AndroidHealthClinic

Verlies je sneller de massa die je door een kuur gekregen hebt dan die naturel?

ik snap wel wat hij bedoelt!

maar heb nog niet echt het antwoord gelezen hiero
even een extreem voorbeeld....

persoon A traint 2 jaar en begint met roids. en weegt 2 maanden na de kuur nog 100 kilo( en eigen test productie is weer op gang)

Persoon B traint 3 jaar en weegt 100 kilo naturel

hun vader/moeder krijgt een nare ziekte, en trainen staat ff niet meer op de agenda vanwege een depressie (of whatever)

en voeding is ook ***

verliest persoon A dan sneller, spiermassa , als persoon B die altijd naturel is gebleven?

denk dat het zo beter verwoord is voor de topic starter

ben zelf ook wel benieuwt naar het antwoord

Laatst bewerkt:
volgens mij at die gewoon hetzelfde en zat die dus onder onderhoud en verloor die een deel van zijn spiermassa? aangezien hij ook nog moet herstellen, als hij gewoon goed at en goed traint en rust zou die niet veel kwijt moeten rijken imo

ik snap wel wat hij bedoelt!

maar heb nog niet echt het antwoord gelezen hiero
even een extreem voorbeeld....

persoon A traint 2 jaar en begint met roids. en weegt 2 maanden na de kuur nog 100 kilo( en eigen test productie is weer op gang)

Persoon B traint 3 jaar en weegt 100 kilo naturel

hun vader/moeder krijgt een nare ziekte, en trainen staat ff niet meer op de agenda vanwege een depressie (of whatever)

en voeding is ook ***

verliest persoon A dan sneller, spiermassa , als persoon B die altijd naturel is gebleven?

denk dat het zo beter verwoord is voor de topic starter

ben zelf ook wel benieuwt naar het antwoord

Denk allebei even snel.

DENK?

weet niemand het zker

Spieren zijn spieren maakt niet uit hoe ze verkregen zijn, door voeding of voeding en aas maakt nix uit!

Snel eraf of niet, gekuurd of naturel, maakt niet uit maar het blijft wel een punt dat je spieren zich vroeg of laat omzetten in vet :(

:D

Laatst bewerkt:
Spieren die zich omzetten in vet? Kan niet! Net zo min als vet dat zich omzet in spieren. Dat laatste is een mythe die jaren geleden al ontkracht is. Dus ik zou niet inzien waarom andersom wel kan. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mythe-vet-omzetten-spier-40981/

Wat wel kan is dat je spiermassa verliest en vet aankomt door slecht te trainen en eten. Maar dat is iets heel anders.

+1

Spiervolume afname krijg je enkel als je niet genoeg voed en stimuleer.

Toch denk ik wel dat als je echt extreem veel spiermassa heb en je dan off ga niet al die massa kan behouden op een lage test waarde zo niet volledig herstelde eigen test waarde.

Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen omdat ik nooit extreem veel spiermassa heb gehad.

• Topic Starter Topic Starter
Spieren die zich omzetten in vet? Kan niet! Net zo min als vet dat zich omzet in spieren. Dat laatste is een mythe die jaren geleden al ontkracht is. Dus ik zou niet inzien waarom andersom wel kan. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mythe-vet-omzetten-spier-40981/

Wat wel kan is dat je spiermassa verliest en vet aankomt door slecht te trainen en eten. Maar dat is iets heel anders.

Holy shit!!! :eek:
Straks vertel je me nog dat ik geen sixpack kan krijgen door sit-ups te doen en plaatselijke vetverbranding.

+1

Spiervolume afname krijg je enkel als je niet genoeg voed en stimuleer.

Toch denk ik wel dat als je echt extreem veel spiermassa heb en je dan off ga niet al die massa kan behouden op een lage test waarde zo niet volledig herstelde eigen test waarde.

Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen omdat ik nooit extreem veel spiermassa heb gehad.

121 kg bij 1m93 en 11% VP is toch wel behoorlijk veel spiermassa. Je bent te bescheiden! ;)

Terug
Naar boven