- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whahaha, die zal wel iemand zijn b*ch worden in de prison![]()
denk het niet. Hier mag je gewoon op je playstation 3 in je grote kamer met Tv, en als je geluk hebt heeft je gevangenis ook nog een zwembad met sauna. Vorig jaar nog op TV bij Peter R. zo'n gast die in de gevangenis in Nederland drugs dealde, die kamer van die kerel was groter dan mijn woonkamer..In de gevangenis in Nederland yeah rightdenk het niet. Hier mag je gewoon op je playstation 3 in je grote kamer met Tv, en als je geluk hebt heeft je gevangenis ook nog een zwembad met sauna. Vorig jaar nog op TV bij Peter R. zo'n gast die in de gevangenis in Nederland drugs dealde, die kamer van die kerel was groter dan mijn woonkamer..
ten eerste mag je geen PS3 want je mag geen internet hebben, en een zwembad met sauna heb ik ook nog nooit van gehoord 
Je bent 15 waar praat je overten eerste mag je geen PS3 want je mag geen internet hebben, en een zwembad met sauna heb ik ook nog nooit van gehoord
En drugs dealen in gevangenissen gebeurd overal, in kleine aantallen dan natuurlijk.
. Je kan een Playstation hebben zonder internet..Je bent 15 waar praat je overten eerste mag je geen PS3 want je mag geen internet hebben, en een zwembad met sauna heb ik ook nog nooit van gehoord
En drugs dealen in gevangenissen gebeurd overal, in kleine aantallen dan natuurlijk.

In de gevangenis in Nederland yeah rightdenk het niet. Hier mag je gewoon op je playstation 3 in je grote kamer met Tv, en als je geluk hebt heeft je gevangenis ook nog een zwembad met sauna. Vorig jaar nog op TV bij Peter R. zo'n gast die in de gevangenis in Nederland drugs dealde, die kamer van die kerel was groter dan mijn woonkamer..

Ik snap echt niet hoe meisjes daar in kunnen trappen..