MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

Wikipedia zegt niks over Maria Mosterd. En welk filmpje wijs je precies aan met uitzdenig gemist ?

De vraag is nog maar of het op uitzending gemist staat, daarbij komt ook nog eens dat het gezicht van de verdachten niet te zien is, behalve op de foto's van geensT.nl want die hebben daar gewoon schijt aan, en terecht.

in nederlandse gevangenissen heb je veel luxe tov buitenlandse gevangenissen. iets wat niet nodig is, dat kost alleen maar geld

Tja dat snap ik ook niet, maar dat is typisch het sociale Nederland, Nederland wil geen imago krijgen van een oostblok gevangenis, en ik snap best dat je het hier wat softer wil maken, maar ze maken het idd wel een beetje te bont hier, behalve dat je je vrijheid kwijt ben en niet je vrienden kan opzoeken/ergens naartoe gaan/wijven nken wanneer je wilt, heb je het zo slecht nog niet, maar het kost idd alleen maar geld.

het is al aangetoond dat hardere omstandigheden in de bak de criminelen er alleen maar harder op maken

boeie? gewoon nog harder aanpakken, desnoods een paar dagen zonder eten in een werkkamp of isoleercel. je moet ze straffen, niet naar hun zin maken.

het is al aangetoond dat hardere omstandigheden in de bak de criminelen er alleen maar harder op maken

Dat ook, als een crimineel jaren heeft vastgezeten in een echte gevangenis waar het een hel is, dan is de buitenwereld een lachertje voor zo'n iemand, en dan krijgt diegene helemaal schijt aan alles aan iedereen, zo heb je mensen die 2x nadenken voordat ze weer wat doen, maar de hardere criminelen krijgen zo helemaal stalen ballen, en dat is misschien ook 1 van de grote redenen waarom de gevangenissen hier zo soft zijn.

wel lache dat iedereen hier die nog nooit in de gevangenis heeft gezeten het daar zo'n luxe vind :roflol:

Dus het is min of meer een afweging van de procentuele kans dat een crimineel in herhaling valt en daarbij schade veroorzaakt tegenover het vertroetelen van diezelfde groep en daardoor "In the long run" minder kosten maken?

Dus het is min of meer een afweging van de procentuele kans dat een crimineel in herhaling valt en daarbij schade veroorzaakt tegenover het vertroetelen van diezelfde groep en daardoor "In the long run" minder kosten maken?

het hele idee achter gevangenissen (in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken) is dat de criminelen er minder crimineel uitkomen dan dat ze er in gaan.

het hele idee achter gevangenissen (in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken) is dat de criminelen er minder crimineel uitkomen dan dat ze er in gaan.

inderdaad. Straffen als de meeste mensen hier willen werkt gewoon niet. Je moet ze een alternatief bieden en daarin begeleiden. Niet vrijblijvend natuurlijk.

ik denk dat dat wel zowat hetzelfde is als in belgie, geen luxe dus

Hee het is ook geen Hotel
Deze gasten hebben de levens van diverse jonge meiden verwoest.
en zullen het zelfde doen zodra ze weer de kans krijgen.
Het is de bedoeling dat je gestraft wordt en dat je bang bent om opgepakt te worden. Heb niet de indruk dat dit soort criminelen bang zijn om opgepakt te worden en zo een straf uit te zitten.
In Turkey of Marocco (waar ze vandaan komen) daar wordt je met 20 man in een klein celletje gedonderd. In Amerika is het ook al niet beter dus hier is het echt luxe in verhouding met dat soort landen. Maar wat mij betreft gaan die gasten ook zo'n klein klote celletje met de grootste gasten die ze wel ff een lesje in onderdanigheid leren. Net zoals zij met die meiden deden.
Nee ik heb geen medeleiden met dit soort types

Ze moeten gewoon alle criminelen naar Tessel sturen..

whaha wat een kneus zeg! serves him right, pannekoek.

Terug
Naar boven