@Slettiebettie: Face it, de wereld van nu gaat veel sneller als vroeger, en daardoor leer je automatisch de belangrijke dingen eruit te filteren. Nu is dat makkelijker als je jonger bent dan dat je ouder bent. Vraag een willekeurige 40+ er iets van de computer en 80% die je een knap antwoord kan geven. Mensen van nu zijn daar veel bedrevener in om dat ze daar mee opgegroeit zijn, wat natuurlijk helemaal niet gek is.
Daarbij lijkt het me sterk dat ze allemaal niet weten hoe email werkt. No offence maar iedereen die niet weet hoe dat werkt, zijn volgens mij niet bijzonder bedeeld door moeder natuur(uitgezonderd mensen van 55+)
De generatie Einstein slaat meer op het feit dat wij met de hedendaagse dingen makkelijker omgaan dan de oudere generatie, wat logisch is omdat het leeuwendeel van de Economie toegespitst is op de jongere generatie, aangezien die meer consumeren dan de ouderen dat doen.
Iedereen die de generatie van nu aan het bashen is is gewoon sneu, en moet zich niet zo aangesproken voelen. Tuurlijk zitten de jongeren van nu meer achter de computer en spelen minder buiten, maar is dat nou echt zo verkeerd? De sociale aspecten zijn er niet minder op geworden als vroeger hoor...
Dat wij een stuk minder praktisch zijn dan de oudere generatie is LOGISCH Jullie zijn opgegroeit met zulke dingen. Daar waar wij weer opgroeien met de computers. Dat er dan hier veroordeeld word dat de jongere generatie niet zo praktisch aangelegd is als de oudere generatie is dus niet meer dan een LOGISCH product van de hedendaagse maatschappij.
Dan het deel dat sommige mensen vervreemden achter de computer van de buitenwereld. Net alsof je die vroeger niet had? Die mensen gingen dan een boek lezen, of weet ik veel doen alleen in hun kamer. Dat die mensen niet naar buiten gaan heeft meer te maken met hun persoonlijkheid en hun prioriteiten dan met de computer.
Dit is best een lang stuk geworden maar ik vind het gewoon echt pure onzin dat er zo gebashed word op de "jongere generatie" En dat er hier zoveel stereotypen worden aangehaald, ga dan met duidelijke voorbeelden uit je omgeving je stelling bekrachtigen.