XXL Nutrition

Belgie: Welke partij voor de verkiezingen 2006 (2 bezoekers)

Op welke partij stem jij??

  • Spirit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groen!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Vlaams Belang

    Stemmen: 38 48,1%
  • NV.A

    Stemmen: 3 3,8%
  • VLD

    Stemmen: 5 6,3%
  • CD&V

    Stemmen: 3 3,8%
  • SP.A

    Stemmen: 6 7,6%
  • Vivant

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ik ben Nederlander

    Stemmen: 22 27,8%

  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

de partij waar ik altijd al op gestemd heb

vlaams belang

En waarom, als ik vragen mag....
want mijn ervaringen hebben mij geleerd dat op het VB stemmen meestal van thuis uit aangeleerd word;)...
no disrespect and all:o
 
En waarom, als ik vragen mag....
want mijn ervaringen hebben mij geleerd dat op het VB stemmen meestal van thuis uit aangeleerd word;)...
no disrespect and all:o

domme opmerking.
ik stem ook voor vlaams belang en heb het niet thuis geleerd
 
En waarom, als ik vragen mag....
want mijn ervaringen hebben mij geleerd dat op het VB stemmen meestal van thuis uit aangeleerd word;)...
no disrespect and all:o

domme opmerking.
ik stem ook voor vlaams belang en heb het niet thuis geleerd

Ik zeg ook meestal;) (en spreek uit ervaring;)), en waarom stem jij dan op VB??
Puur uit interesse...
 
ik stem op het belang omdat het in belgie leefbaar moet worden .

meer blauw op straat en profiteurs van illigalen aanpakken die toch maar geld krijgen en niks betekenen voor het land . ook ben ik voorstander voor een onafhankelijk vlaanderen . weg met de geldstroom nar de luie walloniers
 
N-VA. :bow:
Waarom? Omdat ze voor mij de beste standpunten hebben en ik gematigd rechts ben.
 
ik stem op het belang omdat het in belgie leefbaar moet worden .

meer blauw op straat en profiteurs van illigalen aanpakken die toch maar geld krijgen en niks betekenen voor het land . ook ben ik voorstander voor een onafhankelijk vlaanderen . weg met de geldstroom nar de luie walloniers


euh koetje, iets met pot & ketel? :o
 
zou er nu een kans zijn dat het vb een absolute meerderheid heeft?
en ja kunnen ze dan regeren? en niet meer in de oppositie zitten?

en wat indien nee?
 
N-VA. :bow:
Waarom? Omdat ze voor mij de beste standpunten hebben en ik gematigd rechts ben.
Bart De Wever kan het goed uitleggen en ik ben het haast met alles wat hij zegt eens. Ik vrees alleen dat de NVA relatief weinig in de pap te brokken heeft. Hopelijk volgt CD&V hen een beetje in de standpunten.

zou er nu een kans zijn dat het vb een absolute meerderheid heeft?
en ja kunnen ze dan regeren? en niet meer in de oppositie zitten?

en wat indien nee?
Ik denk wel op bepaalde plaatsen dat het dichtbij zal komen. Laat ze gewoon eens regeren is mijn mening. Als ze zich weten te matigen in standpunten, en een goed beleid voeren met anderen dan is dat ok, bakken ze er niks van dan is het meteen gedaan en verliezen ze ook de aanhang. Zoals men nu doet: alsof ze niet bestaan, daar los je niets mee op. Mensen gaan juist opzettelijk stemmen op de partij die op voorhand uitgesloten wordt, al was het maar als protest.
 
nou ja, wat ik zie is wel dat de meerderheid van de "stemmers: (:p) op VB stemt...dus mss winne ze dit jaar, als ze dat doen....lekker, want ik wil ze wel eens zien stuntelen (ik denk dat ze hun standpunten nooit zullen kunnen waarmaken;))...
Moesten ze nou eens niet zo rascistisch zijn, dan gingen mss wel meer mensen op hen stemmen;)...maar ze zijn een beetje extreem...
 
