jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
heb in het algemeen niets tegen nederlanders maar ik vind jullie jeugd wat ****ed up... te vrij geen respect voor oudere mensen. teveel drugs enzo
wat ik ook niet versta is waarom jullie altijd naar plekken gaan waar er al zoveel nederlanders op vakantie zijn:s was dit jaar gaan surfen in een club in spannje. aan dat strand lagen er meerdere campings. 1 van die campins had 80% nederlanders als klant. die waar ik in zat had er denk ik2
maar 1 van de zoveel voorbeelden.
belgen daarintegen zijn soms echt achterlijk! niet de stedelingen maar degene die op de boerenbuiten wonen. zo bang van de grote stad enzo. mijn moeder heeft talloze collegas die in brussel komen werken en nog nooit een toertje hebben gedaan... ze gaan ook vaak in massa op vakantie maar niet zoveel als de nederlanders.
nederlanders zijn langs een kant veel opener dan belgen maar er zijn ook meer extemisten in nederland. belgen zijn dan wat meer gesloten maar er zijn minder extremen. elk heeft natuurlijk zen voor en nadelen.
ik ben belg btw
wat ik ook niet versta is waarom jullie altijd naar plekken gaan waar er al zoveel nederlanders op vakantie zijn:s was dit jaar gaan surfen in een club in spannje. aan dat strand lagen er meerdere campings. 1 van die campins had 80% nederlanders als klant. die waar ik in zat had er denk ik2
maar 1 van de zoveel voorbeelden.belgen daarintegen zijn soms echt achterlijk! niet de stedelingen maar degene die op de boerenbuiten wonen. zo bang van de grote stad enzo. mijn moeder heeft talloze collegas die in brussel komen werken en nog nooit een toertje hebben gedaan... ze gaan ook vaak in massa op vakantie maar niet zoveel als de nederlanders.
nederlanders zijn langs een kant veel opener dan belgen maar er zijn ook meer extemisten in nederland. belgen zijn dan wat meer gesloten maar er zijn minder extremen. elk heeft natuurlijk zen voor en nadelen.
ik ben belg btw

), wat een armoedzaaierige boel zeg. Zo'n smerige indruk op mij achter gelaten dat ik er nooit meer terug heen wil, voelt gewoon aan als een tweederangs nederland