XXL Nutrition

Belasting op vlees en zuivel omhoog, betaalbare alternatieven?

Denken hebben we niet veel aan. We zijn wel hollanders maar als het echt zo goed en goedkoop was, waarom wordt het zo weinig gebruikt dan?
Omdat het hoofd van mensen vol zit met ideeën als:
- dierlijk = kracht,
- niet dierlijk is per definitie minder goed,
- minder compleet,
- kunstmatig,
- onbekend maakt onbemind.

Voor een groot deel dezelfde ideeën als over insecten, al zijn die wel dierlijk.

Zelf neig ik ook naar whey, maar rationeel gezien zou het toch niet zoveel uit mogen maken.

Ik hoorde van een bodybuilder die naast z'n 925 ging coachen om de ossehaas te kunnen blijven betalen, lijkt wel een piramidespel...
:trollface:
Is de bedoeling om mijn andere job op den duur af te bouwen. Binnenkort gaat daar de eerste dag al af waarschijnlijk.
Ik ben gewoon blij dat mijn ouders er vroeger op gehamerd hebben dat ik een fatsoenlijke opleiding zou doen zodat ik een fatsoenlijke baan zou kunnen krijgen. Als ik zie hoe bewust sommige mensen over elke cent moeten nadenken hier… damn zo’n leven zou niks voor mij zijn. Ik ga best bewust om met mijn geld en heb nog nooit geldzorgen gehad. Maar wil wel een beetje leven zoals ik dat graag wil.

Is de bedoeling om mijn andere job op den duur af te bouwen. Binnenkort gaat daar de eerste dag al af waarschijnlijk.
Ik ben gewoon blij dat mijn ouders er vroeger op gehamerd hebben dat ik een fatsoenlijke opleiding zou doen zodat ik een fatsoenlijke baan zou kunnen krijgen. Als ik zie hoe bewust sommige mensen over elke cent moeten nadenken hier… damn zo’n leven zou niks voor mij zijn. Ik ga best bewust om met mijn geld en heb nog nooit geldzorgen gehad. Maar wil wel een beetje leven zoals ik dat graag wil.
Waarschijnlijk helpt je opleiding je ook nog enorm met coaching en het is leuk dat je van je passie op zijn minst deels je werk kan maken.

De toekomst:

Bij Bulk is vegan proteïnepoeder momenteel zo'n 20 tot 40 euro goedkoper dan whey (2.5kg) :fluit:
IMG_20230314_100613.jpg
IMG_20230314_100632.jpg
IMG_20230314_100623.jpg
Dat komt ook omdat er geen protein in die veganprotein zit

Van eiwitpoeder niet, is 99% van de tijd voor gecorrigeerd.
Hoe dik is jouw plantaardige eiwitpoeder?

Ik heb na vele uittesten nooit een goede kunnen vinden behalve 1 uit Slowakije. Gezeik met bestelkosten etc. dus bestel toch liever weer eens in NL.

Hoe dik is jouw plantaardige eiwitpoeder?

Ik heb na vele uittesten nooit een goede kunnen vinden behalve 1 uit Slowakije. Gezeik met bestelkosten etc. dus bestel toch liever weer eens in NL.
Als je 't mengt met melk heeft 't de dikte van melk, met water een pak dunner.
Zelf mix ik er nog 150 gr diepvries aardbeien bij met een schepje sucralose dan is 't net een milkshake.

Wat kost die party mix per gr proteine?

Nepvlees natuurlijk.

Moet je voor de gein eens zoeken op gyros op jumbo.com. Krijg je iets van 8 nepvlees producten en 2 of 3 ekte dieren... :dunno:
Ik vind dit een beetje verwarrend de laatste tijd.
Al enkele malen een stuk ''kaas'' zo teruggelegd. Staat er op dat het vegan is.
Hetzelfde met ''vlees''.

Niks op tegen dat het bestaat en leuk dat er mensen zijn die zo hun steentje willen bijdragen aan welk doel ook.

Maar wat mij betreft mogen ze beter gesorteerd liggen in de winkel.

Waarom eten we in Nederland geen paarden?
Of geit ? Of waterkonijn?

Terug
Naar boven