Tja racistisch zijn ze niet, dat is namelijk verboden. Linkse groeperingen noemen hen racistisch omdat ze de waarheid zeggen. Dat is juist het probleem in Belgie: als je de waarheid zegt ben je meteen racist. Ik heb nog nooit één leugen gelezen van VB.

Maar goed ik ga maar niet teveel verdedigen, ieder zijn eigen mening en stem.
 
Tja racistisch zijn ze niet, dat is namelijk verboden. Linkse groeperingen noemen hen racistisch omdat ze de waarheid zeggen. Dat is juist het probleem in Belgie: als je de waarheid zegt ben je meteen racist. Ik heb nog nooit één leugen gelezen van VB.

Maar goed ik ga maar niet teveel verdedigen, ieder zijn eigen mening en stem.

Ja, is wel waar...kheb ze ook nog nooi thoren liegen...maar jun stanpunten slaan niet echt aan bij mij.
Die geldstroom naar Wallonie zal wel een reden hebben, tuurlijk moeten (profiterende) illigalen teruggestuurd worden...
Kweet niet direct andere standpunten van hen:o
 
Tja racistisch zijn ze niet, dat is namelijk verboden. Linkse groeperingen noemen hen racistisch omdat ze de waarheid zeggen. Dat is juist het probleem in Belgie: als je de waarheid zegt ben je meteen racist. Ik heb nog nooit één leugen gelezen van VB.

Maar goed ik ga maar niet teveel verdedigen, ieder zijn eigen mening en stem.

OMG,VB niet racistisch???!!! laat me niet lachen, het voormalige vlaams blok is nog veroordeeld geweest wegens racisme,denk je nu echt dat er behalve de naam veel aan die partij veranderd is???trouwens wel een rare redenering: ze zijn niet racistisch WANT dat is verboden....
het is wel een feit dat het cordon sanitaire dikke bullshit is...we leven nu eenmaal in een democratie en dat wil zeggen dat het volk kiest wie het land regeert...als ze zomaar eventjes een partij opzijzetten gaat dat volgens mij toch wel in tegen de democratie,hoezeer ik ook tegen het vb ben (ben er namelijk ook van overtuigd dat het rap zou gedaan zijn indien ze in de regering zaten,dus zeg ik "let's get it over with" want ze blijven toch stijgen...de regering kan ze niet blijven negeren als de meerderheid van de bevolking erop stemt)
 
is nogal duidelijk eh :p vlaams belang zoals meeste stemmen :)
 
nou ja, wat ik zie is wel dat de meerderheid van de "stemmers: (:p) op VB stemt...dus mss winne ze dit jaar, als ze dat doen....lekker, want ik wil ze wel eens zien stuntelen (ik denk dat ze hun standpunten nooit zullen kunnen waarmaken;))...
Moesten ze nou eens niet zo rascistisch zijn, dan gingen mss wel meer mensen op hen stemmen;)...maar ze zijn een beetje extreem...
niet raar maar waar, er zijn ook veel allochtonen die op het vb stemmen :)

maar goed, wil es ook zien wat het vb ervan maakt
 
Dus de boodschap is, kleur het VB-bolletje op 8 oktober, and give these mother****ers a go;)...
Mij intresseert het eigenlijk geen moer wie er wint, beter worden doet het toch niet;)...
Mss stem ik wel op VB, ookal ben ik zwaar tegen rascisme:D
 
Ik zeg ook meestal;) (en spreek uit ervaring;)), en waarom stem jij dan op VB??
Puur uit interesse...

omdat ik het haat dat vreemdelingen zo veel voordelen krijgen, je moet nog maar een scheet laten of er staan 30 asielzoekers aan je deur die niet meer willen eten tot ze wt van je belastingsgeld krijgen
 
