- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Ik wist dat ik wat vergat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff "rundskop". Wat een naam voor een film zeg.
Komt zeker uit Belgie
. Enkel kunnen scoren met k*thumor als new kids en onze films al willen kopiëren zoals het LOFT project :wink:juice en dan nog?
Hier zijn er zoveel die het doen...
Mij maakt dit persoonlijk niets uit, je kan dan zeggen dat hij in de media liegt enzo.
Maar dit is gewoon om de dwaze uitspraken te vermijden...
Alcohol en een jointje enzo kan in de media geen kwaad, maar anabolen hoho...
juice en dan nog?
Hier zijn er zoveel die het doen...
Mij maakt dit persoonlijk niets uit, je kan dan zeggen dat hij in de media liegt enzo.
Maar dit is gewoon om de dwaze uitspraken te vermijden...
Alcohol en een jointje enzo kan in de media geen kwaad, maar anabolen hoho...
.
Hoe simple-minded kun je nu toch zijn ...Of hij al dan niet anabolen heeft gebruikt maakt mij echt niet uit. Maar als je tegen de grootte massa gaat zeggen dat je anabolen gebruikt hebt, gaat je reputatie een ferme deuk krijgen. Dan zegt iedereen oh hij heeft het met anabolen gedaan, dat kan iedereen ....Je kan het je ook helemaal niet permiteren om in de media toe te geven dat je anabolen gebruiktHoe simple-minded kun je nu toch zijn ...Of hij al dan niet anabolen heeft gebruikt maakt mij echt niet uit. Maar als je tegen de grootte massa gaat zeggen dat je anabolen gebruikt hebt, gaat je reputatie een ferme deuk krijgen. Dan zegt iedereen oh hij heeft het met anabolen gedaan, dat kan iedereen ....
.Je kan het je ook helemaal niet permiteren om in de media toe te geven dat je anabolen gebruiktHoe simple-minded kun je nu toch zijn ...Of hij al dan niet anabolen heeft gebruikt maakt mij echt niet uit. Maar als je tegen de grootte massa gaat zeggen dat je anabolen gebruikt hebt, gaat je reputatie een ferme deuk krijgen. Dan zegt iedereen oh hij heeft het met anabolen gedaan, dat kan iedereen ....
+ Het zou erg ironisch zijn dat hij voor deze film juist zou gebruiken..
hij heeft geen 27kg spiermassa gewonnen, hoor. Hij was een ecto, dan heeft hij 2-3 jaar intensief getraind en 6000-7000 kcals per dag gegeten. Daar komt het gros van de bevolking wel +20kg van bij op dat tijdsbestek, hoor..
hij heeft geen 27kg spiermassa gewonnen, hoor. Hij was een ecto, dan heeft hij 2-3 jaar intensief getraind en 6000-7000 kcals per dag gegeten. Daar komt het gros van de bevolking wel +20kg van bij op dat tijdsbestek, hoor..
wtf? is dat nou zo hard gejat uit loft