hardbody
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oh ja,ik heb zo juist vernomen van een directe familie lid van hun dat de politie over onvoldoende bewijsmateriaal beschikt,en het zal me echt niet verbazen dat ze binnen no time weer vrij zijn

dude als je dat bent op je avater. Post dan ASAP een foto van jezelf, jezus man kk strak fysiek zo te zien.

haha,die foto is van een tijdje terug hoor,ben nu weer aan het bulken,zit nu op 13% ofzo
ben geen vriend van hun nee,maar ik ken ze heel lang al,kwam ze nog af en toe tegen hier en daar,ik wist dat hij bezig was met vrouwenhandel,vind wel heel erg sneu voor murat,jongere broer dat hij in de voetsporen van zijn broer is getreden,had ik niet eerlijk gezegd
tenminste iemand die snapt wat fout isIndd heel sneu, voor de meisjes die in mekaar getimmerd zijn en achter glas moeten werken voor een stel van die vochtbommen.

Je IQ staat al vast op het moment dat de eicel zich met de zaadcel verbind.![]()
OT: What the ****. Wat is dat toch altijd? Vallen vrouwen gewoon echt op verkeerde mannen?
Denk persoonlijk dat die meiden dat op dat moment niet zoveel meer kan schelen.![]()
Hahahahhaa geweldig dit!!Dan val je ff hard door de mand als je elke dag een sms bericht op sugababes stuurt zodat je in die banner staat
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
Wat hebben die gasten met die witte kamper fauteuils? Spiertje zat ook al eens in zo'n wanstaltig ding op de foto.
ziet er een keer uit ja
Zo te zien is dat hele huis ingericht als hoerenkast. Waarschijnlijk was dat jaren 80 bunkerkot van hun ook gelijk de plek waar hun sletjes werden uitgewoond.

altijd mooi om te zien dat dit soort types denken dat ze sT hebben zich eindelijk iets anders kunnen veroorloven dan Ikea meubels. net zoiets als de synthol biceps van die gast![]()
Hahahahaha
Man, wat een goed begin van de middag...
...wat een pauper!
Dat er uberhaupt levende wezens op zo'n aap vallen...

Update: [Link niet meer beschikbaar]
Weer zo'n opzichzelf geilende loser.
Kolere Enjee, jij wil graag dat iedereen jou terug quote of niet. Nu met die nieuwe 'wie heeft mij gequoted lijst'.

direct familielid? Wie?
inderdaad
vroeg ik me ook af.
Nice, bulken is the way to go!
goed dat je geen vriend van hun benttenminste iemand die snapt wat fout is
achja we zullen het nooit weten
ja in de cel zitten is geen pretje
lol is dat echt zo?
ziet er een keer uit ja
klopt
Wil ik ook graag hebben
ik vind hun sT wel mooi...
neem dat eens terug..
ja kan je je niet voorstellen toch?
mooi, the more the better!
Kolere Enjee, jij wil graag dat iedereen jou terug quote of niet. Nu met die nieuwe 'wie heeft mij gequoted lijst'.
And he keeps qouting alsof zijn leven er vanaf hangt.
Enzonn zei:
Hahaha, die mannetjes herken ik wel. Zij kregen personal training van Hedwig Parden, vraag me af of hij dus ook wel zuivere koffie is.........
0.0 zegt:
maar dat is dus hoe ze aan t poen kwamen
0.0 zegt:
voor personal training en shit
0.0 zegt:
golf gti,bmw
extreme mobielen. best sneu, zelfs als ze geld hebben zie je een turk nooit ergens anders in rijden (behalve een mercedes natuurlijk).