XXL Nutrition

Bekende Superdude Opgepakt!

Dat is het "klassieke beeld" van de misplaatste term "loverboys" zoals die nog voorkomt in de oude foldertjes. In praktijk werkt het vaak helemaal niet zo en gaan het er nog veel smeriger aan toe. En ook gezonde gelukkige meisjes worden slachtoffer.

Inderdaad. Ooit een keer een docu op Nederland 1 of dergelijke gezien uit Rusland(die kant in elk geval); Vrouwen werden daar gewoon de auto ingetrokken, dope gevoerd, en werken maar.

west side,thuglife pimp shit ouwe; casanova style. Close the phone b*ch

:roflol:

ik zag ze nét op sbs6 (hart van nerderland ofzo)

Ze zijn best groot trouwens, tenminste 1 ervan.
Sbs liet namelijk foto's in de gym zien.

En btw, er kwam ook in één keer MASSALAH in het beeld te staan.
owh owwwhh:P

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :treuren: :roflol:

die kerel naakt in dat zwembad met champagne, 50cm synthol arms en een huid die bruin gespoten is is een loverboy? :shock:

ik heb nog niet gekeken, maar ik weet haast wel zeker over wie we het hier hebben:D:roflol:

gekeken...het is idd onze vriend Mehmet, die was verkozen als roffste superdude van het jaar:D

op partyflock en superdudes hebben we hem ook al tig keer zien passeren:D

hehe...geweldig dit!:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet je hem nu zien staan die Turkse toeter, wat een karikatuur:laugh:

Een Bodybuilder is het al helemaal niet met dat vette viezige bruine lijf van hem, beetje breed geworden door wat aan het ijzer te hangen en flink te gebruiken dat is alles.

''niets menselijks is mij vreemd'' maar ik snap echt totaal niet dat vrouwen op zo'n kwal kunnen vallen.

Je zou bijna denken dat het Paul Groot of Owen Schumacher van Koefnoen zijn, die in de huid zijn gekropen van 1 of andere mislukte superdude.

Maar deze is echt:hahaha:[/quote]

:haha::haha::haha::haha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::hahaha::lol::lol::lol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

:roflol:

zijn mensen echt zoooooo dom?! Dit is het VanderValk Hotel langs de A4 Ik hoor sommige al denken.... Inderdaad waar dat dansje van die Murat plaats vind. de 3de verdachte die een paar van die filmpjes heeft gepost op youtube is ook opgepakt. Zijn youtube naam is autostad en het filmpje waar murat op voorkomt heet 180cc dna. Dus als iedereen er iets bij wilt posten:D
http://nl.youtube.com/user/autostad
oja wil iemand even dit kenteken nachecken
het gaat om: 70-GZ-KL van een zilver grijze mercedes 3 deurs cuopé
waarschijnelijk is die ook in beslag genomen

zijn mensen echt zoooooo dom?! Dit is het VanderValk Hotel langs de A4Ik hoor sommige al denken.... Inderdaad waar dat dansje van die Murat plaats vind. de 3de verdachte die een paar van die filmpjes heeft gepost op youtube is ook opgepakt. Zijn youtube naam is autoland en het filmpje waar murat op voorkomt heet 180cc dna. Dus als iedereen er iets bij wilt posten:D

Zn naam is autostad op youtube. Ik post er wel iets bij :D

wedden datie in notime vrijkomt?

die gasten zijn niet achterlijk die verdelen altijd hun geld,(familie, vrienden) mocht het ooit in beslag worden genomen dan zijn ze nooit veel kwijt

De eerste dbb-ers melden zich

19tuureluur86 (11 uur geleden) Toon Verbergen
0 Slechte reactie Goede reactie
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
in de gevangenis is het ook zeker lekker donker? hoop dat een grote n*ger jij kontje kapot doet kk honden!

nee.... boekhouder

Terug
Naar boven