MuscleMeat

belgen en Nederlanders?

heb in het algemeen niets tegen nederlanders maar ik vind jullie jeugd wat ****ed up... te vrij geen respect voor oudere mensen. teveel drugs enzo

wat ik ook niet versta is waarom jullie altijd naar plekken gaan waar er al zoveel nederlanders op vakantie zijn:s was dit jaar gaan surfen in een club in spannje. aan dat strand lagen er meerdere campings. 1 van die campins had 80% nederlanders als klant. die waar ik in zat had er denk ik2:p maar 1 van de zoveel voorbeelden.

belgen daarintegen zijn soms echt achterlijk! niet de stedelingen maar degene die op de boerenbuiten wonen. zo bang van de grote stad enzo. mijn moeder heeft talloze collegas die in brussel komen werken en nog nooit een toertje hebben gedaan... ze gaan ook vaak in massa op vakantie maar niet zoveel als de nederlanders.

nederlanders zijn langs een kant veel opener dan belgen maar er zijn ook meer extemisten in nederland. belgen zijn dan wat meer gesloten maar er zijn minder extremen. elk heeft natuurlijk zen voor en nadelen.

ik ben belg btw

Nederlanders die in België wonen ... zijn degoutant.
Nederlanders uit NL zelf zijn over het algemeen chill, btw gabbers in Nederland zijn veel chiller/vriendelijker dan Belgische gabbers, dat merk je zoal op feesten.

Gabbers zijn zwabbers.

Ik heb absoluut niets tegen Nederlanders .

heb in het algemeen niets tegen nederlanders maar ik vind jullie jeugd wat ****ed up... te vrij geen respect voor oudere mensen. teveel drugs enzo

wat ik ook niet versta is waarom jullie altijd naar plekken gaan waar er al zoveel nederlanders op vakantie zijn:s was dit jaar gaan surfen in een club in spannje. aan dat strand lagen er meerdere campings. 1 van die campins had 80% nederlanders als klant. die waar ik in zat had er denk ik2:p maar 1 van de zoveel voorbeelden.

belgen daarintegen zijn soms echt achterlijk! niet de stedelingen maar degene die op de boerenbuiten wonen. zo bang van de grote stad enzo. mijn moeder heeft talloze collegas die in brussel komen werken en nog nooit een toertje hebben gedaan... ze gaan ook vaak in massa op vakantie maar niet zoveel als de nederlanders.

nederlanders zijn langs een kant veel opener dan belgen maar er zijn ook meer extemisten in nederland. belgen zijn dan wat meer gesloten maar er zijn minder extremen. elk heeft natuurlijk zen voor en nadelen.

ik ben belg btw
Lol nederlanders zitten gwn overal op vakantie, ik denk niet dat er ergens een locatie is waar er geen nederlanders te vinden zijn in de zomer:D

Lol nederlanders zitten gwn overal op vakantie, ik denk niet dat er ergens een locatie is waar er geen nederlanders te vinden zijn in de zomer:D

de enige plekken waar ik massal nederlanders heb gezien is zuid frankrijk en noord spanje:p

Ik had altijd een slecht beeld bij belgen, omdat er vroeger altijd zoveel belgen moppen verteld werden. Dit beeld is veranderd, door de belgen op dbb. :thumbup:

Ik had altijd een slecht beeld bij belgen, omdat er vroeger altijd zoveel belgen moppen verteld werden. Dit beeld is veranderd, door de belgen op dbb. :thumbup:

Die moppen slaan nergens op.

Wij hebben hier ook van die boekjes over nederlanders.
Staat bomvol met dezelfde moppen alleen vervangen ze belg door nederlander.

Wat hebben Nederlanders tegen Belgen?

Ik weet niet waar dat vandaan komt maar in mijn omgeving ken ik niemand die iets tegen Belgen heeft.

Ikzelf vind Belgen over het algemeen hilarisch, niet vervelend bedoeld, integendeel.
Dat accent en dan van die gezegdes, spreekwoorden en uitdrukkingen waar niemand van begrijpt waar het over gaat (Nederlanders dan).

Prachtig is dat, ik lig altijd binnen no-time in een scheur

Ik weet niet waar dat vandaan komt maar in mijn omgeving ken ik niemand die iets tegen Belgen heeft.

Ikzelf vind Belgen over het algemeen hilarisch, niet vervelend bedoeld, integendeel.
Dat accent en dan van die gezegdes, spreekwoorden en uitdrukkingen waar niemand van begrijpt waar het over gaat (Nederlanders dan).

Prachtig is dat, ik lig altijd binnen no-time in een scheur

hahaaa dat is waar als belg vind ik dat ook:p wat mij altijd verbaasd is dat jullie woorden als kanker jood enzo als scheldwoord zien:p of sommige uitdrukkingen:d

Belgen zijn omslachtig en Nederlands direct.

Ach, ieder land heeft zijn contingent aan grootmongolen.

Ik vind Nederland en nederlanders top .

Kan je lekker je eigen taal spreken ;)

Ik heb door Jambers een vertroebeld beeld gekregen bij Belgen...

ik ben 1 keer in belgie geweest als kind ( :o ), wat een armoedzaaierige boel zeg. Zo'n smerige indruk op mij achter gelaten dat ik er nooit meer terug heen wil, voelt gewoon aan als een tweederangs nederland

• Like
Waarderingen: Felo
Belgen zijn prima.

Helaas zijn ze wat onderontwikkeld tov Nederlanders maar daar kan aan gewerkt worden :)

Belgen zijn veel beleefder. Iedereen in Nederland heeft een grote b**kes (inclusief mijzelf). Dat is aan de ene kant ook onze kracht (we zijn adrem en assertief, iets wat Belgen vaak nog missen) maar het kan ook in ons nadeel werken. Ik kan het met Belgen (en ja ook Duitsers) op vakantie altijd goed vinden. Fransen daarentegen...

Terug
Naar boven