- Waardering
- 5
En dan komt er een tijd dat je hele C schijf-backuppen toch wel degelijk belangrijk en op tijd is geweest!!
Voor alle duidelijkheid ik moet een 99,9% garantie hebben dat deze terugzetten (backup) van de gehele C schijf veilig is en min of meer een 99,9% garantie geeft dat ik dadelijk alles heb zoals het was (voor de backup) qua; bestanden,geinstalleerde programs, instellingen,data-capaciteit etc...
Dit kan en mag eigenlijk niet misgaan daar het om zeer belangrijke data gaat en ook nog een x aantal 10 Gb's
Wat is het probleem/situatie-schets;
* Mijn desktop (asus p5v moederboard, 2 gb ram geh. core 2 duo; 1,86 ghz) zelfbouw.
* problemen zijn eigenlijk onstaan na de schijfopruiming,defragmentatie. Deze zijn uitgevoerd na de backup (thank god for it)
* Er zit voor alle duidelijkheid geen internet op, geen internet aansluiting.
* Er is met 2 verschillende virusscanners gescand en niets gevonden.
Problemen bestaan uit:
- zomaar uitvallen vooral tijdens bewerkingen.
- Instabiliteit van externe audio apparatuur (alhoewel dit ergens nogal meevalt)
- Problemen met opstarten (schijfdefrgematie soms...)
- vastlopen op allerlei zaken
- geen voledige weergave van bijv. takenbalk (soms...)
Ik heb dus de gehele C-schijf gebackupt met alles zoals het was en is.
Ik heb geen enkel verstand en ervaring met backuppen terugzetten. Laastaan met erg belangrijke bestanden/data.
1. Hoe alles terug te zetten (northon Gost 12). Moet ik eerst alles c shijf leegmaken (erg angstig
voor).
2. Neem aan dat ie er net zolang overdoet met het terugzetten als het backuppen zelf?
3. lopen mijn interne G en E schijf gevaar?
4. Hoe kan ik dit alles zo; accuraat,veilig en slim mogelijk doen?
5. Hoef ik dadelijk geen complete programma's meer te herinstaleren?
6. Welke zaken,feitjes enz... moet ik rekening mee houden?
Voor meer vragen,details,info vraag me maar raak!
Voor alle duidelijkheid ik moet een 99,9% garantie hebben dat deze terugzetten (backup) van de gehele C schijf veilig is en min of meer een 99,9% garantie geeft dat ik dadelijk alles heb zoals het was (voor de backup) qua; bestanden,geinstalleerde programs, instellingen,data-capaciteit etc...
Dit kan en mag eigenlijk niet misgaan daar het om zeer belangrijke data gaat en ook nog een x aantal 10 Gb's
Wat is het probleem/situatie-schets;
* Mijn desktop (asus p5v moederboard, 2 gb ram geh. core 2 duo; 1,86 ghz) zelfbouw.
* problemen zijn eigenlijk onstaan na de schijfopruiming,defragmentatie. Deze zijn uitgevoerd na de backup (thank god for it)
* Er zit voor alle duidelijkheid geen internet op, geen internet aansluiting.
* Er is met 2 verschillende virusscanners gescand en niets gevonden.
Problemen bestaan uit:
- zomaar uitvallen vooral tijdens bewerkingen.
- Instabiliteit van externe audio apparatuur (alhoewel dit ergens nogal meevalt)
- Problemen met opstarten (schijfdefrgematie soms...)
- vastlopen op allerlei zaken
- geen voledige weergave van bijv. takenbalk (soms...)
Ik heb dus de gehele C-schijf gebackupt met alles zoals het was en is.
Ik heb geen enkel verstand en ervaring met backuppen terugzetten. Laastaan met erg belangrijke bestanden/data.
1. Hoe alles terug te zetten (northon Gost 12). Moet ik eerst alles c shijf leegmaken (erg angstig
voor).2. Neem aan dat ie er net zolang overdoet met het terugzetten als het backuppen zelf?
3. lopen mijn interne G en E schijf gevaar?
4. Hoe kan ik dit alles zo; accuraat,veilig en slim mogelijk doen?
5. Hoef ik dadelijk geen complete programma's meer te herinstaleren?
6. Welke zaken,feitjes enz... moet ik rekening mee houden?
Voor meer vragen,details,info vraag me maar raak!

) zei dat hij daar niet direct het nut van inzag.