AndroidHealthClinic

Belasting op vlees en zuivel omhoog, betaalbare alternatieven?

Bezoekers in dit topic

Ik neem deze, 80 gr proteine per 100gr


5 kg voor 78 euro, en dan dit:
Dus heb laatst voor 100 eurotjes 10 kg gehaald :p
1678792385340.png
 
Vermoeiend dit.

Je quote iemand die het niet eens over Bulk had en doet nog de fluit emoji erachteraan vanwege het 'grote' verschil.
Screenshot_20230314-121755_Chrome.jpg


Whatever.
 
Vermoeiend dit.

Je quote iemand die het niet eens over Bulk had en doet nog de fluit emoji erachteraan vanwege het 'grote' verschil.
Bekijk bijlage 579113

Whatever.
Ik weet dat jij graag woorden in mensen hun mond legt maar ik heb duidelijk benoemd dat ik 't (wel) over Bulk had. Ik heb niet het wereldwijde web afgezocht en elke whey zitten vergelijken nee.
Weet evengoed dat vegan proteïnepoeder bij bepaalde merken zowat even duur is als goud.
 
Geen ruzie maken 😘 laat Jezus in je hart.
 
Ik weet dat jij graag woorden in mensen hun mond legt maar ik heb duidelijk benoemd dat ik 't (wel) over Bulk had. Ik heb niet het wereldwijde web afgezocht en elke whey zitten vergelijken nee.
Weet evengoed dat vegan proteïnepoeder bij bepaalde merken zowat even duur is als goud.
Ok.
 
Ben benieuwd of de ouderwetse manier dan meer rendabel wordt: zelf dieren houden en ze t.z.t. (laten) slachten. Of een stier kopen voor de slacht. Vlees kan vervolgens in de vriezer. Dan heb je kwaliteitsvlees en als je de dieren zelf houdt, heb je ook nog invloed op hun kwaliteit van leven.

Ot: pinda's zijn op het moment relatief goedkoop.
 
Is hun whey dan zo duur of hun vegan proteïnepoeder zo goedkoop?
Denk dat de whey vergelijkbaar is, vegan proteïnepoeder is goedkoop.
 
Denk dat de whey vergelijkbaar is, vegan proteïnepoeder is goedkoop.
Denken hebben we niet veel aan. We zijn wel hollanders maar als het echt zo goed en goedkoop was, waarom wordt het zo weinig gebruikt dan?
 
Vlees bij musclemeat kopen en niet bij de appie.
Whey is een optie, niet verplicht om te nemen.
 
Denken hebben we niet veel aan.
In Holland hebben ze voor zover ik weet ook een internetverbinding waardoor je 't zelf kan opzoeken als je 100% zekerheid wilt. Heb ik evengoed moeten doen gezien ik 't niet koop.
We zijn wel hollanders maar als het echt zo goed en goedkoop was, waarom wordt het zo weinig gebruikt dan?
Omdat 't vaak niet zo goedkoop is.
Verder zal het wel niet zo weinig gebruikt worden aangezien het aanbod elk jaar meer en meer groeit.
 
Ik denk dat ik maar een hengel ga kopen en voortaan net als die Polen de sloten ga leegvissen van karpers.

Nom nom nom
 
Ik denk dat ik maar een hengel ga kopen en voortaan net als die Polen de sloten ga leegvissen van karpers.

Nom nom nom
Die kun je ook vangen met erwten als aas, vegan ass hell
 
Vegan poeder is alleen vrij goor. Dikke drab vergelijken met normale whey.
Helaas :o
 
Hebt van plantaardige bronnen weer aanzienlijk meer nodig toch?
 
Back
Naar boven