!

Gewoon 1 incestueuze teringbende.

Rossana Kluivert en die Irene Avogadri zijn zakenpartners. Tanja Jess en die Anousha zijn dan weer vriendinnen van Irene.

Het examenfeest van de dochter van Jorgen Raymann is georganiseerd door Theclasscompany van Rossana Kluivert en Irene Avogadri.

Een verjaardagfeest van het zoontje van Glennis Grace werd georganiseerd door Theclasscompany.

Edsila Rombley (vrouw Tjeerd Oosterhuis) treedt op bij evenementen van de Theclasscompany.

Zo lijkt die hele actie dus spontaan maar het is gewoon een bende aandachtsh**ren die elkaar het liefst likt.

geen leven hebben heeft niets te maken met je intelligentie "bascross", daarenboven is claimen dat een bepaald standpunt het juiste is zonder enig argument te leveren enorm retarded:)
Zeker, maar ik ga niet in discussie over dit soort dingen, want het heeft geen zin. Ten eerste overtuig je toch niemand, ongeacht tot welk kamp degene behoort. Ten tweede is het gewoon niet interessant, omdat het geen nieuwe inzichten oplevert.

Gewoon 1 incestueuze teringbende.

Rossana Kluivert en die Irene Avogadri zijn zakenpartners. Tanja Jess en die Anousha zijn dan weer vriendinnen van Irene.

Het examenfeest van de dochter van Jorgen Raymann is georganiseerd door Theclasscompany van Rossana Kluivert en Irene Avogadri.

Een verjaardagfeest van het zoontje van Glennis Grace werd georganiseerd door Theclasscompany.

Edsila Rombley (vrouw Tjeerd Oosterhuis) treedt op bij evenementen van de Theclasscompany.

Zo lijkt die hele actie dus spontaan maar het is gewoon een bende aandachtsh**ren die elkaar het liefst likt.
BN'ers en incest, een veelvoorkomend probleem. Vreemd volk.

We leven in Nederland, gebruik dan ook Nederlandse termen.
je hebt toch gesnapt wat ik bedoelde, dus ik gebruik welke termen ik wil :)

Ik heb het over discriminatie, niet over ''elk persoon achter de tralies vanwege blablabla..''
Het gaat over het bewijzen van een misdaad, discriminatie is een misdaad. Als er een moord werd gepleegd en iemand wordt op de plaats van de misdaad geplaatst door bv de gpszender op zijn gsm en zijn vingerafdrukken worden gevonden op het moordwapen, dan is ook niet 100 bewezen dat hij die persoon effectief vermoord heeft. Echter gooien wij zulke mensen nog steeds achter de tralies.
Zelfde voor iemand die 600 jaar lang enkel n*gers aanneemt in een overwegend blanke maatschappij, dat kan je op geen enkele manier verantwoorden dat dat puur toevallig is.

Discriminatie in de wettelijke termen is iemand niet aannemen (of iets niet verschaffen) vanwege ras, religie, geslacht, leeftijd ed. (muv daarop wettelijke bepalingen zoals alcohol verboden).

Als 1 blanke man, 100 zwarte mensen heeft in zn bedrijf en niemand klaagt over het feit dat hij geen blanke aanneemt, dan discrimineert hij niet.
Duidelijk?

Ik zal nog een voorbeeld geven om het te verduidelijken.

Stel, je loopt een fabriek binnen, rondleiding van de baas. De baas is een blanke man. Hij leidt je rond in zijn fabriek en jij ziet dat hij alleen maar zwarte mensen heeft werken. De baas zegt niet dat hij geen blanke aan zal nemen en alleen zwarte mensen wilt, ook is er nog geen een blanke geweest die heeft geklaagd over het feit dat hij is afgewezen.

Wat zal de politie/rechtbank er dan van maken als jij aankomt met: dit is toch discriminatie!!?
Antwoord: Nee, dit is geen discriminatie.

