nightside
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Geweldig argument...pffff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap wel wat hij bedoelt!
maar heb nog niet echt het antwoord gelezen hiero
even een extreem voorbeeld....
persoon A traint 2 jaar en begint met roids. en weegt 2 maanden na de kuur nog 100 kilo( en eigen test productie is weer op gang)
Persoon B traint 3 jaar en weegt 100 kilo naturel
hun vader/moeder krijgt een nare ziekte, en trainen staat ff niet meer op de agenda vanwege een depressie (of whatever)
en voeding is ook ***
verliest persoon A dan sneller, spiermassa , als persoon B die altijd naturel is gebleven?
denk dat het zo beter verwoord is voor de topic starter
ben zelf ook wel benieuwt naar het antwoord
Snel eraf of niet, gekuurd of naturel, maakt niet uit maar het blijft wel een punt dat je spieren zich vroeg of laat omzetten in vet
![]()
Spieren die zich omzetten in vet? Kan niet! Net zo min als vet dat zich omzet in spieren. Dat laatste is een mythe die jaren geleden al ontkracht is. Dus ik zou niet inzien waarom andersom wel kan. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mythe-vet-omzetten-spier-40981/
Wat wel kan is dat je spiermassa verliest en vet aankomt door slecht te trainen en eten. Maar dat is iets heel anders.
Snel eraf of niet, gekuurd of naturel, maakt niet uit maar het blijft wel een punt dat je spieren zich vroeg of laat omzetten in vet
![]()

Spieren die zich omzetten in vet? Kan niet! Net zo min als vet dat zich omzet in spieren. Dat laatste is een mythe die jaren geleden al ontkracht is. Dus ik zou niet inzien waarom andersom wel kan. http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mythe-vet-omzetten-spier-40981/
Wat wel kan is dat je spiermassa verliest en vet aankomt door slecht te trainen en eten. Maar dat is iets heel anders.

+1
Spiervolume afname krijg je enkel als je niet genoeg voed en stimuleer.
Toch denk ik wel dat als je echt extreem veel spiermassa heb en je dan off ga niet al die massa kan behouden op een lage test waarde zo niet volledig herstelde eigen test waarde.
Helaas kan ik dit niet met zekerheid zeggen omdat ik nooit extreem veel spiermassa heb gehad.