Fitness Seller

Bekende Superdude Opgepakt!

Al die zwarte rand plaatjes.. of maak jij ze?

Ja die 2 heb ik gemaakt.

Dan heb ik niks gezegd.

Mooizo, opgerot met dat stuk uitschot, laat ze maar lekker branden.

wtf die gast is nog best buff :/

whahaha, die zal wel iemand zijn b*ch worden in de prison :p

In de gevangenis in Nederland yeah right :( denk het niet. Hier mag je gewoon op je playstation 3 in je grote kamer met Tv, en als je geluk hebt heeft je gevangenis ook nog een zwembad met sauna. Vorig jaar nog op TV bij Peter R. zo'n gast die in de gevangenis in Nederland drugs dealde, die kamer van die kerel was groter dan mijn woonkamer..

In de gevangenis in Nederland yeah right :( denk het niet. Hier mag je gewoon op je playstation 3 in je grote kamer met Tv, en als je geluk hebt heeft je gevangenis ook nog een zwembad met sauna. Vorig jaar nog op TV bij Peter R. zo'n gast die in de gevangenis in Nederland drugs dealde, die kamer van die kerel was groter dan mijn woonkamer..

Je bent 15 waar praat je over :P ten eerste mag je geen PS3 want je mag geen internet hebben, en een zwembad met sauna heb ik ook nog nooit van gehoord ;)

En drugs dealen in gevangenissen gebeurd overal, in kleine aantallen dan natuurlijk.

Ohhhh kom niet meer bij... lang geleden dat ik zo heb moeten lachen :roflol:

Nu valt het op zijn plaats, hij probeerde eerst bij dat feest zo'n vriendin van me te hosselen.

Die gast zou wel vrienden geweest zijn met Joran.

:eek:Wie had dat nou verwacht:eek:

Gelukkig zijn ze nu op gepakt.:fire:

Je bent 15 waar praat je over :P ten eerste mag je geen PS3 want je mag geen internet hebben, en een zwembad met sauna heb ik ook nog nooit van gehoord ;)

En drugs dealen in gevangenissen gebeurd overal, in kleine aantallen dan natuurlijk.

Als ik 15 ben mag ik niet zeggen wat ik zelf gezien heb op TV???. Je kan een Playstation hebben zonder internet..

[Link niet meer beschikbaar]

Je bent de beste :roflol:

je hebt duidelijk al eens in de gevangenis gezeten :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik snap echt niet hoe meisjes daar in kunnen trappen..

Kon niet anders, dan dat daar iets mis mee was. Lekker roffe kerels, maar konden blijkbaar wel veel chicks scoren!

Terug
Naar boven