Dus dit over het punt van discriminatie is wettelijke termen, wat je blijkbaar niet snapte.
Ik had het dus alleen daarover, want jij vroeg mij alleen daarover dus ik gaf daar antwoord op en niet een antwoord over of het dan gaat om wel of geen bewijzen en hoe dit dan zit met alle mensen die achter de tralies zitten.

schat, jij moet nog veel leren over discriminatiewetgeving. Je kan niet enkel worden aangeklaagd voor discriminatie als je letterlijk zegt "ik neem je niet aan vanwege je huidskleur" (of dat ze het zeggen via mail en die mail wordt openbaar gemaakt oid), dat zou nagenoeg onmogelijk zijn, want bijna niemand is zo stom:roflol:
Als jij als baas een fabriek hebt en je neemt alleen n*gers aan, maar interviewt ook blanke kandidaten om de schijn op te houden, dan moet zo'n kandidaat alleen maar bewijzen dat de zwarte werknemer die wordt aangenomen voor de positie waar hij ook voor gesolliciteerd heeft, veel minder gekwalificeerd is voor de job dan hij zelf. Dat is het concept van 'reasonable doubt'.
Feit dat sinterklaas al 600 jaar lang enkel n*gers aanneemt in een overwegend blanke maatschappij is ook bewijs beyond reasonable doubt.

Black Power, that's the future!

Zeker, maar ik ga niet in discussie over dit soort dingen, want het heeft geen zin. Ten eerste overtuig je toch niemand, ongeacht tot welk kamp degene behoort. Ten tweede is het gewoon niet interessant, omdat het geen nieuwe inzichten oplevert.

BN'ers en incest, een veelvoorkomend probleem. Vreemd volk.

calimera heeft me overtuigd dat er een oplossing bestaat waarbij je piet exact kan houden zoals hij is zonder dat het discriminatie is, ik heb hem overtuigd dat de huidige versie van het sinterklaasfeest discriminerend van aard is.

je hebt toch gesnapt wat ik bedoelde, dus ik gebruik welke termen ik wil :)

Het gaat over het bewijzen van een misdaad, discriminatie is een misdaad. Als er een moord werd gepleegd en iemand wordt op de plaats van de misdaad geplaatst door bv de gpszender op zijn gsm en zijn vingerafdrukken worden gevonden op het moordwapen, dan is ook niet 100% bewezen dat hij die persoon effectief vermoord heeft. Echter gooien wij zulke mensen nog steeds achter de tralies.
Zelfde voor iemand die 600 jaar lang enkel n*gers aanneemt in een overwegend blanke maatschappij, dat kan je op geen enkele manier verantwoorden dat dat puur toevallig is.

schat, jij moet nog veel leren over discriminatiewetgeving. Je kan niet enkel worden aangeklaagd voor discriminatie als je letterlijk zegt "ik neem je niet aan vanwege je huidskleur" (of dat ze het zeggen via mail en die mail wordt openbaar gemaakt oid), dat zou nagenoeg onmogelijk zijn, want bijna niemand is zo stom:roflol:
Als jij als baas een fabriek hebt en je neemt alleen n*gers aan, maar interviewt ook blanke kandidaten om de schijn op te houden, dan moet zo'n kandidaat alleen maar bewijzen dat de zwarte werknemer die wordt aangenomen voor de positie waar hij ook voor gesolliciteerd heeft, veel minder gekwalificeerd is voor de job dan hij zelf. Dat is het concept van 'reasonable doubt'.
Feit dat sinterklaas al 600 jaar lang enkel n*gers aanneemt in een overwegend blanke maatschappij is bewijs beyond reasonable doubt.

Termen gewoon gebruiken die je wilt is dom, want het Amerikaanse of Engelse rechtssysteem is niet zoals de onze, dus termen die je daar vaak hoort, gaan hier misschien niet eens op.

''het gaat over bewijzen van een misdaad''

Wut? Sinds wanneer? :roflol: Jij vroeg mij of het discriminatie was of niet :roflol: En nu ineens gaat het over bewijzen?! The f**k..

Je hebt jezelf totaal verloren in het hele verhaal van sinterklaas..echt. Je gaat elk details specifiek langs, van een fucking VERHAAL. Nog even en je gaat beginnen over dat de stiefmoeder in het verhaal van assepoester moet worden vervolgd voor verwaarlozing!

boddydebouwer zei:
ben je serieus? Elke keer als er weer een stereotyperende, hypocriete reportage gemaakt wordt of als er een reportagemaker op dbb komt vragen voor mensen om mee te werken begint 99% hier te ragen als een gek. (en terecht)

Ja ik ben serieus. En dan zeg ik ook altijd. Waar maak je je druk om. Who gives a shit. Loop een willekeurige sportschool binnen, een heel groot gedeelte van de spierbundels is ook dom, associaal en past perfect in dat stereotype. Net zo goed als een groot deel van de n*gers lui en werkschuw is. Zelf noemen ze het relaxed en chill en dan is het grappig.