OMG,VB niet racistisch???!!! laat me niet lachen, het voormalige vlaams blok is nog veroordeeld geweest wegens racisme,
Veel mensen denken idd zoals jij nu denkt. Namelijk dat die veroordeling betekent dat ze racistisch waren of zijn, whatever. Het grappige aan de zaak is dat heel die veroordeling totaal waardeloos was. Om te beginnen is het opgezet door de regering, eerste keer besliste de rechter dat het niet hun taak is om daarover te oordelen maar het volk (maw de democratie). Vervolgen ging met verder met het "centrum voor gelijke kansen" die dan maar een poging ging ondernemen om de grootste partij van Vlaanderen de das om te doen. Ze zochten de meest linkse rechter die ze konden vinden (een Waal) waarvan ze op voorhand wisten dat die het VB zou veroordelen (op grond van een oud programma dat ze al jaren niet meer gebruiken). Maar voor dat dit hele spelletje werd opgezet heeft de regering eerst nog even vliegensvlug de grondwet veranderd zodat de vrije meningsuiting een beetje verminderd kon worden. Had natuurlijk niets met racisme te maken, wel met hoe maken we het VB monddood, zodat "wij democratische partijen" er geen last meer van hebben.


denk je nu echt dat er behalve de naam veel aan die partij veranderd is???
Er is wel degelijk wat veranderd ten opzichte van het 70 punten plan en ook hun campagnes zijn minder hard neergezet. Het lijkt erop dat ze anders tegen de zaken aan kijken. Dat kan ook niet anders want als je zoveel stemmen hebt, dan denk je toch ergens democratisch, je maakt mij niet wijs dat zoveel Vlamingen racist zijn hoor. Gaat gewoon over wat er moet veranderen in Belgie.

trouwens wel een rare redenering: ze zijn niet racistisch WANT dat is verboden....
Hoezo? Als racisme verboden is en zijn zijn er echt regelmatig schuldig aan dan zouden ze niet meer bestaan, of boetes krijgen, of gevangenisstraf krijgen. Ze zijn niet racistisch, ze wijzen enkel op de problemen in de maatschappij, en die zijn toevallig voor een deel te wijten aan generaties van gastarbeiders, die toevallig Marokkaanse afkomst hebben.

het is wel een feit dat het cordon sanitaire dikke bullshit is...we leven nu eenmaal in een democratie en dat wil zeggen dat het volk kiest wie het land regeert...als ze zomaar eventjes een partij opzijzetten gaat dat volgens mij toch wel in tegen de democratie,hoezeer ik ook tegen het vb ben (ben er namelijk ook van overtuigd dat het rap zou gedaan zijn indien ze in de regering zaten,dus zeg ik "let's get it over with" want ze blijven toch stijgen...de regering kan ze niet blijven negeren als de meerderheid van de bevolking erop stemt)
Geheel mee eens. En als ze dan weigeren om in de regering te komen, of niet goed kunnen samenwerken met andere partijen omdat het botst, of door slecht beleid, dan leg ik mij erbij neer en stem ik onmiddelijk voor NVA/CD&V.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo? Als racisme verboden is en zijn zijn er echt regelmatig schuldig aan dan zouden ze niet meer bestaan, of boetes krijgen, of gevangenisstraf krijgen. Ze zijn niet racistisch, ze wijzen enkel op de problemen in de maatschappij, en die zijn toevallig voor een deel te wijten aan generaties van gastarbeiders, die toevallig Marokkaanse afkomst hebben.

Volgens mij zaten er ook genoeg Turken en Italianen tussen hoor;)
 
Bart De Wever kan het goed uitleggen en ik ben het haast met alles wat hij zegt eens. Ik vrees alleen dat de NVA relatief weinig in de pap te brokken heeft. Hopelijk volgt CD&V hen een beetje in de standpunten.
Ja vind het ook jammer dat ze zo klein blijven. Zou wel es willen weten wat ze als zelfstandige partij zouden doen. Denk trouwens dat de samenwerking met CD&V wel goed zit. Hier in de gemeente gaan de beide partijen nu ook een kartel vormen, ben ik wel tevreden mee.
 
N-VA. :bow:
Waarom? Omdat ze voor mij de beste standpunten hebben en ik gematigd rechts ben.

zou ik in eerste instantie ook doen maar het is toch een verspilde stem .

daarom vlaams belang :cool:
 
Back
Naar boven