AndroidHealthClinic

Bekende Superdude Opgepakt!

ik ken ze allebei,mehmet,oudere broer was een ecto van 60kg,na een paar mislukte kuren heeft ie hedwig parden als personal trainer gehuurd en groeihormoon gebruikt.hij heeft nooit 120 kg gewogen hoor,105 kg ongeveer bij een lengte van 175cm en dat was vorig jaar.laatst toen ik hem zag was hij weer gesmolten tot 85kg:).tja,wat verwcht je als je 3 dagen per week uitgaat en dan nog eens meedoet aan afterpartys

oh ja,ik heb zo juist vernomen van een directe familie lid van hun dat de politie over onvoldoende bewijsmateriaal beschikt,en het zal me echt niet verbazen dat ze binnen no time weer vrij zijn

ik ken ze allebei,mehmet,oudere broer was een ecto van 60kg,na een paar mislukte kuren heeft ie hedwig parden als personal trainer gehuurd en groeihormoon gebruikt.hij heeft nooit 120 kg gewogen hoor,105 kg ongeveer bij een lengte van 175cm en dat was vorig jaar.laatst toen ik hem zag was hij weer gesmolten tot 85kg:).tja,wat verwcht je als je 3 dagen per week uitgaat en dan nog eens meedoet aan afterpartys

dude als je dat bent op je avater. Post dan ASAP een foto van jezelf, jezus man kk strak fysiek zo te zien.

haha,die foto is van een tijdje terug hoor,ben nu weer aan het bulken,zit nu op 13% ofzo

ben geen vriend van hun nee,maar ik ken ze heel lang al,kwam ze nog af en toe tegen hier en daar,ik wist dat hij bezig was met vrouwenhandel,vind wel heel erg sneu voor murat,jongere broer dat hij in de voetsporen van zijn broer is getreden,had ik niet eerlijk gezegd

Indd heel sneu, voor de meisjes die in mekaar getimmerd zijn en achter glas moeten werken voor een stel van die vochtbommen.

Hahahahhaa geweldig dit!! :roflol: Dan val je ff hard door de mand als je elke dag een sms bericht op sugababes stuurt zodat je in die banner staat :roflol:

dg107.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben die gasten met die witte kamper fauteuils? Spiertje zat ook al eens in zo'n wanstaltig ding op de foto.

Zo te zien is dat hele huis ingericht als hoerenkast. Waarschijnlijk was dat jaren 80 bunkerkot van hun ook gelijk de plek waar hun sletjes werden uitgewoond.

Zo te zien is dat hele huis ingericht als hoerenkast. Waarschijnlijk was dat jaren 80 bunkerkot van hun ook gelijk de plek waar hun sletjes werden uitgewoond.

altijd mooi om te zien dat dit soort types denken dat ze sT hebben zich eindelijk iets anders kunnen veroorloven dan Ikea meubels. net zoiets als de synthol biceps van die gast :roflol:

wtf wat een knoepert

dg107.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat hebben die gasten met die witte kamper fauteuils? Spiertje zat ook al eens in zo'n wanstaltig ding op de foto.

Hahahahaha
Man, wat een goed begin van de middag...

...wat een pauper!

Dat er uberhaupt levende wezens op zo'n aap vallen...

Update: [Link niet meer beschikbaar]

Weer zo'n opzichzelf geilende loser.

Terug
Naar boven