Kon niet anders, dan dat daar iets mis mee was. Lekker roffe kerels, maar konden blijkbaar wel veel chicks scoren!
Als je valt op uitgewoonde pukkelfaces die niet in volzinnen kunnen spreken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kon niet anders, dan dat daar iets mis mee was. Lekker roffe kerels, maar konden blijkbaar wel veel chicks scoren!
Als je valt op uitgewoonde pukkelfaces die niet in volzinnen kunnen spreken.
Goed fysiek heeft hij.
Hij was al wel eens voorbij gekomen in het superdude topic.
Niemand een gedachte van: Worden wij nu bb'rs nu ook als loverboys aangekeken?

Dit kwalificeerd ook niet bepaald voor meest intelligente opmerking van het jaar 2008
Met andere woorden je wilt zeggen dat je net zo buff als hem bent?

Nee hoor ik lig soms gewoon in een scheur van sommige opmerkingen hier![]()

Dit kwalificeerd ook niet bepaald voor meest intelligente opmerking van het jaar 2008
Met andere woorden je wilt zeggen dat je net zo buff als hem bent?

Iedereen die hier zit is mega buff swa, je weet tochz![]()
Reacties op Fok:
ik vind hem best geil
ik jou ook
ik ook drib
en hij verkoopt occasions ipv dameslingerie
das nog geiler
ik zie het al voor me, secks op de motorkap van een dikke bmw
WTF

of een maat van hem (ook opgepakt?) ik snap het allemaal niet meer
maandagavond 
Tuurlijk is het een turk Cyan, haha dat zie je toch gelijk zo een koerdische kirro haha
Typische macho mannetje, die met een ketting in zn hand loopt, en constant nediyo lan roept haha
Hij woont hier bij mij in de buurt haha, hij komt heel vaak hier chillen op het terras bij de grand cafe
Moet wel eerlijk zeggen, hier op deze pic ziet ie er totaal niet synthol uit en irl heb ik het eerlijk gezegd ook niet gemerkt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je moest eens weten hoeveel dames hiervoor gevoelig zijn.Al is het maar van korte duur, lang genoeg om te palen.