MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

Heerlijk, ben benieuwd hoelang ze hiervoor gaan krijgen, maar dit soort praktijken worden nog aardig bestraft in NL.

Daarbij komt ook nog eens, dat ze zich na hun vrijlating echt niet zomaar meer in Den Haag kunnen vertonen.

Die gast zal veel aandacht krijgen in prison.
:verneder::hornyna::doggy::suckit:

Dat kan je wel makkelijk zeggen, maar het zal je zusje maar zijn, en het zijn natuurlijk geen volwassen vrouwen die in de maling worden genomen, maar eerder jonge meisjes die gewoon veel problemen thuis etc. hebben, en dan komt er zo'n dude waarbij ze zich veilig kunnen voelen en met veel geld, ze krijgen alles, er gaat een wereld voor hun open, en daarna kunnen ze niet meer terug krabbelen, dus ik zou hier niet zo kortzichtig over praten met als je hier in trapt verdien je het om genaait te worden, want je weet nooit wat er in zo'n meisje haar hoofd om gaat, die diep ongelukkig is.

Dat kan je wel makkelijk zeggen, maar het zal je zusje maar zijn, en het zijn natuurlijk geen volwassen vrouwen die in de maling worden genomen, maar eerder jonge meisjes die gewoon veel problemen thuis etc. hebben, en dan komt er zo'n dude waarbij ze zich veilig kunnen voelen en met veel geld, ze krijgen alles, er gaat een wereld voor hun open, en daarna kunnen ze niet meer terug krabbelen, dus ik zou hier niet zo kortzichtig over praten met als je hier in trapt verdien je het om genaait te worden, want je weet nooit wat er in zo'n meisje haar hoofd om gaat, die diep ongelukkig is.

+1, ik denk dat hij achter tralies zijn spieren als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen.

+1, ik denk dat hij achter tralies zijn spieren als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen.

Denk 't niet hoor in de gevangenis kan je fulltime trainen als je wilt, je heb niet veel andere bezigheden dus trainen is 1 van de grote redenen waarom mensen altijd denken ik kom die tijd er wel doorheen, omdat ze er als een beest uitkomen, en daarbij kan je ook nog is volop vreten omdat je ook niks anders te doen heb, en je kan geen alcohol zuipen, dus als je ooit een tijdje moet branden dan moet je altijd denken dat je er als een beest uit komt.

Denk 't niet hoor in de gevangenis kan je fulltime trainen als je wilt, je heb niet veel andere bezigheden dus trainen is 1 van de grote redenen waarom mensen altijd denken ik kom die tijd er wel doorheen, omdat ze er als een beest uitkomen, en daarbij kan je ook nog is volop vreten omdat je ook niks anders te doen heb, en je kan geen alcohol zuipen, dus als je ooit een tijdje moet branden dan moet je altijd denken dat je er als een beest uit komt.

kom je wel 6 tot 8 keer aan eten toe en de nodige spullen ?

Heerlijk, ben benieuwd hoelang ze hiervoor gaan krijgen, maar dit soort praktijken worden nog aardig bestraft in NL.

Daarbij komt ook nog eens, dat ze zich na hun vrijlating echt niet zomaar meer in Den Haag kunnen vertonen.

waarom niet? Alsof iemand hem iets gaat maken of uberhaupt nog kan herinneren als hij weer vrijkomt.

Hij zal wel een held zijn in het kringetje waar hij verkeert. Zo'n stripfiguur zal alleen omgaan met andersoortige stripfiguren.

Inderdaad, de foto waar hij geblinddoekt wordt meegenomen door het AT zal door iedere dianabol slikkende wannabee gangster op posterformaat uitgeprint worden. En op de slaapkamer met trots opgehangen worden.

Nou nou, zie onze realist eens :D
+1

kom je wel 6 tot 8 keer aan eten toe en de nodige spullen ?

Je kan eten wat je wilt, zolang je maar geld heb, je kan gewoon je eigen boodschappen doen, en ja, je kan zelfs supplementen bestellen, dus je komt echt niks te kort daar, en omdat je daar alleen je geld hoeft uit te geven aan eten, kan je zo duur en veel eten als je zelf wilt, daarbij doe je behalve trainen en beetje sporten de hele dag geen ****, dus aan je rust kom je ook meer dan genoeg toe.

Dat is het "klassieke beeld" van de misplaatste term "loverboys" zoals die nog voorkomt in de oude foldertjes. In praktijk werkt het vaak helemaal niet zo en gaan het er nog veel smeriger aan toe. En ook gezonde gelukkige meisjes worden slachtoffer.

Bekijk dit maar eens. Staan ook links bij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
En dit.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=4006&md5=ee2b64e3f03766c8563f82244e043919

Wikipedia zegt niks over Maria Mosterd. En welk filmpje wijs je precies aan met uitzdenig gemist ?

Post het enkel vanwege de links en kort intro. Geen tijd dingen uit te zoeken nu, sorry.
En kies maar uit.

Terug
Naar boven