Voel je jezelf aangesproken dan ga lekker wenen in een hoekje. Waar maak je je anders zorgen om? Ik heb spieren en voel me echt niet beledigd door het stereotype. Omdat ik er niet aan voldoe en dat is vrij snel duidelijk. En omdat het voor een groot gedeelte simpelweg klopt. Pijnlijk he. Jammer dan. Life's hard.

Een huisslaaf had vroeger inderdaad van die kleurige page pakjes aan. Hier een mooi schilderij uit 1668.

Zwarte piet ziet eruit als een n*ger.
Gedraagt zich als een slaaf.
En is ontstaan in de tijd dat n*gers nog slaven waren.

Zwarte Piet is oorspronkelijk altijd al een n*ger geweest. Ik denk dat de link met een slaaf vrij voor de hand ligt.

285.png
tien-kleine.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

128.jpg

Ben het hier toch wel mee eens, zwarte piet heeft racistische kenmerken of is daaruit voortgekomen. Hij draagt de essentie van een donkere :roflol: tijd met zich mee.Wij doen allemaal alsof wij hier in Nederland destijds voor de tweede wereldoorlog zo tolerant waren tegen andersdenkenden maar als ik naar mijn opa en oma kijk en hun ouders waren dat echt pek met veren besmeurtypes en dat is niet ongewoon voor die tijd. Verder was er nooit een probleem met zwarte piet omdat Nederland altijd een vrij tolerant land was, met name in de 80-90 jaren. Toen kwam 11 september en wijdverbreid internet aansluitingen voor allen en veranderde alles met de komst van Pim fortuyn en Geert Wilders. De problematiek met buitenlanders kwam onder een vergrootglas te liggen, nederland polariseerde en er is meer intolerantie tussen beiden groepen ontstaan. Daardoor voelen n*gers zich nu sneller gediscrimineerd en is het nu opeens wel een probleem. Je ziet het alleen al aan de reacties als iemand het onderwerp bespreekbaar probeert te maken, men wordt aggressief en wenst elkaar de ergste dingen toe en iedereen die niet conformeert k**** maar op naar zijn eigen land?

0.jpg

Desondanks vind ik niet dat zware piet afgeschaft moet worden, dat het de insteek van die tijd was ok. Maar dat is vandaag de dag totaal niet meer de insteek en dat is een tekortkoming van onze donkere medemens die het probeert af te schaffen. Context is alles hier

Wat voor een mong**l moet je zijn om in te zien dat sinterklaas gewoon een racistisch feest is, dat zwarte pieten gewoon gebaseerd zijn op slaven en alsnog een tegenstander te zijn voor kleurverandering.

Echt man het is zo een achterlijk feest, als ik een n*ger was zou ik me ook beledigd voelen. Hoe kan je in godsnaam zo veel moeite hebben met deze verandering van kleur?

Blijkbaar kunnen de meeste Nederlanders, in tegenstelling tot elke andere bewoner op deze wereld, dit niet inzien.

Verder ga ik me sowieso niet in deze discussie mengen want het levert toch niks op.

anoushanzume534.jpg

Anousha Nzume, 1 van de jankerds (letterlijk) die de actie is begonnen. Stereotypen van een Arabier boeit haar duidelijk minder. Rechter is haar man.

Op 5:30 begint haar gejank:

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/304134

Vanaf 10:15 wederom gejank maar dan in een andere uitzending van P&W:

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/304740

Oh ja en ze heet eigenlijk Anna Steijn:

http://mwnw.nl/blog/2014/10/15/jan-...aaister-anousha-nzume-een-leugenaarster-46922

Verschrikkelijk mens met een agenda. Meenemen in de zak naar Spanje en bij Frankrijk overboord gooien.
Wat treffend, ze ziet er precies uit zoals ik me een vrouwelijke zwarte piet beoog. Bolle kop, kralenketting, zwart kroeshaar en een onnozele blik.

Terug
Naar boven