MuscleMeat

belgische acteur komt 27 kg bij voor film

"vetgemest" slaagt op het feit dat hij dit doet voor zijn rol als "vetmester"

vetgemest -> vetmester, snap je
jaa ok dat had ik ook wel door maar bedoel gewoon toen ik het artikel las en begon te kijken dacht ik dat het over een dikkerd ging

lekker oud "nieuws" weer :)

Maandag in de laatste show had hij het over 11 maanden voor zijn transformatie.

Ja heb dan ook gekeken maar in de krant staat 3j in het totaal.
1j waarin hij de rol voorgeschoteld kreeg en al stilaan bezig was en dan 2j intensief.
In het nieuws zei hij 2j.

Met trainer, fatsoenlijk voedingsschemaen super genen of juice ;) , niets mis mee.

Ja heb dan ook gekeken maar in de krant staat 3j in het totaal.
1j waarin hij de rol voorgeschoteld kreeg en al stilaan bezig was en dan 2j intensief.
In het nieuws zei hij 2j.
Bullshit over die 2 jaar. 1 jaar geleden was hij nog een ecto. Heb het met mijn eigen ogen nog gezien.

naice :)

SKY20110107043912KD.jpg

BUFFEL

Ik vraag me toch ook af of dat het zuiver is...

ach natuurlijk is dat naturel, is toch te behalen, hij zal ook wel vet bijgekomen zijn.
alleen jullie ecto's denken dat dat niet kan.

ach natuurlijk is dat naturel, is toch te behalen, hij zal ook wel vet bijgekomen zijn.
alleen jullie ecto's denken dat dat niet kan.

Bahaha ga toch weg gast.

Hij heeft al 3x andere tijdsduur vernoemd in de media.

Hij had het over tientallen pillen per dag te slikken, maar geen steroiden hoor, nee dat zei ie er wel bij ;)

Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat hij aan de shakes zat, niet naturel dus.

Het lijkt mij best wel een goede film, naar gelang wat ik er van lees en hoor.
En hij liegt over iets, in elk interview vertelt hij wel iets anders...

ik ga hem vrijdagavond checken

pfff "rundskop". Wat een naam voor een film zeg.

Komt zeker uit Belgie

Ik lees op clint.be, 'dingen om de lever te zuiveren'. Dan komen er toch wel wat vragen naar boven...

Hij zei in 'de laatste show' dat hij 7000kcal per dag at en dat het een goed jaar heeft geduurd voor die massa. Hij stond 's nachts op om te eten en brouwde continue shakes van havermout, tonijn en sojamelk.

Kga 'm ook zien binnenkort! zo snel mogelijk eigenlijk. En ja de vlaamse film is echt in de lift. De laatste tijd voel ik zelfs een beetje trots.

Terug
Naar boven