Fitness Seller

Belgie, wedstrijden en anabolen

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Ooit, ik zeg OOIT binnen een jaartje of 4-5 zou ik eens een wedstrijd willen draaien, als dat niet lukt is dat voor mij geen ramp.

Maar zat toch met een vraag ivm de wet hier in belgie, zoals jullie weten wordt er streng gecontroleerd op anabolen en valt "het gele busje" soms in een gym binnen en controleert iedereen.

Hoe wordt dat dan gedaan op een wedstrijd waar anabolen toegestaan zijn, bvb de categorie 90+ ze kunnen er toch onmogelijk van uitgaan dat er niet gebruikt wordt in die categorie..

Hoe zit dat dan, wordt daar dan gecontroleerd, of is het zo dat je ervoor moet zorgen dat het uit je urine/bloed is verdwenen wanneer je wedstrijd begint?

Je moet veel water drinken, dan mengt het spul met het water en dan plas je het weg en dan kan je zo ervoor zorgen dat je 3-4 dagen van tevoren al je anabolen uit je urine/bloed verwijdert.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet veel water drinken, dan mengt het spul met het water en dan plas je het weg en dan kan je zo ervoor zorgen dat je 3-4 dagen van tevoren al je anabolen uit je urine/bloed verwijdert.

Idd, WAT?

Zoiezo kan dit niet want als je urine te waterig is aanvaarden ze dat niet en ben je zoiezo gediskwalificeerd, ook omdat dit kan wijzen op diuretica..

Dusja, weet iemand met ervaring het antwoord aub?

http://www.youtube.com/watch?v=h-pW0uX1wTs

Pleas GTFO!

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 00:39 ----------

OT: de meeste gaan gwoon in Nederland hun wedstrijdjes doen
@Belgie: wat de meeste doen is gewoon ziek aan de HGH zitten + enkel op korte esters werken (je zoekt de detectie tijd op van de roids die je wilt gebruiken en je gebruikt dit voor je wedstrijd)

Zo zorg je dat alles uit je systeem is voor je moet plassen:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven