MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

Uhh nee, zowel de omgeving als genen hebben invloed.

Ik denk dat op scholen gewoon geen tot weinig aandacht wordt besteed aan dit problematiek. Daarnaast zijn er weinig ouders die hun kinderen voor dit soort gevaren waarschuwen.

Door onwetendheid aan te pakken zouden de eerste preventieve stappen zijn gemaakt.

Ik denk dat op scholen gewoon geen tot weinig aandacht wordt besteed aan dit problematiek. Daarnaast zijn er weinig ouders die hun kinderen voor dit soort gevaren waarschuwen.

Door onwetendheid aan te pakken zouden de eerste preventieve stappen zijn gemaakt.
scholen kunnen jammergenoeg niet mensen weigeren als ze er verdacht uitzien... want dan ist racisme

scholen kunnen jammergenoeg niet mensen weigeren als ze er verdacht uitzien... want dan ist racisme

Met aandacht op scholen bedoel ik voorlichting; scholieren informeren over dit onderwerp; wat zijn loverboys, hoe gaan ze te werk, wat zijn mogelijke singalen en wat te doen als je denkt dat je slachtoffer bent geworden.

Tuurlijk, niet dat hiermee de probelmen weg zijn, maar het is sowieso beter als deze personen vaker herkend worden en hiermee in hun activiteiten worden beperkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal ik je zeggen dat ik er ook 1 ken, for real!

volgens mij heb ik met die van hierboven taekwondo getraind, maar dan is hij ineens wel heel veel groter geworden.

Wat een stripfiguren ook. Dit soort nono's gaan natuurlijk gewoon weer door met hun praktijken als ze eenmaal vrijkomen. Kan me niet voorstellen dat hier ooit nog wat van te maken valt. Nekschot dan maar.

Dit soort mensen dienen indd verbannen te worden naar een andere dimensie.

sorry hoor maar somige meisjes zijn zelf zo dom dat ze er in trappen.... moeten ze maar een andere soort gasten kiezen

Terug
Naar boven