Fitness Seller

belgische acteur komt 27 kg bij voor film

Ben hem gisteren gaan zien. Idd zeer goede film. Wel niets om naar te kijken als je daarna naar een verjaardagsfeest moet...

Super buf staat hij er toch niet op vind ik. 12 tot 14% zou ik eerder zeggen.
Maar dus idd, naturel? Sterk werk dan.

echt een goeie film,vrijdag gaan kijken.ziet er vrij natuurlijk uit hoor!staat niet echt droog maar ook niet vet.heb hem gisteren op tv gezien is terug afgevallen

Ik vond het een schijtfilm. Zijn vet zit vooral op zn buik. Aan zn pens zou ik hem 20% schatten, maar als ik naar zijn schouders kijk eerder 12%... Ergens daartussen dus neem ik aan. 15-16%...

Ik..

snachts opstaat om te eten en alles wegdrinkt.

Misschien beetje offtopic, maar ik hoor andere ook zeggen van: midden in de nacht een shake. is dit dan Casseine? wordt het proces van bijv. kwark afgifte gestopt zodra je een andere eiwit binnenkrijgt?

Ga de film binnenkort ook maar eens kijken dan :p

NON USA movies zuigen altijd hard.
Zit geen geld achter. Val je in slaap van.
En als er special effects bijzitten is het gewoon lachwekkend.

Sommige .be/.nl movies download ik en na 20 min kijken veeg ik ze uit puur uit saaiheid.

Niet te vlug de schuld buiten jezelf leggen als iets je begrip te boven gaat jongen...

heb het normaal niet zo voor Vlaamse filmproducties, maar dit was echt een goeie film

Laatst bewerkt:
ok , wie zegt er dat hij naturel is ?

naja hij zegt in filmpje vn de beginpost dat hij 1,5 bezig is geweest met trainen. En voor iemand die niet/nooit krachttraining heeft gedaan en meteen met strak dieet begint en alle begeleiding krijgt zal het waarschijnlijk wel mogelijk kunnen zijn dat hij natural is. maaaarrrr zeg nooit zitten altijd "vals" spelers tussen hea:P.

6 a 7 blikjes tonijn in 1x opdrinken = meer dan 250 gr eiwit in 1x.
Geloof je het zelf :roflol:

ik ook

Euh, ja, toewijding noemen ze dat...

Terug
Naar boven