MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

"Verder ben ik 1.84 lang en weeg 120 kilo voor de mensen die het willen weten yo "

Riiiiigggghhtttt. Die gast mag de python in de efteling niet eens in man.

"wat voor werk ik doe? Ik ik ben sellsmanager in ocassion's en heren lingerie.Een paar jaar ago werkte ik in een tampon fabriek men om voor m'n fitness apparatuur te sparen maar nadat ik daar ontslagen was ben ik zelf het initatief gaan nemen en dat is goed uitgepakt as U see "

Ik wil ook sellsmanager worden!

De zaken gingen blijkbaar wel goed (aan de auto's, motoren, homegym, vakanties, te zien :p)

wat voor werk ik doe? Ik ik ben sellsmanager in ocassion's en heren lingerie.Een paar jaar ago werkte ik in een tampon fabriek men om voor m'n fitness apparatuur te sparen maar nadat ik daar ontslagen was ben ik zelf het initatief gaan nemen en dat is goed uitgepakt as U see

2utsv49.jpg

Laatst bewerkt:
Zou hij naturel zijn ?

Jammer, heel erg jammer dit. Hij doet gewoon zijn werk en zomaar gaan ze hem oppakken?

55npf7.jpg

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Zie die dronken aap aan de linker kant dan:roflol:

Ik den dat dat hun taxichauffeur is:D

Uit het GS topic, hoe herken je de superdude pimp :sd: :

guido12.jpg

Vooral die lip gloss :gay: :D

Die dronken taxichauffeur heeft wel meer op dan alleen drank volgens mij ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan de ene kant vind ik het wel grappig.. aan de andere kant zitten er waarschijnlijk weer van die FOK-ecto's achter deze plaatjes.. en dan kan je je afvragen wie de echte verliezer is.

Welke plaatjes Jesaja? Die motivational posters heb ik zelf gemaakt namelijk, en ik ben ****ing beefed to da bone!

Terug
Naar boven